Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det håper jeg ikke, denne er god! Skal stikke innom coop extra i løpet av uken og sjekke her.

Anonymkode: 7a029...c4a

Fant den på en coop mega i dag 😊😊 Håper den ikke forsvinner!

Anonymkode: 41d15...00f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker på hvor nytt det er i Norge, vet det ikke er nytt for Wasa, men jeg kom idag over Wasa knekkebrød med rosmarin og havsalt. Ultra tynne, og kan brukes som flatbrød, eller til ost og vin, men jeg hadde de bare med margarin, spirer, røkt tofu, og melkefri ost. Så helt vanlig, men det gav det lille ekstra. Må være nydelig til en høstsuppe 😋

Det er en liten pakke, og inni er det delt i to bunker med knekkebrød, pakket inn i plast. Litt sånn som Rugsprø. 

Kjøpt på Rema, men ser Oda selger det også til en dyrere pris. 9/10 og blir gjenkjøp. 

(Fant dessverre bare dårlige bilder på nett)

IMG_7414.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2025 den 13.10):

Noen som vet om denne som kom ifjor høst eller i februar i år (litt usikker) allerede er borte? Har ikke funnet den i det siste, har vært innom 2 Extra og 2 Mega...

image.png.a88f35e6596549b16a0c3556f0f3b1d4.png

Anonymkode: 41d15...00f

Coop obs hadde nettopp kampanje på hele serien og rikelig inne av alt annet- disse var borte. Veldig synd, det var det eneste jeg likte i serien 😂

Hoppetaujenta skrev (På 13.10.2025 den 11.23):

Beklager om denne har vært oppe før, men jeg er ikke her inne og drister meg til å spørre; har noen smakt denne? 
Hva smaker den og er den verdt å kjøpe etter hvert? Jeg undres bare litt på hva den smaker. :sjenert:
large.jpg

Denne er SÅÅÅÅÅ god! Hennig Olsen sin har omtrent ikke den deigen i som gir sprøhet og isen er kunstig pistasj, mens denne er ordentlig. 

Daisy-love skrev (36 minutter siden):

Jeg er usikker på hvor nytt det er i Norge, vet det ikke er nytt for Wasa, men jeg kom idag over Wasa knekkebrød med rosmarin og havsalt. Ultra tynne, og kan brukes som flatbrød, eller til ost og vin, men jeg hadde de bare med margarin, spirer, røkt tofu, og melkefri ost. Så helt vanlig, men det gav det lille ekstra. Må være nydelig til en høstsuppe 😋

Det er en liten pakke, og inni er det delt i to bunker med knekkebrød, pakket inn i plast. Litt sånn som Rugsprø. 

Kjøpt på Rema, men ser Oda selger det også til en dyrere pris. 9/10 og blir gjenkjøp. 

IMG_7414.jpeg

De hadde en type av disse før, men da var det i den serien de har med runde knekkebrød. Jeg elsker det! Tar på ost, skinke og paprika og føler jeg spiser en sprø focaccia  😊

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sneips skrev (44 minutter siden):

Coop obs hadde nettopp kampanje på hele serien og rikelig inne av alt annet- disse var borte. Veldig synd, det var det eneste jeg likte i serien 😂

Denne er SÅÅÅÅÅ god! Hennig Olsen sin har omtrent ikke den deigen i som gir sprøhet og isen er kunstig pistasj, mens denne er ordentlig. 

De hadde en type av disse før, men da var det i den serien de har med runde knekkebrød. Jeg elsker det! Tar på ost, skinke og paprika og føler jeg spiser en sprø focaccia  😊

Akkurat jeg og følte jeg spiste en veldig enkel utgave av focaccia, altså som i å lage den selv 😂😋 Veldig god 🥰

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Daisy-love skrev (3 timer siden):

IMG_7414.jpeg

Enig i at denne er god. De solgte en som var enda bedre tidligere, med sesam og havsalt, men sist jeg kjøpte den var i 2023. Denne må selge mer siden den fikk bli værende i sortimentet da den med sesam forsvant.

Håper fortsatt den kommer tilbake, rop gjerne ut om noen ser noe lignende.

Screenshot_20251016_170332_REMA1000.thumb.jpg.2e13d1ef2b0a05b9f861cde452b53e2e.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
applestories skrev (18 minutter siden):

Enig i at denne er god. De solgte en som var enda bedre tidligere, med sesam og havsalt, men sist jeg kjøpte den var i 2023. Denne må selge mer siden den fikk bli værende i sortimentet da den med sesam forsvant.

Screenshot_20251016_170332_REMA1000.thumb.jpg.2e13d1ef2b0a05b9f861cde452b53e2e.jpg

Ligner den litt på den runde med sesamfrø og havsalt? Den er veldig god iallfall. 

Anonymkode: dac5f...475

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ligner den litt på den runde med sesamfrø og havsalt? Den er veldig god iallfall. 

Anonymkode: dac5f...475

De har jeg ikke smak, om det er de «din stund». De har preg av rosmarin, så de minner mest om focaccia, og mer om kjeks en typisk bruker til ost og vin kvelder. 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Daisy-love skrev (6 timer siden):

IMG_7414.jpeg

Å! 😍Nå må jeg putta den i ODA-kurven kjenner jeg. :handle: Takk!

• Hjerte 1
Skrevet
applestories skrev (3 timer siden):

Hva med disse? Jeg kjøper de på Meny eller Coop. 

https://meny.no/varer/bakeri/knekkebrod/knekkebrod-runda-7300400129459/

• Nyttig 2
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (52 minutter siden):

Hva med disse? Jeg kjøper de på Meny eller Coop. 

https://meny.no/varer/bakeri/knekkebrod/knekkebrod-runda-7300400129459/

Ja, kanskje det er samme smaken? Ser ihvertfall gode ut, og jeg tror ikke jeg har smakt dem. De ser så gode ut at jeg har bare tenkt at de må være veldig usunne.

Fordelen med de andre er at de er tynne og smuler ikke slik de aller fleste knekkebrød gjør. Med slike "luftige" knekkebrød får jeg genseren full av smuler (mulig jeg har litt dårlig teknikk?) Det tynne er også en liten snack mer enn et måltid.

Takk for tips, jeg skal prøve disse og er helt sikker på at jeg kommer til å like dem 😊

Skrevet (endret)
applestories skrev (6 minutter siden):

Ja, kanskje det er samme smaken? Ser ihvertfall gode ut, og jeg tror ikke jeg har smakt dem. De ser så gode ut at jeg har bare tenkt at de må være veldig usunne.

Fordelen med de andre er at de er tynne og smuler ikke slik de aller fleste knekkebrød gjør. Med slike "luftige" knekkebrød får jeg genseren full av smuler (mulig jeg har litt dårlig teknikk?) Det tynne er også en liten snack mer enn et måltid.

Takk for tips, jeg skal prøve disse og er helt sikker på at jeg kommer til å like dem 😊

Disse er "luftige" knekkebrød. 

Jeg har ikke sett eller smakt de du la ut bilde av, så jeg vet ikke om de smaker det samme. Men jeg liker ihvertfall de runde.

Endret av Grønnsaksvaffel
Skrevet

Jeg har 3 Rema butikker jeg ofte er innom, ingen av dem har en gang hatt plass i hyllene til disse sjokobærene; så vil ikke si de har vært tomme en gang, mer at de ikke har fått inn varene.

Men i dag var jeg nært en 4. Rema butikk, den ligger hakket lengre unna, i feil retning, men jeg kjørte in om i dag, og de hadde faktisk plass i hyllene til begge Sjokobær varianten, men hadde dog bare 1 stk igjen av Jordbær varianten.

Jeg tok den selvsagt med meg, og endelig fått smake på: Sjokoladen er ikke dårlig. Jeg har prøvd å bare spise av sjokoladen, jeg fikk ikke helt «10kr sjokoladekalender» følelse av den. Den virker greit. Kanskje minnet den litt om Hval sjokolade 🤔 Disse bitene er store. Virkelig store. Det ser ut til å være hele jordbær, frysetørket, og dekket av sjokolade. Jeg tenkte jeg burde hatt den andre varianten klar hjemme: Pick eller noe heter den, Holdbart og Coop har solgt dem. Folk sier de kommer fra samme fabrikk, men også at sjokoladen ikke er god for de andre. Får se om jeg får tatt med meg noen neste gang jeg ser for å sammenligne selv.

Sjokoladen er grei, kanskje litt store biter, de knaser av frysetørket jordbær, god smak også av jordbær. Er den der litt søte men og syrlige smaken noen jordbær kan ha. Jeg kan gjerne kjøpe mer av disse, om de bare var å få tak i 😅 Ikke fordi jeg tror de er så fryktelig sunne, men for det smakte godt. 10/10 faktisk, jeg tror ikke jeg finner noe galt med dem, måtte være størrelsen. Er ikke noe å servere mindre barn for å si det slik 😅

Håper jeg er heldig å finne bringebær versjonen snart også. 

IMG_5030.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det er så utrolig få nyheter denne høsten? Skuffet.

Anonymkode: 971bd...263

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (På 16.10.2025 den 13.16):

IMG_7414.jpeg

Det har vært i Norge en stund.

Anonymkode: 48d5a...f23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er denne ny? 😊

R Karamellstjerner

Anonymkode: 592fb...5e9

• Hjerte 1
Skrevet

Noen som har fått testet Nugatti isen? Eller hva den het. Som egentlig orginalt er i sjokolade pålegg . Nutella heter det kanskje 🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er denne ny? 😊

R Karamellstjerner

Anonymkode: 592fb...5e9

Ja denne kom ut nå i høst, sammen med en annen frokostblanding (dessert) fra Rema 😊 Jeg tror den andre er hakket mindre dessert enn den du har funnet. Jeg har ikke smakt noen av dem selv, men sikkert fine til kos 🥰 

IMG_7502.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det har vært i Norge en stund.

Anonymkode: 48d5a...f23

Da håper jeg den blir også, for de var rågod 😋 Perfekt både til suppe, alternativ middag, og selvsagt vanlige måltider, og kos på kvelden 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett Findus Tasty Bites Micro Fries? Er litt nysgjerrig på om pommes frites kan bli gode og sprø i mikroen,kjenner jeg! Har ikke sett dem noe sted enda.

Anonymkode: 8738c...64f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Noen som har sett Findus Tasty Bites Micro Fries? Er litt nysgjerrig på om pommes frites kan bli gode og sprø i mikroen,kjenner jeg! Har ikke sett dem noe sted enda.

Anonymkode: 8738c...64f

De har det visst på Spar, men dette er et produkt der jeg ville følge oppskriften til punkt og prikke (bortsett fra styrken, for jeg har ikke 750 på min mikro, kun 600 og 800)

Denne siden også informativ

Endret av sofie777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...