lizzie88 Skrevet 2. september 2013 #1981 Del Skrevet 2. september 2013 En egen twistpose med BARE lakris er kommet i butikkene :D Pluss at jeg har fått tak i sjokoladen med mocca, mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 2. september 2013 #1982 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har såist skive med mørk HaPå i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 2. september 2013 #1983 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) http://www.side2.no/helse/article3671363.ece Må prøves! Hei vent - hvor selges Q-meieriene-produkter egentlig? Hmmm.. Endret 2. september 2013 av Chien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 2. september 2013 #1984 Del Skrevet 2. september 2013 Over alt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. september 2013 #1985 Del Skrevet 2. september 2013 En egen twistpose med BARE lakris er kommet i butikkene :D Pluss at jeg har fått tak i sjokoladen med mocca, mmmmm Twistposen med bare lakris har vært en stund Jeg så både ny smash og nye go morgen youghurtene på Rimi idag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. september 2013 #1986 Del Skrevet 2. september 2013 Twistposen med bare lakris har vært en stund Jeg så både ny smash og nye go morgen youghurtene på Rimi idag. Ikke i min butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. september 2013 #1987 Del Skrevet 2. september 2013 Twistposen med bare lakris har vært en stund Jeg så både ny smash og nye go morgen youghurtene på Rimi idag. Hva slags ny Smash da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. september 2013 #1988 Del Skrevet 2. september 2013 Hva slags ny Smash da? Med pepper?! Er blakk så studerte den ikke så nøye, men all slags smash må smakes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. september 2013 #1989 Del Skrevet 2. september 2013 Med pepper?! Er blakk så studerte den ikke så nøye, men all slags smash må smakes! Stemmer! Dama bak Consuming - bloggen har skrevet om den; http://www.consuming.co/2013/09/smash-creamy-pepper-fra-nidar/ Den må absolutt prøves, som du sier, selv om det sikkert ikke er store forskjellen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. september 2013 #1990 Del Skrevet 2. september 2013 Soho så jeg forresten på delideluca igår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1991 Del Skrevet 2. september 2013 En ny variant av sånn derre derre Kick! De lakrisgreiene...nå med sjøsalt også! Oooog en ekstra lett rømme variant! Kick med sjøsalt - livsfarlige greier...! O salighet så utrolig god! Søt lakris med et akkurat passe hint av salt, også blodfersk i butikken så lakrisen er helt smørmyk Jupp, er hekta gitt Anonymous poster hash: 5d4da...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2013 #1992 Del Skrevet 2. september 2013 Kick med sjøsalt - livsfarlige greier...! O salighet så utrolig god! Søt lakris med et akkurat passe hint av salt, også blodfersk i butikken så lakrisen er helt smørmyk --- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 2. september 2013 #1993 Del Skrevet 2. september 2013 Åh, den kicken høres fantastisk ut! Elsker kick! Må smake den nye smashen og. Og ikke minst soho! Åh, godtesjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #1994 Del Skrevet 3. september 2013 Kick med havsalt var grei den, men syns ikke det smakte så mye salt. Veldig lik den orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1995 Del Skrevet 3. september 2013 Kick med havsalt var grei den, men syns ikke det smakte så mye salt. Veldig lik den orginale. Var nettopp det jeg likte veldig godt - at den bare hadde et hint av salt Ikke noe fan av sånn supersalt lakris, men hver sin smak selvfølgelig Anonymous poster hash: 5d4da...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #1996 Del Skrevet 3. september 2013 Var nettopp det jeg likte veldig godt - at den bare hadde et hint av salt Ikke noe fan av sånn supersalt lakris, men hver sin smak selvfølgelig Anonymous poster hash: 5d4da...270 Ikke jeg heller men syns den kunne smakt bittelitt mer bare, siden den faktisk heter med havsalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1997 Del Skrevet 3. september 2013 Så snjo har kommet med blåbærsmak Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 3. september 2013 #1998 Del Skrevet 3. september 2013 Q-meieriene yoghurt med oreo er kjøpt inn og prøvesmakt. Står at yoghurten skal ha vaniljesmak, men den var veldig syrlig, og oreoen ble litt vassen etterhvert. Har regnet meg fram til at boksen på 152 gram har litt over 200 kcal i seg, og rundt 27 g karbohydrater. Syns det blir litt mye. Men er jo koseyoghurt dette. Uansett, blir ikke gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1999 Del Skrevet 3. september 2013 Noen som vet om en oversikt over varer som ikke skal lages lengre? Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2013 #2000 Del Skrevet 3. september 2013 Ingen nyheter på Kiwin min enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå