Daisy-love Skrevet 1. juni #21321 Skrevet 1. juni Jadasikkert29 skrev (3 minutter siden): Så fint 🥰 Da må de prøves 😊 Tusen takk 😊 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #21322 Skrevet 2. juni Jadasikkert29 skrev (7 timer siden): Fikk endelig testet disse! Vet de er fra forrige lansering men her jeg bor har det ikke vært å se før nå... Syns de var gode på smak! Ble positivt overrasket! Såklart ikke like gode som de man lager selv eller kjøper på restaurant men passer godt på de dagene man vil ha en enkel middag eller lunsj 😊 Kommer til å kjøpe de flere ganger 😊 Hvordan serverer du de? Hva slags tilbehør? Kan de være gode kalde i tenåringens lunsjboks? Anonymkode: 87425...703
AnonymBruker Skrevet 2. juni #21323 Skrevet 2. juni Sikkert ikke en nyhet lenger, men Daim latte var helt grei. Vanlig Daim er bedre! Anonymkode: ec096...ab8 1
Jadasikkert29 Skrevet 2. juni #21324 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan serverer du de? Hva slags tilbehør? Kan de være gode kalde i tenåringens lunsjboks? Anonymkode: 87425...703 Jeg bruker å servere de med en hjemmelaget dip av noe slag☺️ De er ikke like gode kalde siden de mister litt av den sprøheten. Men det er bare å prøve, de tåler fint å ligge i matboksen i noen timer😊
Frøya3 Skrevet 2. juni #21325 Skrevet 2. juni Jadasikkert29 skrev (21 timer siden): Fikk endelig testet disse! Vet de er fra forrige lansering men her jeg bor har det ikke vært å se før nå... Syns de var gode på smak! Ble positivt overrasket! Såklart ikke like gode som de man lager selv eller kjøper på restaurant men passer godt på de dagene man vil ha en enkel middag eller lunsj 😊 Kommer til å kjøpe de flere ganger 😊 Uten kikerter 🤩 Klarer rett og slett ikke smaken av kikerter 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #21326 Skrevet 2. juni Zeroh zpritz og ginger mule var god, samme med gomp. Pæreis er også god. Anonymkode: d2e87...83b
AnonymBruker Skrevet 2. juni #21327 Skrevet 2. juni LadyCroft skrev (På 12.5.2025 den 18.07): Iste Uten Sukker med smak av jordbærlimonade. Minner meg om Snapple! Kommer definitivt til å drikke mer av denne når det er sommer. Kjøpte den på Coop Mega. Denne synes jeg var så tam og kjedelig Anonymkode: d2e87...83b
AnonymBruker Skrevet 4. juni #21328 Skrevet 4. juni Jeg tar meg i å kjøpe Ballerina Brownie igjen og igjen… håper ikke den forsvinner, den er min perfekte trøstespisekjeks! Anonymkode: 971bd...263 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #21329 Skrevet 7. juni Solving gyros kyllingfilet og solvinge grillet lårfilet , hot and spicy !! Anonymkode: d2e87...83b
AnonymBruker Skrevet 7. juni #21330 Skrevet 7. juni Cathmor skrev (På 28.3.2025 den 22.56): Rema reklamerte veldig med en god del nyheter for en stund siden, og det var et par jeg gledet meg til å prøve, men så langt har jeg kun sett chili cheese nuggets og gyoza i butikken... Noen som har sett/prøvd grønnsaks-samosaen eller de friterte rekebollene? Kanskje ikke såå nye nå lenger, men smakte grønnsakssamosa i dag, og de var veldig gode! Anbefales på det sterkeste. Med hvitløksdipp og sursøt saus til 😍 Anonymkode: be87c...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #21331 Skrevet 8. juni Noen som har funnet dette potetgullet? Anonymkode: 8738c...64f
Hatsumomo Skrevet 8. juni #21332 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Noen som har funnet dette potetgullet? Anonymkode: 8738c...64f Jeg må si at jeg syntes Sørlandschipsene begynner å smake likt alle sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni #21333 Skrevet 8. juni Hatsumomo skrev (2 timer siden): Jeg må si at jeg syntes Sørlandschipsene begynner å smake likt alle sammen. Jeg savner Totenflak med grønn paprika og ost. Kanskje denne kan minne litt om den? Lov å håpe! Anonymkode: 8738c...64f
AnonymBruker Skrevet 9. juni #21334 Skrevet 9. juni Er fløteis med mango- og pasjonsfrukttrekk fra Diplom-is ny? Den var iallefall helt ekstremt god! Og jeg er ikke glad i den type is engang. Snickers-is på pinne var skuffende og kjedelig (selges kun på Circle K). Anonymkode: 971bd...263
AnonymBruker Skrevet 10. juni #21335 Skrevet 10. juni Vet ikke om det er nyhet. Men smakte: Kjøpte den på Meny. Kostet 69 kroner for 100 gram. Jeg syntes ikke den var noe særlig. Er i tillegg veldig stiv pris. Anonymkode: 9c64d...858 1 2
ThereGoesBob Skrevet 11. juni #21336 Skrevet 11. juni Smakte på denne hos en Kiwi franchise forretning nå for noen dager siden. Den var skikkelig god. Pris 30 kroner. https://www.oatly.com/nb-no/products/oat-drink/oat-drink-barista-iced-cappuccino-235ml
Stinali Skrevet 12. juni #21337 Skrevet 12. juni Den nye alkoholfrie radler med rødappelsin og lime var ikke god. Syntes det var en litt besk smak. Holder meg til mango og pasjonsfrukt. 1
Ariana807 Skrevet lørdag kl 18:55 #21338 Skrevet lørdag kl 18:55 Kims Chilli Cheese - Ikke for spicy, smaker mye av paprika/chilli, kanskje noe ost. Helt grei, blir ikke gjenkjøp - Normal Kims Pizza Margherita - Smaker mye av ost, ser de har hatt i parmesanpulver, som nok er grunnen for det, er noe krydderier som basillikum. Men ble hakket intens ostesmak. Blir ikke gjenkjøp - Normal
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:47 #21339 Skrevet mandag kl 11:47 Vet jeg er litt late to the party, men - Maarud Intense Green Pepper var veldig god! Jeg trodde egentlig ikke jeg kom til å like den, men fikk en smak og syns den var helt topp. Fikk litt holidaydipp-vibber, med et sting i ettersmaken. Håper den blir på markedet. Anonymkode: dac5f...475 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:13 #21340 Skrevet mandag kl 14:13 AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 19.00): Vet ikke om det er nyhet. Men smakte: Kjøpte den på Meny. Kostet 69 kroner for 100 gram. Jeg syntes ikke den var noe særlig. Er i tillegg veldig stiv pris. Anonymkode: 9c64d...858 Mat fra Norge gir denne også dårlig score - vanligvis er de veldig snille... den gule (sitron er det vel) skal visst være mye bedre. Anonymkode: 1c409...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå