Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Aunt Mabel's muffins med Toffee 

Limited edition funnet hos rema. Ser at coop extra har eple og kanel limited edition (ikke prøvd).
Finner ikke bilde på nett

Veldig god! Synd at det bare er en bitteliten klatt med myk toffee i midten, for den delen er veldig god. Men selve muffinsen har god smak også. Veldig lik den melkesjokolade, men samtidig ikke helt identisk. 

Anonymkode: 37090...670

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg smakt Sørlandschips med Chili og Lime. Den skal være så sterk at det er advarsel på posen om at den ikke bør spises av barn eller folk som er sensitive til chili og sterk mat.

Jeg er veldig glad i chili og sterk mat, så var spent på denne.

Den hadde absolutt litt futt i seg og var sterk. Lime-smaken var ikke overdreven som jeg har smakt på andre typer som har den comboen, men bare nok til å lage en liten friskhet i chipsen.

Jeg likte denne veldig godt, men syntes ikke den var sterk nok til at det forsvarer å ha en advarsel på posen. Føler det kanskje er mer PR-hype. 

Men kanskje det er meg som er så vant med sterk mat at jeg har mistet litt perspektivet på hva som regnes som sterkt for barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hvilken uke var det det kom nye slipp nå i september?

Jeg trodde det var uke 38, men noe rullet ut allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (22 minutter siden):

Jeg trodde det var uke 38, men noe rullet ut allerede. 

Jeg finner ingenting av det som har vært lagt ut - verken Meny, Mega eller de andre :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Jeg finner ingenting av det som har vært lagt ut - verken Meny, Mega eller de andre :klo:

Jeg har funnet den ene av de dadlene som skulle komme. Den fizzy noe, også så jeg at cottage cheese med mango var kommet i butikk (Meny). Tror det var mer også. Meny hadde en del i en hylle. Jeg tåler ikke melk, og venter på de andre dadlene med havrekuler, så ikke prøvd noen av dem, men prøvd å følge litt med. 😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (51 minutter siden):

Jeg har funnet den ene av de dadlene som skulle komme. Den fizzy noe, også så jeg at cottage cheese med mango var kommet i butikk (Meny). Tror det var mer også. Meny hadde en del i en hylle. Jeg tåler ikke melk, og venter på de andre dadlene med havrekuler, så ikke prøvd noen av dem, men prøvd å følge litt med. 😊

Hvor i landet har du sett cottage cheese mango?

Anonymkode: 7d394...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzo10 skrev (På 26.8.2024 den 18.26):

Polarbröd
Kjøttpølse Ost

Kebabkjøtt
Gorbys Pirog

Takis
Lakserøre

Poke Ingefær
Satay Paste

Mayo
Topping Sauce Mayo

Candy Tropic Trio
Go'Morgen Yoghurt

Knekks Kjeks
Squashies

Interessert i poke ginger og den sataysaken…..

Og CC med mango!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor i landet har du sett cottage cheese mango?

Anonymkode: 7d394...cc6

Jeg har sett den cottage cheese med mango på Sørlandet. 

Anonymkode: 63671...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/30/2024 at 3:07 PM, Ariana807 said:

Tine Iskaffe Pumpkin Spice; 32kr 😵😵 Fant hos Narvesen. Det er alt for dyrt, er en grunn for at jeg generelt aldri kjøper slikt. Men jeg måtte jo smake, særlig da man hører så mye om «pumpkin spice» i amerika, men jeg aldri har smakt. Hadde en tanke om kanel, ingefær, typisk høst, varme smaker. Men … er dette «pumpkin spice»? For … meh… Helt greit, men ikke en my favoritt.

Føler jeg sliter med å kjenne særlig kanel, tror det er mest nellik og muskat som skinner gjennom, som kan være grunnen for at jeg ikke synes særlig om den. Skal være ingefær i den, ikke noe jeg kjenner sterk smak av heller. Av ingrediensene ser det ut som om det kun er aroma som er brukt, og ikke «krydder». Kanskje en grunn for at det er litt lite smak.

Helt greit, og til den prisen blir det ikke gjenkjøp.

Bare å lage selv, kanel, ingefær, allehånde, nellik, muskat og svart pepper. Lag krydderblanding og ha i latte. 

Anonymkode: 5450b...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til dadlene med havregrynskuler! Den smakte jeg i Sverige i fjor, og de var vanvittig gode 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (20 timer siden):

Jeg finner ingenting av det som har vært lagt ut - verken Meny, Mega eller de andre :klo:

Min meny (bryn i nettbutikk) har fått mye ser jeg men alt er utsolgt🫤 Søker opp «nyheter» og da kommer det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bithiah skrev (2 timer siden):

Gleder meg til dadlene med havregrynskuler! Den smakte jeg i Sverige i fjor, og de var vanvittig gode 🤩

De gleder jeg meg også til 🥰😋🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Min meny (bryn i nettbutikk) har fått mye ser jeg men alt er utsolgt🫤 Søker opp «nyheter» og da kommer det opp.

Tror utsolgt betyr "ikke kommet inn på lager ennå" i denne sammenheng 🙂

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det nye potetgullet med pesto på Kiwi i går,ellers ikke sett så mange nyheter.  Østlandet 

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker en tid tilbake hvor man kunne kjøpe en variant av kvikklunsj som en sjokoladebar, men har ikke sett denne i noen butikker på lenge. Noen som vet om den fortsatt finnes / ev. hvor man får tak i? :)

Anonymkode: aad92...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg husker en tid tilbake hvor man kunne kjøpe en variant av kvikklunsj som en sjokoladebar, men har ikke sett denne i noen butikker på lenge. Noen som vet om den fortsatt finnes / ev. hvor man får tak i? :)

Anonymkode: aad92...822

Mener du melkesjokoladeplaten med Kvikk Lunch? for den finnes ennå jeg så den iallfall forrige uke

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mener du melkesjokoladeplaten med Kvikk Lunch? for den finnes ennå jeg så den iallfall forrige uke

Anonymkode: 41d15...00f

Nei, ikke platen, men en faktisk liten sjokoladebar av kvikklunsj. Det er nok noen år siden jeg har sett en slik, men savner den veldig 😅

Anonymkode: aad92...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg husker en tid tilbake hvor man kunne kjøpe en variant av kvikklunsj som en sjokoladebar, men har ikke sett denne i noen butikker på lenge. Noen som vet om den fortsatt finnes / ev. hvor man får tak i? :)

Anonymkode: aad92...822

Kvikk Lunsj XXL, den kom i 2000 og jeg har ikke sett den på mange år. Husker godt at jeg satt på en benk og spiste en sånn mens småsøskenene mine var på sirkus og jeg ikke ville være med 😄

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...