Ludovica- Skrevet 26. oktober #21781 Skrevet 26. oktober mommyaka skrev (På 24.10.2025 den 11.33): Ja... dessverre så tror jeg fikser folkene som lager disse " nyheter" mangler fantasi og smak. Hver år er det salt karamell, chili, og Freia som finner ting i smågodt skuffen og blander det i sjokolade og kaller det nyheter. De burde se til Sverige...de er mye bedre til å faktisk kommer ut med nyheter. Snart kommer nok litago med salt karamell, sjokolade med chili og havsalt og youghurt med lakris smak he he Er nok og fordi dette er det folk vil ha. Nordmenn er genrelt ikke så vågale og liker best det som er trygt. 1 1
applestories Skrevet 27. oktober #21782 Skrevet 27. oktober mommyaka skrev (På 24.10.2025 den 11.35): Vet at dette ikke er nyhet..denne kommer hver jul.. Men gu søren...i fjor er jeg ganske sikker på at disse posene innhold 180 gram..nå er det 100 gram !!!!!! Så stor pose og så lite i...legger bilder i kommentarfeltet Har en pose fra i fjor, den er også 100 gram. 2
mommyaka Skrevet 27. oktober #21783 Skrevet 27. oktober applestories skrev (2 minutter siden): Har en pose fra i fjor, den er også 100 gram. Aha... synes det var så liten i år..så mye luft he he 1
Daisy-love Skrevet 30. oktober #21784 Skrevet 30. oktober Jeg har testet litt nyheter 😊 Maarud skruer med salt og pepper var gode. Ikke helt som jeg husker og som annen her inne sa så var det som det var mer smak utenpå, nesten et belegg, og litt skuff. Jeg kjøpte på Meny til 35kr, og de var gode, og mulig gjenkjøp. 7/10 vil jeg si. Så har jeg prøvd juledadlene til Dave & Jon’s, «gingerbread» og «candy cane». Jeg er kjempeglad i pepperkakesmak, men disse var litt skuff. Får spist de opp, men det var ikke helt pepperkakesmak, og et lag med krydder utenpå. 6/10, og jeg kjøpte to poser, og tja til gjenkjøp. Ingen krise om jeg ikke finner de igjen før jul. Jeg kjøpte på Normal. Candy came regnet jeg ikke med å like, men tok de med meg. Jeg likte disse bedre enn gingerbread, og de smakte det de skulle smake. 8/10, men likevel ikke så stor favoritt at det er krise her heller at det kun er nå til jul. Disse ble også kjøpt på Normal. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #21785 Skrevet 3. november Var på biltema og så at de har lansert ostepop, maken til ekkel syntetisk ostesmak, tørre biter som smaker slik gammel maarud ostepop smaker, helt bortkastet 15 kr. Jeg kaster lite mat og spiser opp det meste men dette orka jeg ikke tanken på en gang. Anonymkode: 29516...c6e 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #21786 Skrevet 5. november Noen som har hørt med rema ang de sjokobærene som er utsolgt overalt (hvertfall i mitt område) om dere har hørt no om når det kan forventes i butikkene igjen? har til og med sett at noen av temaene har fjernet etikettene til de🤣 Anonymkode: 2f1e5...b04
applestories Skrevet 5. november #21787 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som har hørt med rema ang de sjokobærene som er utsolgt overalt (hvertfall i mitt område) om dere har hørt no om når det kan forventes i butikkene igjen? har til og med sett at noen av temaene har fjernet etikettene til de🤣 Anonymkode: 2f1e5...b04 Leste for noen uker siden at de forventet å få mer på lager i uke 44, altså forrige uke. Finner ikke igjen artikkelen i farten.. Nærmeste Rema har lagt en pakke Bixit i hyllen der prismarkørene står, den har ligget der i to-tre uker nå 😅
AnonymBruker Skrevet 5. november #21788 Skrevet 5. november I dag så jeg Twistposer med kun marsipanbiter oppi på Rema 😊 Anonymkode: 85142...b2d 1
applestories Skrevet 5. november #21789 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag så jeg Twistposer med kun marsipanbiter oppi på Rema 😊 Anonymkode: 85142...b2d På tilbud på Mega til 39,90. Mulig det bare er i helgen, må innrømme at jeg ikke er helt sikker.. 1
Brunhilde Skrevet 6. november #21790 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): I dag så jeg Twistposer med kun marsipanbiter oppi på Rema 😊 Anonymkode: 85142...b2d Hadde det bare vært med bananbiten 😊 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #21791 Skrevet 6. november applestories skrev (11 timer siden): På tilbud på Mega til 39,90. Mulig det bare er i helgen, må innrømme at jeg ikke er helt sikker.. Skulle ikke vært lov å kalle det marsipan, er kun 21% mandler. Men sukker er det nok av: 55 %! Anonymkode: 07883...d44 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #21792 Skrevet 6. november applestories skrev (12 timer siden): På tilbud på Mega til 39,90. Mulig det bare er i helgen, må innrømme at jeg ikke er helt sikker.. Må du innrømme det altså? Er så mange som må innrømme både det ene og det andre her på KG nå, ordet er jo helt utvannet 🙄 Anonymkode: be664...2bd
AnonymBruker Skrevet 6. november #21793 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Må du innrømme det altså? Er så mange som må innrømme både det ene og det andre her på KG nå, ordet er jo helt utvannet 🙄 Anonymkode: be664...2bd Flaks at du fant noe å ergre deg over i dag også! Anonymkode: 1289c...fa4 12 1
applestories Skrevet 9. november #21794 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 3.43): Noen som har hørt med rema ang de sjokobærene som er utsolgt overalt (hvertfall i mitt område) om dere har hørt no om når det kan forventes i butikkene igjen? har til og med sett at noen av temaene har fjernet etikettene til de🤣 Anonymkode: 2f1e5...b04 Regner med flere har funnet dem i helgen, de med bringebær var nå dukket opp i Romsdalen. God men litt lite smak, fant ut etter litt prøving og feiling at det er best å bite hull på dem og la sjokoladen smelte mens den blandes med bringebærsmaken. Bør ikke tygges om man lett setter fast frø i tennene!
AnonymBruker Skrevet 9. november #21795 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 10.04): Skulle ikke vært lov å kalle det marsipan, er kun 21% mandler. Men sukker er det nok av: 55 %! Anonymkode: 07883...d44 Dessverre mye "utvannet" marsipan i norske butikker. Fikk anbefalt noe tyske greier de har på IKEA og Europris, men det var samme lave innholdet av mandler og det smakte bare sukker... Den vanlige julemarspianen fra Nidar er klart å foretrekke. Gullbrød fra Freia er også bra. Anonymkode: 1c409...5de 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:32 #21796 Skrevet mandag kl. 19:32 Trodde marsipan var de minst populære blant Twistbitene jeg.. En ren kokospose hadde vært noe derimot 😀 Anonymkode: b2522...ec1 1
Mim_madam Skrevet mandag kl. 20:01 #21797 Skrevet mandag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Trodde marsipan var de minst populære blant Twistbitene jeg.. En ren kokospose hadde vært noe derimot 😀 Anonymkode: b2522...ec1 Hvorfor skal man ha en hel pose med den fæleste av de alle? 🤣 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:46 #21798 Skrevet mandag kl. 20:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde marsipan var de minst populære blant Twistbitene jeg.. En ren kokospose hadde vært noe derimot 😀 Anonymkode: b2522...ec1 Mim_madam skrev (44 minutter siden): Hvorfor skal man ha en hel pose med den fæleste av de alle? 🤣 Fæleste du liksom Anonymkode: 46726...7f5
sofie777 Skrevet mandag kl. 21:26 #21799 Skrevet mandag kl. 21:26 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde marsipan var de minst populære blant Twistbitene jeg.. En ren kokospose hadde vært noe derimot 😀 Anonymkode: b2522...ec1 Marsipan er min favoritt, men jeg liker enda med blanding av mye rart. Når jeg kjøper godteri, liker jeg å plukke selv og når jeg skal spise, tar jeg en eller to biter i blinde. Jeg har aldri hatt en pose Twist for meg selv, så da tar jeg marsipan eller daim først, altså jeg tar vare på mine favorittbiter Jeg kommer altså ikke til å kjøpe posen med bare marsipan Endret mandag kl. 21:26 av sofie777
Tabris Skrevet fredag kl. 14:24 #21800 Skrevet fredag kl. 14:24 Nå har jeg endelig fått smakt disse frysetørkede jordbærene dyppet i sjokolade. Jeg må mot strømmen, for jeg syntes de smakte helt forferdelig. Ekstremt søtt, ikke spesielt god sjokolade og kunstig og rar jordbærsmak. Min samboer likte dem, da, så han kommer nok til å spise opp posen. Jeg kommer ikke til å ta flere, måtte nesten tvinge meg til å spise opp den ene jeg smakte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå