Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en oversikt over varer som ikke skal lages lengre?

Anonymous poster hash: a5da3...340

Nei, men jeg har hørt at de to sist-nye sjokoladeplatene fra freia ikke skal selges lenger, den med mais og M er det vel.

Ingen nyheter på Kiwin min enda :sukk:

Den kiwien din må jo være eksepsjonelt treig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har hørt at de to sist-nye sjokoladeplatene fra freia ikke skal selges lenger, den med mais og M er det vel.

M har vært på tilbud utenom Freia sine tilbudskampanjer i enkelte butikker har jeg sett. Mais i enda fler. Så det stemmer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kiwien din må jo være eksepsjonelt treig!

Ja.. den er det.. Jeg passet på å se på varetrallene dems i dag og. Så ut som de hadde fått varer i dag, men ikkeno nytt. Kanskje jeg får gått innom Rema i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggrynslunsj fra fjorland med blåbær var fantastisk god! Den med bringebær er sikkert god den og, er nok ikke lenge til jeg prøver den også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har vært på tilbud utenom Freia sine tilbudskampanjer i enkelte butikker har jeg sett. Mais i enda fler. Så det stemmer nok.

De varte ikke så lenge akkuratt... Synes det virket som at de (spesielt maisen) ble tatt i mot så godt jeg, men tråden her er jo nødvendigvis ikke så representativ for den norske befolkningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes M-sjokoladen var ok. Men M er jo mye bedre uten all den melkesjokoladen rundt kulene. Poenget ble jo borte liksom. Maissjokoladen hadde jeg aldri lyst til å prøve. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns M sjokoladen var god, elsker sjokolade og peanøtter sammen. Men kjøper jo ikke en stor plate hver gang jeg kjøper sjokolade, så fikk liksom ikke støtta den nok.

Den nye skyren med fersken og bringebær er veldig god. Definitivt gjenkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.q-meieriene.no/Pages/Q.aspx ny yoghurter med Oreo og nonstop!

Anonymous poster hash: 2d301...960

Q-meieriene yoghurt med oreo er kjøpt inn og prøvesmakt. Står at yoghurten skal ha vaniljesmak, men den var veldig syrlig, og oreoen ble litt vassen etterhvert. Har regnet meg fram til at boksen på 152 gram har litt over 200 kcal i seg, og rundt 27 g karbohydrater. Syns det blir litt mye. Men er jo koseyoghurt dette. Uansett, blir ikke gjenkjøp.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg to nye yoghurter fra Q-meieriene. Det var vaniljeyoghurt med oreostrø og med nonstopstrø.Anonymous poster hash: b987d...7cc

http://www.side2.no/helse/article3671363.ece

NonStop yoghurt fra Q-Meieriene består av NonStop i biter som er plassert i lokket og vaniljeyoghurt fra Q-Meieriene. Dette røres sammen i et beger. Oreoyoghurt er laget på tilsvarende måte. Produktene lanseres i norske butikker i dag mandag.

Q-meieriene yoghurt med oreo er kjøpt inn og prøvesmakt. Står at yoghurten skal ha vaniljesmak, men den var veldig syrlig, og oreoen ble litt vassen etterhvert. Har regnet meg fram til at boksen på 152 gram har litt over 200 kcal i seg, og rundt 27 g karbohydrater. Syns det blir litt mye. Men er jo koseyoghurt dette. Uansett, blir ikke gjenkjøp.

;)

Jeg har testa begge og likte nonstop best, mer krønsj og smak enn oreo.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.mindesjokolade.no/siste-nytt/ny-minde-nottekos-brente-mandler

Nøttekos er også kommet i en ny variant, men tror nok jeg foretrekker originalen.

Ang. Kiwi og nyheter. Her jeg bor er de alltid veldig sene med å få inn nyhetene. Vet ikke om det er kjeden, eller de enkelte butikkene man må skylde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mindesjokolade.no/siste-nytt/ny-minde-nottekos-brente-mandler

Nøttekos er også kommet i en ny variant, men tror nok jeg foretrekker originalen.

Ang. Kiwi og nyheter. Her jeg bor er de alltid veldig sene med å få inn nyhetene. Vet ikke om det er kjeden, eller de enkelte butikkene man må skylde på.

Å! Neste gang jeg skal på sjokoladetrip skal jeg prøve den! Jeg er glad i både brente mandler og sånne sjokolademandler.

Ang kiwi opplever jeg at de ofte er treigere enn andre butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det ble linket til den bloggen i denne tråden. Veldig bra blogg med god oversikt :tommel:

Anonymous poster hash: a5da3...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggrynslunsj fra fjorland med blåbær var fantastisk god! Den med bringebær er sikkert god den og, er nok ikke lenge til jeg prøver den også..

Den byggrynslunsjen har jeg lurt litt på ja - men da skal jeg jammen prøve! :)

Grilstad skal komme med salami med skrulokk!! Det kan jeg like :Nikke: ekkelt når hele kjøleskapet stinker hvitløk.

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article8214383.ece

Anonymous poster hash: 5d4da...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såist skive med mørk HaPå i dag! :hjerte:

Åhhh, hvor kjøpte du den? Eg elsker hapå, kan spise med skje<3

Men den byggrynsgrøten til fjorland, den har vært i butikkene en god stund. Syns den er veldig god da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...