AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:51 #21121 Del Skrevet lørdag kl 15:51 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, men saltstenger/pretzel er jo gjerne litt tørre, så det var forventet. Jeg liker saltstenger godt, og at de var dyppet i sjokolade var bare et pluss😊 Anonymkode: 7a029...c4a Jeg synes også de er gode. Kan minne litt om smash, men uten heroin i, slik at det faktisk går an å legge fra seg posen før den er tom Anonymkode: e4dbb...a6c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet søndag kl 15:39 #21122 Del Skrevet søndag kl 15:39 Stupedamesaft.... God men rart med lakrissmak på saft! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet søndag kl 16:49 #21123 Del Skrevet søndag kl 16:49 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 7.59): Nemlig, jeg leste innlegget som sa det smakte karamell som en generell ting, utover teen. I forlengelsen kunne every woman oppfatte Irish cream som karamell, og at det gjerne ville overføres til teen. Da ville jo dere kunne få en ulik smaksopplevelse. Anonymkode: e0b77...ded Å, okei. Nei, jeg snakket spesifikt om teen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet mandag kl 06:34 #21124 Del Skrevet mandag kl 06:34 Hatsumomo skrev (På 5.4.2025 den 12.00): Samme erfaring. Var overrasket, ble kastet i søppelet. Tenkte de virket gode og kjøpte to pakker på lørdag. Kunne legge en i et påskeegg til mannen var planen. Vi åpnet en lørdag kveld og det er sjelden rester etter "cheatday" hos oss, mannen spiser fortere enn 4 troll i kamp 😅 Disse ligger enda 🙈 Det var jo rett og slett ingen smak i sjokoladen? Og lite salt på innholdet, så totalt bortkastet å spise. Godt det var på tilbud 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet mandag kl 09:53 #21125 Del Skrevet mandag kl 09:53 every woman skrev (17 timer siden): Å, okei. Nei, jeg snakket spesifikt om teen. Jeg tolket at du snakket om teen og satt pris på svar på smaken på den 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet mandag kl 17:59 #21126 Del Skrevet mandag kl 17:59 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 11.40): Hm, synes de var veldig tørre og kjedelige... Overraskende fra Minde. Men hver sin smak. Anonymkode: 1c409...5de Hatsumomo skrev (På 5.4.2025 den 12.00): Samme erfaring. Var overrasket, ble kastet i søppelet. Sneips skrev (11 timer siden): Tenkte de virket gode og kjøpte to pakker på lørdag. Kunne legge en i et påskeegg til mannen var planen. Vi åpnet en lørdag kveld og det er sjelden rester etter "cheatday" hos oss, mannen spiser fortere enn 4 troll i kamp 😅 Disse ligger enda 🙈 Det var jo rett og slett ingen smak i sjokoladen? Og lite salt på innholdet, så totalt bortkastet å spise. Godt det var på tilbud 😂 Enig... Og jeg er ganske altetende på sjokolade og vanligvis glad i sjokolade med kjeks eller salt. Er det noen som har sett den tress-isen med banan i Oslo eller i nærheten av Oslo? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet i går, 05:04 #21127 Del Skrevet i går, 05:04 Ny i Norge? Har sett den før, men første gang i norsk versjon. Så den som del av Monster-tilbud hos Spar forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #21128 Del Skrevet i går, 09:51 Nå har det begynt å komme litt grillnyheter i butikkene. Har sett litt forskjellig marinert kjøtt og burgere. En burger som kalles "luftig" så ut som de bare hadde lagt kjøttdeig løst i pakken,liksom ikke formet den i det hele tatt. (Er jo rund,men ikke noe mer enn det) Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 09:59 #21129 Del Skrevet i går, 09:59 Her er en del nyheter fra Meny: https://meny.no/sok/?query=sommervibber&expanded=products Kaller det for «sommervibber» og det har de jo kalt det før også. Jeg er usikker på hvor mye av det som er helt nytt eller kommer igjen hvert år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 10:02 #21130 Del Skrevet i går, 10:02 Her er noe av det samme, men litt annet også: https://meny.no/sok/?query=nyhet&expanded=products på Meny. Første radene er ikke nyheter, men så kommer det en del. Lite fristende for meg her, men gjerne noe for andre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #21131 Del Skrevet i går, 11:31 Daisy-love skrev (1 time siden): Her er noe av det samme, men litt annet også: https://meny.no/sok/?query=nyhet&expanded=products på Meny. Første radene er ikke nyheter, men så kommer det en del. Lite fristende for meg her, men gjerne noe for andre 😊 Enig, ferdig marinerte (UP) grillprodukter er ikke så veldig interessante for meg heller. Men sommerjuicen med eple, ananas og mynte må jeg definitivt prøve 🤤 Anonymkode: dac5f...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:01 #21132 Del Skrevet i går, 17:01 SoftKitty skrev (23 timer siden): Enig... Og jeg er ganske altetende på sjokolade og vanligvis glad i sjokolade med kjeks eller salt. Er det noen som har sett den tress-isen med banan i Oslo eller i nærheten av Oslo? Har sett den på Kiwi på Kringsjå:) Anonymkode: 7d394...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:30 #21133 Del Skrevet i går, 19:30 SoftKitty skrev (På 7.4.2025 den 19.59): Enig... Og jeg er ganske altetende på sjokolade og vanligvis glad i sjokolade med kjeks eller salt. Er det noen som har sett den tress-isen med banan i Oslo eller i nærheten av Oslo? Så den på kiwi Anonymkode: 0bdb2...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21134 Del Skrevet 12 timer siden Er lilla monster uten sukker i butikk? 😅 og er den ny? Så en influenser taste teste her om dagen og ble litt usikker Anonymkode: 0afb2...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 9 timer siden #21135 Del Skrevet 9 timer siden 60 spenn for en pose salat.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 7 timer siden #21136 Del Skrevet 7 timer siden Kjøpte disse pitabrødene på Meny i forrige uke. Var på tilbud da. Så mye bedre enn de fra Hatting som jeg synes smaker papp. Også mye mer mat pr. pitabrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mim_madam Skrevet 7 timer siden #21137 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Stinali skrev (35 minutter siden): Kjøpte disse pitabrødene på Meny i forrige uke. Var på tilbud da. Så mye bedre enn de fra Hatting som jeg synes smaker papp. Også mye mer mat pr. pitabrød. De er de beste kjøpepitaene 😄 og ja, det er mer mat i dem også Endret 7 timer siden av Mim_madam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 5 timer siden #21138 Del Skrevet 5 timer siden Stinali skrev (2 timer siden): Kjøpte disse pitabrødene på Meny i forrige uke. Var på tilbud da. Så mye bedre enn de fra Hatting som jeg synes smaker papp. Også mye mer mat pr. pitabrød. Mim_madam skrev (1 time siden): De er de beste kjøpepitaene 😄 og ja, det er mer mat i dem også Ja, de er absolutt de beste! Vi har brukt de i flere år, de er passe sprø utenpå og deilig seige inni😊 Skikkelig nybaktfølelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #21139 Del Skrevet 5 timer siden Omg 🤤🤤🤤 ene er pina colda... mojito og coctail... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå