Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag smakte jeg denne:

Sørlandschips Creme Fraiche 180g - Sørlandschips AS

Denne likte jeg veldig godt. Smaken minner mye om vanlig sour cream-chips, men pepperen gir den en liten ekstra "oomph" i ettersmaken, uten å bli for mye.

Denne kan det være jeg kjøper igjen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Denne fikk topplassering i en smakstest. 

Den var virkelig ikke god. Syrlig og kunstig ytre lag. Endte med å ta av det ytterst laget for så å spise resten. Takker meg til pistasj fra samme produsent. 

last ned.webp

Anonymkode: 9310a...4b4

• Liker 1
Skrevet

pina-colada.png?format=500w

Denne her var helt utrolig god!!! Noens om vet om den er limited edition? Virkelig den beste saften jeg har smakt noensinne. Er ikke glad i sukkerfritt og har aldri funnet en sukkerfri brus eller saft jeg liker, men denne falt i smak. Er så glad!! :) 

Anonymkode: cabdc...42e

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Denne her var helt utrolig god!!! Noens om vet om den er limited edition? Virkelig den beste saften jeg har smakt noensinne. Er ikke glad i sukkerfritt og har aldri funnet en sukkerfri brus eller saft jeg liker, men denne falt i smak. Er så glad!! :) 

Tror dessverre de aller fleste Zeroh er limited edition. Synd, for jeg likte den med smak av Gomp, men tipper den forsvinner fort også :fnise: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Denne fikk topplassering i en smakstest. 

Den var virkelig ikke god. Syrlig og kunstig ytre lag. Endte med å ta av det ytterst laget for så å spise resten. Takker meg til pistasj fra samme produsent. 

last ned.webp

Anonymkode: 9310a...4b4

Ooh - jeg syns Creme sine iser alltid er gode, og jeg elsker sitron - den må prøves! Syrlig er jo en positiv ting, kunstig not so much. 

Anonymkode: dac5f...475

• Liker 2
Skrevet
Tabris skrev (På 17.6.2025 den 16.47):

I dag smakte jeg denne:

Sørlandschips Creme Fraiche 180g - Sørlandschips AS

Denne likte jeg veldig godt. Smaken minner mye om vanlig sour cream-chips, men pepperen gir den en liten ekstra "oomph" i ettersmaken, uten å bli for mye.

Denne kan det være jeg kjøper igjen.

Denne hørtes god ut. Hvor kjøpte du den?

Skrevet
Alaenera skrev (2 timer siden):

Denne hørtes god ut. Hvor kjøpte du den?

Jeg fant den på Helgø Meny.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Denne likte jeg og! Mojito var også kjempegod!!

Skrevet

Så Läkerol med "hot pepper" smak på Kiwi i går. Var litt skeptisk til å prøve, så kjøpte den ikke. Helt svart eske - aldri sett før!

Noen som har testa?

Skrevet
Alaenera skrev (5 timer siden):

Så Läkerol med "hot pepper" smak på Kiwi i går. Var litt skeptisk til å prøve, så kjøpte den ikke. Helt svart eske - aldri sett før!

Noen som har testa?

Jeg synes den er ganske god. Litt sterk, men ikke ekstremt liksom (vil si jeg har medium tåleevne når det gjelder sterke ting :ler:). Kjøper sikkert igjen hvis jeg ramler over den.

Anonymkode: 46726...7f5

Skrevet

Flere som savner denne? Nostalgi. Merker jeg savner de gamle sørlandsisene før de bytta til ny forpakning i fjor/iår(?) oppskriften er jo helt endret..

IMG_0980.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Vålull skrev (16 minutter siden):

Flere som savner denne? Nostalgi. Merker jeg savner de gamle sørlandsisene før de bytta til ny forpakning i fjor/iår(?) oppskriften er jo helt endret..

IMG_0980.png

Savner ja. Smakte bedre før🤩

Skrevet

Fun light med smak av jordbærskum var veldig god 😁 Høres litt syntetisk ut som mange av de variantene med smågodt og annen nisjesmak men denne var akkurat passe frisk og søt 👍

Anonymkode: b2522...ec1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Smakte denne i dag. Usikker på om den er ny. Den var i hvertfall sykt god😍😍.

image.jpeg.4f7fd801a0ab712cb334bbc2f299645e.jpeg

Skrevet
Daisy-love skrev (På 21.2.2025 den 14.00):

Jeg var også skeptisk, selv om jeg har likt dadler med lakrispulver eller kakao og appelsin, så var jeg litt skeptisk. Nå er jeg og helfrelst. Hvilke er deres favoritter? 
Mine er nok Dave & Jon’s med peanøttsmør, og svenske sjokoladeboller, og A date with med karamell. Synes den med jordbær fra siste også er ganske god, men bare i små mengder. Spiser også noen av de andre smakene, men ikke glad i sur cola, vannmelon osv. Både de sure, og noe av de salte blir for intense i smaken og lager sår på tungen. 

Jeg håper det kommer en med kanelbollesmak, det hadde vært fantastisk 😋

Har kommet med kanelbolle smak nå, merket er dave&jones og selges på normal 

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet
anonym35445 skrev (1 time siden):

Har kommet med kanelbolle smak nå, merket er dave&jones og selges på normal 

Takk, den delte jeg her i tråden 21.mai, og blitt flere gjenkjøp 😋

Skrevet

Denne var veldig god! 😊 Ligner litt på det gourmet popcornet fra normal om noen her inne har smakt det? 

Screenshot_20250624_235541_Chrome.jpg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...