Tabris Skrevet 17. juni #21341 Skrevet 17. juni I dag smakte jeg denne: Denne likte jeg veldig godt. Smaken minner mye om vanlig sour cream-chips, men pepperen gir den en liten ekstra "oomph" i ettersmaken, uten å bli for mye. Denne kan det være jeg kjøper igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni #21342 Skrevet 18. juni Denne fikk topplassering i en smakstest. Den var virkelig ikke god. Syrlig og kunstig ytre lag. Endte med å ta av det ytterst laget for så å spise resten. Takker meg til pistasj fra samme produsent. Anonymkode: 9310a...4b4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:12 #21343 Skrevet torsdag kl 11:12 Denne her var helt utrolig god!!! Noens om vet om den er limited edition? Virkelig den beste saften jeg har smakt noensinne. Er ikke glad i sukkerfritt og har aldri funnet en sukkerfri brus eller saft jeg liker, men denne falt i smak. Er så glad!! Anonymkode: cabdc...42e
Alaenera Skrevet torsdag kl 11:33 #21344 Skrevet torsdag kl 11:33 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Denne her var helt utrolig god!!! Noens om vet om den er limited edition? Virkelig den beste saften jeg har smakt noensinne. Er ikke glad i sukkerfritt og har aldri funnet en sukkerfri brus eller saft jeg liker, men denne falt i smak. Er så glad!! Anonymkode: cabdc...42e Tror dessverre de aller fleste Zeroh er limited edition. Synd, for jeg likte den med smak av Gomp, men tipper den forsvinner fort også
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:45 #21345 Skrevet torsdag kl 11:45 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Denne fikk topplassering i en smakstest. Den var virkelig ikke god. Syrlig og kunstig ytre lag. Endte med å ta av det ytterst laget for så å spise resten. Takker meg til pistasj fra samme produsent. Anonymkode: 9310a...4b4 Ooh - jeg syns Creme sine iser alltid er gode, og jeg elsker sitron - den må prøves! Syrlig er jo en positiv ting, kunstig not so much. Anonymkode: dac5f...475 2
Alaenera Skrevet torsdag kl 13:43 #21346 Skrevet torsdag kl 13:43 Tabris skrev (På 17.6.2025 den 16.47): I dag smakte jeg denne: Denne likte jeg veldig godt. Smaken minner mye om vanlig sour cream-chips, men pepperen gir den en liten ekstra "oomph" i ettersmaken, uten å bli for mye. Denne kan det være jeg kjøper igjen. Denne hørtes god ut. Hvor kjøpte du den?
Tabris Skrevet torsdag kl 16:26 #21347 Skrevet torsdag kl 16:26 Alaenera skrev (2 timer siden): Denne hørtes god ut. Hvor kjøpte du den? Jeg fant den på Helgø Meny. 1
Illumi Skrevet fredag kl 03:41 #21348 Skrevet fredag kl 03:41 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Denne her var helt utrolig god!!! Noens om vet om den er limited edition? Virkelig den beste saften jeg har smakt noensinne. Er ikke glad i sukkerfritt og har aldri funnet en sukkerfri brus eller saft jeg liker, men denne falt i smak. Er så glad!! Anonymkode: cabdc...42e Denne likte jeg og! Mojito var også kjempegod!!
Alaenera Skrevet fredag kl 05:33 #21349 Skrevet fredag kl 05:33 Så Läkerol med "hot pepper" smak på Kiwi i går. Var litt skeptisk til å prøve, så kjøpte den ikke. Helt svart eske - aldri sett før! Noen som har testa?
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:46 #21350 Skrevet fredag kl 10:46 Alaenera skrev (5 timer siden): Så Läkerol med "hot pepper" smak på Kiwi i går. Var litt skeptisk til å prøve, så kjøpte den ikke. Helt svart eske - aldri sett før! Noen som har testa? Jeg synes den er ganske god. Litt sterk, men ikke ekstremt liksom (vil si jeg har medium tåleevne når det gjelder sterke ting ). Kjøper sikkert igjen hvis jeg ramler over den. Anonymkode: 46726...7f5
Vålull Skrevet lørdag kl 03:02 #21351 Skrevet lørdag kl 03:02 Flere som savner denne? Nostalgi. Merker jeg savner de gamle sørlandsisene før de bytta til ny forpakning i fjor/iår(?) oppskriften er jo helt endret.. 1 1 1
Sannhetsøkende Skrevet lørdag kl 03:19 #21352 Skrevet lørdag kl 03:19 Vålull skrev (16 minutter siden): Flere som savner denne? Nostalgi. Merker jeg savner de gamle sørlandsisene før de bytta til ny forpakning i fjor/iår(?) oppskriften er jo helt endret.. Savner ja. Smakte bedre før🤩
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:32 #21353 Skrevet søndag kl 11:32 Fun light med smak av jordbærskum var veldig god 😁 Høres litt syntetisk ut som mange av de variantene med smågodt og annen nisjesmak men denne var akkurat passe frisk og søt 👍 Anonymkode: b2522...ec1 1 1
anonym35445 Skrevet 16 timer siden #21354 Skrevet 16 timer siden Smakte denne i dag. Usikker på om den er ny. Den var i hvertfall sykt god😍😍.
anonym35445 Skrevet 14 timer siden #21355 Skrevet 14 timer siden Daisy-love skrev (På 21.2.2025 den 14.00): Jeg var også skeptisk, selv om jeg har likt dadler med lakrispulver eller kakao og appelsin, så var jeg litt skeptisk. Nå er jeg og helfrelst. Hvilke er deres favoritter? Mine er nok Dave & Jon’s med peanøttsmør, og svenske sjokoladeboller, og A date with med karamell. Synes den med jordbær fra siste også er ganske god, men bare i små mengder. Spiser også noen av de andre smakene, men ikke glad i sur cola, vannmelon osv. Både de sure, og noe av de salte blir for intense i smaken og lager sår på tungen. Jeg håper det kommer en med kanelbollesmak, det hadde vært fantastisk 😋 Har kommet med kanelbolle smak nå, merket er dave&jones og selges på normal 1
Daisy-love Skrevet 12 timer siden #21356 Skrevet 12 timer siden anonym35445 skrev (1 time siden): Har kommet med kanelbolle smak nå, merket er dave&jones og selges på normal Takk, den delte jeg her i tråden 21.mai, og blitt flere gjenkjøp 😋
Jadasikkert29 Skrevet 12 timer siden #21357 Skrevet 12 timer siden Denne var veldig god! 😊 Ligner litt på det gourmet popcornet fra normal om noen her inne har smakt det? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå