Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Vålull skrev (14 timer siden):

Noen som har fått testet Nugatti isen? Eller hva den het. Som egentlig orginalt er i sjokolade pålegg . Nutella heter det kanskje 🤣🤣

Jeg har testet den :) Er man glad i Nutella så liker man den nok for det var skikkelig Nutella smak, men isen er sånn fluffy og "kalkete" billig-is om det gir mening. Tror ikke at det blir gjenkjøp for den er jo ca like dyr som f.eks. Kulinaris som jeg synes lager god iskrem. For all del prøv den ut, men vil man ha ordentlig god is med Nutella så kjøp heller en god vanilje- eller sjokoladeiskrem (evt. iskremen med smak av hasselnøtt til Jacobs), ha på litt nutella, og evt frys den litt om man vil ha hard nutella. Som sagt, isen smaker nutella så den smaken klarer man lett å replikere

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kålrota skrev (På 16.10.2025 den 9.00):

Endret av Sneips
Feil tråd.
Skrevet
Sneips skrev (6 timer siden):

Kan nok funke for noen, men jeg skal love deg at jeg hadde vært sendt til jordens indre, never to be seen again hvis min svigermor skulle velge frier til mannen min 😂 Jeg hadde ALDRI kommet videre. De velger nok utifra hvordan de kjenner barna, men også fra hva de ønsker for dem, og de to tingene er ikke alltid det samme 😁

Feil tråd?

Skrevet
Vålull skrev (På 21.10.2025 den 5.23):

Noen som har fått testet Nugatti isen? Eller hva den het. Som egentlig orginalt er i sjokolade pålegg . Nutella heter det kanskje 🤣🤣

For å si det sånn... Neste gang HusetsHerre kommer med hånda under dyna så er jeg i tvil og jeg skal takke ja til han eller isen 😅 Og jeg er temmelig glad i HusetsHerre kan du trygt si

• Hjerte 1
Skrevet

Feil tråd? Uten en tråd? Her er det fest😅

Skrevet
sofie777 skrev (18 timer siden):

Feil tråd?

Ja, det har hengt noe fra et annet innlegg- sorry 😂

Skrevet

Ikke en nyhet, men gjensyn:

Starbucks Holiday White Chocolate Mocha 750ml: Kartongen er tilbake! I fjor ble den utsolgt her jeg bor ganske raskt, så jeg kjøpte 4 kartonger i dag 😅 lang holdbarhet, og veldig god. Den smaker vel kanskje ganske likt som de andre iskaffene man finner i butikken 😅 Men den er god, og np har jeg for en stund for å si det slik. Billigere med kartongen kontra de små. 10/10 - Kiwi

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Imsdal med smak av eple kom i februar, så det er ingen nyhet. Jeg hadde aldri hørt om den før jeg så at det sto "eple" i stedet for "hylleblomst" på kvitteringen. Flaskene er nærmest identiske. Hylleblomst ser ikke ut til å bli laget lenger.

Låner et bilde fra Imsdal, kanskje her er flere som ikke har fått det med seg.

Edit: den hadde den gamle korken, de med ny kork kommer jeg ikke til å kjøpe igjen.

FB_IMG_1761238678904.thumb.jpg.77b82c02e3b72db8323390eae4826095.jpg

Endret av applestories
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Så kjipt at de har byttet til eple, likte den med hylleblomst så godt men den har jeg ikke sett på kjempelenge 😕

Endret av SoftKitty
Skrevet

Endelig har den lokale Rema1000 fått inn sjokobær, jeg var og innom holdbart for å kjøpe Pick versjonen de selger.

Sjokobær bringebær: liker ikke disse fulgt så godt som jorbærene. Tror kanskje disse hadde vært bedre med en mørkere sjokolade. De var ikke ringe, men ikke fult like gode. Det er enda sjokolade, men bringebær smaker er … jeg vet ikke helt om jeg har ord for det. Ikke hva jeg forventet kanskje. Det smaker vel kanskje litt som bringebær syltetøy, men syltetøy smaker ofte ikke likt som bringebær i sin naturlige tilstand. 6/10

For sammenligning: jeg føler det er en forskjell i lukt, om jeg stapper nesen nedi posene. Samme også for smak, akkurat som om det er en bitteliten forskjell. Men det er ikke veldig merkbart. En ting jeg la merke til da er at Pick Jordbær ikke har vært like dekket i sjokolade, 2 stk foreløpig i pakken som hadde en «naken» side, og jordbæret inni var litt soggy, og ikke sprø. Dog kan jo dette skje under produksjon av alle vil jeg tro, matproduksjon er vanskelig det vet jeg, mye som kan gå galt.

Men Pick er et greit alternativ om man ikke finner Rema1000 sine.

Disse fire produktene er faktisk produsert samme sted: AB Vilniaus Pergalé. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 20.44):

Jeg føler det er så utrolig få nyheter denne høsten? Skuffet.

Anonymkode: 971bd...263

Ja... dessverre så tror jeg fikser folkene som lager disse " nyheter" mangler fantasi og smak.

Hver år er det salt karamell, chili, og Freia som finner ting i smågodt skuffen og blander det i sjokolade og kaller det nyheter.

De burde se til Sverige...de er mye bedre til å faktisk kommer ut med nyheter.

Snart kommer nok litago med salt karamell, sjokolade med chili og havsalt og youghurt med lakris smak he he 

• Liker 1
Skrevet

Vet at dette ikke er nyhet..denne kommer hver jul..

Men gu søren...i fjor er jeg ganske sikker på at disse posene innhold 180 gram..nå er det 100 gram !!!!!!

Så stor pose og så lite i...legger bilder i kommentarfeltet 

IMG20251024113312.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
mommyaka skrev (Akkurat nå):

Vet at dette ikke er nyhet..denne kommer hver jul..

Men gu søren...i fjor er jeg ganske sikker på at disse posene innhold 180 gram..nå er det 100 gram !!!!!!

Så stor pose og så lite i...legger bilder i kommentarfeltet 

IMG20251024113312.jpg

IMG20251024113428.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Produktbilde: Pretzel

Veldig gode! :arwen: Kjøper gjerne igjen!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
n0vember skrev (1 time siden):

Produktbilde: Pretzel

Veldig gode! :arwen: Kjøper gjerne igjen!

Enig! Ett lite tips bare, ofte er de mye billigere i smågodthyllen! 🤩

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Jadasikkert29 skrev (40 minutter siden):

Hihi ja. Jeg tror ikke de kan være i smågodt hyllen så mye lengre. De er jo nærmest gratis. 

Anonymkode: e0b77...ded

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (19 timer siden):

Ja... dessverre så tror jeg fikser folkene som lager disse " nyheter" mangler fantasi og smak.

Hver år er det salt karamell, chili, og Freia som finner ting i smågodt skuffen og blander det i sjokolade og kaller det nyheter.

De burde se til Sverige...de er mye bedre til å faktisk kommer ut med nyheter.

Snart kommer nok litago med salt karamell, sjokolade med chili og havsalt og youghurt med lakris smak he he 

Det har også noe med hva kjedene velger å ta inn, hjelper ikke hva leverandørene presenterer når kjedene sier nei

Anonymkode: 07883...d44

Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 22.10.2025 den 19.35):

Feil tråd? Uten en tråd? Her er det fest😅

Tråd er tråd 😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er dette noe om finnes til vanlig?

Screenshot_20251025_233756_Chrome.thumb.jpg.21ad0a952def987a6995a1d98f0d29d4.jpg

Skrevet
Jadasikkert29 skrev (På 24.10.2025 den 23.19):

Takk for tips. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...