Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Brookies: smakte svært lite, nesten ingenting faktisk.

Mango cottage cheese: Likte den, smaker som mango yoghurt. Men foretrekker fortsatt vanilje smaken.

Pumpkin Spice Iskaffe: Ny favoritt for meg, utrolig god!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maarud Creamy Onion

Smakte godt, men den manglet litt mer smak. 

Anonymkode: 37090...670

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (32 minutter siden):

Brookies: smakte svært lite, nesten ingenting faktisk.

Samme opplevelse. Helt sært. Smaker bare sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (1 time siden):

Spiser Melkesjokolade med fizzy bringebær og marengs nå. Ooh, de bringebærgreiene var sure, men den var alt i alt ganske god. :)

De er litt farlig gode, de der. Åpner jeg en, blir den tom. Umulig å pakke den inn og legge bort slik som annen sjokolade. Tror det har noe med bringebærbitene - dersom det er lite i en bit håper jeg det skal være mer i neste. Farlig å ha i hus.

Men så er det limited edition, så jeg har selvsagt hamstret inn litt siden jeg var redd det skulle komme en ny nå og denne skulle forsvinne :bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Samme opplevelse. Helt sært. Smaker bare sukker.

Bra det ikke er bare meg. Trodde jeg hadde blitt helt tullete i hodet. Det smakte jo ikke noe. 😅 Det var bare konsistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dolce Gusto Starbucks Pumpkin Spice Latte: Denne smaker annerledes enn Tine sin iskaffe, men … nja… kanskje denne her «pumpkin spice» greia er helt for meg. Jeg kan drikke disse, men, det er ikke en my favoritt. Holder meg til Toffe Nut Latte juleversjonen isteden. Kjøpt på Kaffekapslen nettside.

Endret av Ariana807
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge ut i går, jeg åpnet en pose med Coop Sprø Chips Sour Creme & Onion: Den smakte godt. Om den kommer til å være førstevalget… ha det spørs, for det er en grunn for at de gode gamle classiske chips sortene ikle forsvinner. Men denne smakte godt. Kan se for meg at noen fort kan synes den smaker for lite, for den var ikke over krydret med masse smak. Men jeg synes den smakte godt.

IMG_0560.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (17 timer siden):

varebilde

Noen som har sett denne i butikk?

Har sett og kjøpt på Kiwi. 😊

Oppdatering: Kan legge til at jeg liker den, men synes det var lite  "julesmak" på saften. Den er ganske frisk med en tydelig smak av fersk ingefær, men lite av andre typiske julekrydder som nellik, kanel og kardemomme. For meg minner den mer om en mildere utgave av ingefærshot. 

Dette er etter min mening en god høstdrikk, men minner lite om pepperkaker og jul. Jeg synes den likner en del på Fun light med smak av eple og ingefær som var tilgjengelig for to-tre år siden.  

Endret av Perelandra
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (10 timer siden):

Har sett og kjøpt på Kiwi. 😊

Oppdatering: Kan legge til at jeg liker den, men synes det var lite  "julesmak" på saften. Den er ganske frisk med en tydelig smak av fersk ingefær, men lite av andre typiske julekrydder som nellik, kanel og kardemomme. For meg minner den mer om en mildere utgave av ingefærshot. 

Dette er etter min mening en god høstdrikk, men minner lite om pepperkaker og jul. Jeg synes den likner en del på Fun light med smak av eple og ingefær som var tilgjengelig for to-tre år siden.  

Fint med oppdatering. Takk. Men da tror jeg heller at jeg sparer de kronene. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 21.15):

Maarud Creamy Onion

Smakte godt, men den manglet litt mer smak. 

Ja, litt tam, og så var det noe litt kvalmende med den kremostsmaken som gjør at det neppe blir gjenkjøp for min del. 

Ariana807 skrev (22 timer siden):

Glemte å legge ut i går, jeg åpnet en pose med Coop Sprø Chips Sour Creme & Onion: Den smakte godt. Om den kommer til å være førstevalget… ha det spørs, for det er en grunn for at de gode gamle classiske chips sortene ikle forsvinner. Men denne smakte godt. Kan se for meg at noen fort kan synes den smaker for lite, for den var ikke over krydret med masse smak. Men jeg synes den smakte godt.

IMG_0560.jpeg

Enig, denne var slett ikke verst.

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den Familia-salamien her om dagen, synes ikke den var god. Lite salt, og veldig lite "spekesmak", så jeg fikk en ekkel smak av rått kjøtt i munnen. 🤢

Det er jo selvsagt teknisk sett rått kjøtt ;), men dette funket bare ikke.

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nidar nøtter og havsalt - kjedelig. Kjenner ikke så mye til saltet. Er en helt standard sjokolade med nøtter. 🙆‍♀️
Nidar melkeglede - kvalmende for meg. Klarer ikke mange biter før jeg får det opp i halsen. 

Kalorier spart at jeg ikke likte dem, så tar det ikke så tungt. 😅Jeg er typen som spiser meg lei av noe når jeg finner noe nytt som jeg liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få tak i denne fysisk? Her i nærbutikkene som Coop og REMA har de den ikke

IMG_0278.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Monster Bad Apple var utrolig god!

Endret av MarianneE
Det heter Monster og ikke Monsen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (15 minutter siden):

Monsen Bad Apple var utrolig god!

Haha, nå begynte jeg å lure på om Lars Monsen hadde kommet ut med energidrikk 😅

Anonymkode: 36c33...7e5

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, nå begynte jeg å lure på om Lars Monsen hadde kommet ut med energidrikk 😅

Anonymkode: 36c33...7e5

:hoho: tenkte det samme :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos Melkeglede: dette er IKKE det samme som Nidar Melkedrøm! Sistnevnte synes jeg er himmelsk, mens Stratos Melkeglede ble full krasj mellom det myke hvite søte fyllet og den porøse, til sammenligning litt grove og sure stratos-sjokoladen. Jeg hadde sett meg ut denne som en potensiell ny favoritt, men nei, dette var veldig skuffende saker og blir definitivt ikke gjenkjøp. En storplate med bare Melkedrøm, derimot, det kunne jeg spist meg feit på. 

Coop Sprø Chips Sour cream & onion: mehh... Smakte helt OK, men synes flakene til dels var litt harde (ikke sprø, bare harde). Greit krydret, men ikke noe spennende. Aner ikke hvorfor jeg kjøpte denne forrige helg, da jeg pleier å holde meg unna EMV-snacks og -godteri, men det blir definitivt ikke gjenkjøp av denne heller, hvis jeg ikke er helt desperat og det er det eneste de har. Det finnes så mye annet med sour cream & onion-smak som er så mye bedre, og gjerne til samme eller lavere pris enn Coop sin egne (som forøvrig ikke var spesielt dyr, mener den kostet ca 22-23 kroner på Obs for en pose, men tipper den i motsetning til Kims/Maarud/Pringles aldri kommer på tilbud). 

Anonymkode: 0b2a3...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...