Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Åhhh, hvor kjøpte du den? Eg elsker hapå, kan spise med skje<3

Men den byggrynsgrøten til fjorland, den har vært i butikkene en god stund. Syns den er veldig god da.

Vi tenker på byggrynslunsj, som i et sunnere alternativ til rislunsj! :) Noen som vet hva den koster?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh, hvor kjøpte du den? Eg elsker hapå, kan spise med skje<3

Men den byggrynsgrøten til fjorland, den har vært i butikkene en god stund. Syns den er veldig god da.

Kjøpte på Kiwi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker på byggrynslunsj, som i et sunnere alternativ til rislunsj! :) Noen som vet hva den koster?

Var innom endel butikker i går. Da det er jobben min. Den koster mellom 13 og 15 kr ettersom hvilken butikk du går i :) den med blåbær er fantastisk, ikke like fan av bringebær varianten selvom den også er relativt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mindesjokolade.no/siste-nytt/ny-minde-nottekos-brente-mandler

Nøttekos er også kommet i en ny variant, men tror nok jeg foretrekker originalen.

Ang. Kiwi og nyheter. Her jeg bor er de alltid veldig sene med å få inn nyhetene. Vet ikke om det er kjeden, eller de enkelte butikkene man må skylde på.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

denne her er visst også ny

http://www.mindesjokolade.no/siste-nytt/na-kommer-minde-sjokolade-smaknas#.UicCZTYvXIc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda, må nok prøve den også, den så veldig god ut. Lover ikke bra for vekta :)

det er rart med det, men det er jo nesten bare søte saker og godterier som dukker opp år etter år på disse produktlanseringene... til og med yoghurt med godterier i seg!

Hva med en juice med mango, drueyoghurt eller en sukkerfri brus med fersken?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er rart med det, men det er jo nesten bare søte saker og godterier som dukker opp år etter år på disse produktlanseringene... til og med yoghurt med godterier i seg!

Ja veldig mye godteri. Eller ting med sukker. Godteri youghurt ser jeg ikke poenget med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangojuice finnes :opplyser: Og det er veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tilbake Shio ;)

Akkurat det jeg også tenkte, var vel en av de få som likte, og drakk den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tilbake Shio ;)

Det var akkuratt den jeg tenkte på ja, vil bare at den skal komme i sukkerfri variant..

Mangojuice finnes :opplyser: Og det er veldig godt!

åja... da burde de å fremme den litt mer i det minste :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Crazycatlady

Så en ny Doc i dag:lakris og urter. Kjøpte ikke i dag siden jeg er blakk nå, men må prøves :)

Så også en mousse på pose. Karamellmousse med daim. Hmm, lurer på om den er god.

De hadde Soho og! Gleder meg til fredag :) (får lønn da ja :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den doc'en med urter og lakris (søtet med stevia?) tror jeg har vært en god stund. Synes å huske at jeg kjøpte den i april elns.

Anonymous poster hash: a5da3...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Crazycatlady

den doc'en med urter og lakris (søtet med stevia?) tror jeg har vært en god stund. Synes å huske at jeg kjøpte den i april elns.

Anonymous poster hash: a5da3...340

Ja, mulig det :) Så bare ny ut for meg. Kanskje de ikke har hatt den inne før eller noe. Skal smake den i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utdelt denne i dag:

Snack-a-Jacks.jpg

Lurer på om den er ny..

Fikk også den med sourcream og onion. Men den er ikke ny. Den har jeg spist før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utdelt denne i dag:

Snack-a-Jacks.jpg

Lurer på om den er ny..

Fikk også den med sourcream og onion. Men den er ikke ny. Den har jeg spist før.

Den er både crispy, tasty OG crunchy! :P Her er det ikke måte på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ikke sant!! har ikke smakt enda.

Har munnsår, så jeg vil ikke spise noe med chili på før det har grodd. men den grønne er god i allefall. Den er tom allerede.

Det var denne:

Afb._Snack_a_Jacks_Crispy_Sour_cream_chi

Det er kanskej ny smak det og?? Tror den jeg har spist tidligere var med salt kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...