mommyaka Skrevet 20. august #20081 Del Skrevet 20. august Lurer på hvor mye som kommer ut blir jul smak og hav salt..😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 20. august #20082 Del Skrevet 20. august Daisy-love skrev (2 minutter siden): Håper på melkefri 🥰 Flere av limited er melkefrie, men ikke alle dessverre. (Har melkeallergi.) Det ser sånn ut på ingrediensene iallfall😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. august #20083 Del Skrevet 20. august Kinder skrev (Akkurat nå): Det ser sånn ut på ingrediensene iallfall😊 Jeg kan ha den 🥰😁🥰😁🥰😁 You made my day! Jeg er ikke så glad i pumkin spice, men pepperkakekrydder og lønnesirup det liker jeg 🥰😋 Tusen takk! 😁😁😁🙏🏼🙏🏼 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. august #20084 Del Skrevet 21. august (endret) Deler link til Meny; https://meny.no/tema/nyheter/hostens-matnyheter-2024/ Ser ut som om det kanskje er flere ting avbildet øverst enn hva de nevner i teksten under. Kan hende de oppdaterer innholdet etter hvert. Det jeg ser frem til; Tine Iskaffe Pumpkin Spice Lerøy sprø Fiskenuggets av 100% sei Fiskemannen Fiskenuggets med ost Maarud Creamy Onion Pringels Italiensk Foccacia Sørlandschips Pesto og Mozzarella Freia Brookies og Brownies - Pose Knatter Lakris og Bringebær Snop! Lakriskuler Melkesjokolade Snop! Lakriskuler Hvit sjokolade og Karamell Tine Cottage Cheese Mango Endret 21. august av Ariana807 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. august #20085 Del Skrevet 22. august (endret) Tine Pumkin Spice Latte er sett og kjøpt på Narvesen på Oslo S. Så akkurat en taste test på TikTok! Da er det bare å begynne å lete tenker jeg! 🤩 Endret 22. august av Ariana807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. august #20086 Del Skrevet 22. august Skulle ønske det snart kunne komme nye iskaffer fra Tine med sterkere kaffe i. De fleste variantene har bare en eller to bønner på styrkeskalaen og den nye pumpkin har bare en. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 22. august #20087 Del Skrevet 22. august Tine pumkin Spice smakte litt som pepperkake. Helt okei, kunne godt kjøpt igjen men kan også la være. Fant på Narvesen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #20088 Del Skrevet 23. august Prøvde denne i dag, har ikke sett den før. Veldig god! 😀 Anonymkode: 52135...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. august #20089 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøvde denne i dag, har ikke sett den før. Veldig god! 😀 Anonymkode: 52135...3c3 Spicy - var den sterk eller bare veldig mye smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #20090 Del Skrevet 23. august Hatsumomo skrev (1 time siden): Spicy - var den sterk eller bare veldig mye smak? Jeg er litt pingle når det gjelder sterk mat, og jeg synes den var veldig sterk 😅 Anonymkode: 52135...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #20091 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 16.29): Den er ny, eller heller en relansering. De hadde en med melkefyll i 2015. Anonymkode: 07883...d44 Nå håper jeg Stratos dobbel er neste!!!! Anonymkode: 97f13...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. august #20092 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er litt pingle når det gjelder sterk mat, og jeg synes den var veldig sterk 😅 Anonymkode: 52135...3c3 Det er jeg også, så da er nok ikke den chipsen noe for meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. august #20093 Del Skrevet 23. august Har funnet og smakt på Stratos Melkeglede (tror det var det de har kalt den, melkebart er ordet som er festet i minnet for alltid 😅); Helt greit. Man har jo smakt denne før, ikke akkurat en stor nyhet. Vil si det smakte lite av det hvite, og var lite av det. Velger heller Kinder Maxi sjokolade om jeg ønsker en slik kombinasjon. Coop Extra selger denne, virker som om Rema har den med nøtter og havsalt, og Extra denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisanna Skrevet 24. august #20094 Del Skrevet 24. august Sørlandschips med smak av pesto og mozzarella var SINNSYKT god!! Beste chipsen jeg har smakt på lenge. Var veldig godt med en ny smak, syntes chipsnyheter ofte smaker litt det samme. Så denne anbefales. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 24. august #20095 Del Skrevet 24. august Lisanna skrev (9 minutter siden): Sørlandschips med smak av pesto og mozzarella var SINNSYKT god!! Beste chipsen jeg har smakt på lenge. Var veldig godt med en ny smak, syntes chipsnyheter ofte smaker litt det samme. Så denne anbefales. Hvor kjøpte du den? Må se om jeg finner 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisanna Skrevet 24. august #20096 Del Skrevet 24. august 20 minutter siden, Jadasikkert29 said: Hvor kjøpte du den? Må se om jeg finner 😄 Denne ble kjøpt på Kiwi, i Osloområdet 😋 (aner ikke hvilken da det ikke var jeg som kjøpte den) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 24. august #20097 Del Skrevet 24. august Lisanna skrev (4 timer siden): Sørlandschips med smak av pesto og mozzarella var SINNSYKT god!! Beste chipsen jeg har smakt på lenge. Var veldig godt med en ny smak, syntes chipsnyheter ofte smaker litt det samme. Så denne anbefales. Denne har jeg kjøpt inn, skal spises i kveld. Spent på den. Kjøpte den på Kiwi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 24. august #20098 Del Skrevet 24. august Ariana807 skrev (21 timer siden): Coop Extra selger denne, virker som om Rema har den med nøtter og havsalt, og Extra denne. Har sett etter på Kiwi, men ikke sett om Norgesgruppen også har fått sin egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 24. august #20099 Del Skrevet 24. august Nytt fra Nyttibutikk på Instagram. Anbefaler å sjekke ut innlegget for mer info om de ulike produktene, kan ikke finne noe om dem på nett. Ser ut til å være beregnet på to, eller små familier, med f.eks. 300 gram kjøtt, eller 3-4 porsjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #20100 Del Skrevet 24. august applestories skrev (2 minutter siden): Nytt fra Nyttibutikk på Instagram. Anbefaler å sjekke ut innlegget for mer info om de ulike produktene, kan ikke finne noe om dem på nett. Ser ut til å være beregnet på to, eller små familier, med f.eks. 300 gram kjøtt, eller 3-4 porsjoner. Jeg så tre av disse boksene på Meny i dag, mener det var kjøttboller, butter chicken og mulig boeuf bourguignon. Det står hvor mye kjøtt det er i hver boks på forsiden, noe jeg synes er bra. Anonymkode: 07883...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå