Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Meadow skrev (19 timer siden):

Denne var en nyhet i uke 8, men jeg har ikke funnet den før nå. Dessverre ble jeg skuffet, veldig smakløst. Det står at det er 2 porsjoner i pakken, men da blir det ikke mange skjeene på hver. 

image.thumb.png.45f44b75c9a6c64f896b96d3af37b4d4.png

Den så veldig god ut, men ja 100g dessert på hver er vel mer sånn midt på tre, og ikke hauger. Mulig om den ble toppet med kiwi og mango eller noe annet godt at den ville gjort seg mere? 🤔 Vurderer å prøve om jeg kommer over den. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse likte jeg, men kunne gjerne vært litt mer lakrissmak i de☺️

IMG_0795.thumb.jpeg.35e9cd7878e65f3a10c1d6ac2593a7b9.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (På 2.5.2025 den 7.47):

Jeg har prøvd et nytt brød på Kiwi. Nederst på bildet og helt til venstre. Grovt surdeigsbrød. Jeg er veldig glad i surdeigsbrødet med havre som det er bilde av på raden over, og det er nok bedre, men dette var bittelitt større, og veldig godt. Er jo ikke hevet så kjempelenge, så ikke ekstrem smak av surdeig på noen av disse, men er gode og holder seg godt. Ok på dag 3-4 også som er fint når en ikke spiser hauger med brød.

Om en er opptatt av kalorier så har dette nye grove surdeigsbrødet kun 191 kalorier per 100g. Det tror jeg er noe av det laveste jeg har sett på kjøpebrød. Det med havre har ca 235 kalorier per 100g om jeg husker riktig. Det er ikke det som avgjør hvilket brød som kjøpes her, men kan være fint å vite. 

Det har blitt gjenkjøp her på det grove surdeigsbrødsbrødet, selv om det med havre er enda saftigere. 

(Obs disse surdeigsbrødene skal ikke i brødskjæremaskinen på butikken, for de er for klissete til at det fungerer så bra. Særlig det med havre, men tror nok det gjelder det grove også 😉)

IMG_6087.png

Enig. Nederst til venstre smakte godt. Men var ikke det mer lite og firkantet før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 14.04):

Dream Yoghurtis Frappe uten sukker 450mlDream Yoghurtis Bringebær uten sukker 450ml

Disse var veldig gode! Kjøpt på Coop Extra. 

Anonymkode: 82793...b3d

Men er ikke den frappe akkurat samme som den gamle de solgte før? Savner sjokoladen🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett disse i det siste? Eller har de bare blitt helt byttet ut med nye dream greiene?

IMG_0410.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (15 timer siden):

Noen som har sett disse i det siste? Eller har de bare blitt helt byttet ut med nye dream greiene?

IMG_0410.png

De er ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Denne var god🤩

IMG_0807.thumb.jpeg.8347e6ef271d48c91702445409c546d7.jpeg

Anonymkode: 7a029...c4a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om denne er ny? Jeg har iallefall ikke sett den før.

Veldig, veldig god! Blir garantert gjenkjøp🤩

Screenshot_2025-05-09-15-44-38-841_com.android.chrome-edit.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne var god🤩

IMG_0807.thumb.jpeg.8347e6ef271d48c91702445409c546d7.jpeg

Åh, hvor fant du den? Jeg har sett etter den, men ikke funnet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

images?q=tbn:ANd9GcTVZtAMnbyn3_YTjOLNn_q

Kjøpte den på rema 1000. Blir ikke gjenkjøp, smaker bare chilikrydder og føles bare sterkt ut. Svir i munnen. Ikke godt. 

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
puddles skrev (3 timer siden):

Ikke meg du siterer, men jeg har funnet den på Kiwi-butikker i Oslo. Veldig god, kan anbefales!

Anonymkode: 7d394...cc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

puddles skrev (5 timer siden):

Jeg fant den på Mega på Vestlandet denne uken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
puddles skrev (7 timer siden):

Coop extra☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde disse igår og må si meg litt skuffet. Elsker fiberstykkene men disse her var ganske tamme på smak i forhold. Var litt tørrere også. 

Blir ikke gjenkjøp.

Screenshot_2025-05-10-10-25-17-198_com.android.chrome-edit.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager diresjon - men jeg klarer ikke forstå at folk kjøper disse varene med bilder av kjendiser på. Fryktelig irriterende fenomen!

Mye iskrem-nyheter, men jaggu er de klasiske gode. KJøpte 1,2 liter Diplomm-is med "hjemmelaget" krokan. Denne var skikkelig-skikkelg god. Mye og store biter av krokan! Alt man kan forvente av en klassisk iskrem. Vet ikke om det er en nyhet, men for meg, som bor alene, en heldig pakke med 1,2 liter..

Anonymkode: 1c409...5de

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Piano sukkerfri gele med fruktsmak var godt (i allefall i forhold til kaloriene)! Noe bedre i konsistensen enn den med bringebær syns jeg.

Fun light med jordbærskum og red bull med hvit fersken var også veldig gode! 

Fant aunt mabels med sitron og hvit sjokolade i både muffins- og kjeksform. Muffinsene var litt kjedelige, men kjeksene må være noe av det beste jeg har smakt fra butikk🤩

Anonymkode: e8215...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
n0vember skrev (På 23.4.2025 den 21.15):

Screenshot_20250423-211400_ASUS_Launcher.jpg

Er det noen som har sett disse i fysiske matbutikker? Jeg vet de har tatt dem inn på Oda.no(hvor de nå er utsolgt). Men jeg har ikke klart å finne dem i fysiske matbutikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt Sørlandschips med Pommes frites-krydder. Sånn sett god chips, men ikke så mye smak i den, bortsett fra litt intens saltsmak. Så sånn sett stemmer det ganske bra med Pommes frites-krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 timer siden):

Er det noen som har sett disse i fysiske matbutikker? Jeg vet de har tatt dem inn på Oda.no(hvor de nå er utsolgt). Men jeg har ikke klart å finne dem i fysiske matbutikker. 

Jeg kom inn i denne tråden nå for å spørre om det samme 😅 Har leita på Meny, Extra, Kiwi, Coop obs og Rema uten hell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 timer siden):

Kartoffel skrev (19 minutter siden):

Jeg kom inn i denne tråden nå for å spørre om det samme 😅 Har leita på Meny, Extra, Kiwi, Coop obs og Rema uten hell. 

Husk at Oda hører til Rema 1000, så om det selges på Oda, ville jeg sjekket Rema-butikker først av alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...