Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, men saltstenger/pretzel er jo gjerne litt tørre, så det var forventet. Jeg liker saltstenger godt, og at de var dyppet i sjokolade var bare et pluss😊

Anonymkode: 7a029...c4a

Jeg synes også de er gode. Kan minne litt om smash, men uten heroin i, slik at det faktisk går an å legge fra seg posen før den er tom :fnise:

Anonymkode: e4dbb...a6c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 7.59):

Nemlig, jeg leste innlegget som sa det smakte karamell som en generell ting, utover teen.

I forlengelsen kunne every woman oppfatte Irish cream som karamell, og at det gjerne ville overføres til teen. Da ville jo dere kunne få en ulik smaksopplevelse. 

Anonymkode: e0b77...ded

Å, okei. Nei, jeg snakket spesifikt om teen. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 5.4.2025 den 12.00):

Samme erfaring. Var overrasket, ble kastet i søppelet.

Tenkte de virket gode og kjøpte to pakker på lørdag. Kunne legge en i et påskeegg til mannen var planen. Vi åpnet en lørdag kveld og det er sjelden rester etter "cheatday" hos oss, mannen spiser fortere enn 4 troll i kamp 😅 Disse ligger enda 🙈 Det var jo rett og slett ingen smak i sjokoladen? Og lite salt på innholdet, så totalt bortkastet å spise. Godt det var på tilbud 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (17 timer siden):

Å, okei. Nei, jeg snakket spesifikt om teen. :) 

Jeg tolket at du snakket om teen og satt pris på svar på smaken på den 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 11.40):

Hm, synes de var veldig tørre og kjedelige... Overraskende fra Minde. Men hver sin smak.

Anonymkode: 1c409...5de

Hatsumomo skrev (På 5.4.2025 den 12.00):

Samme erfaring. Var overrasket, ble kastet i søppelet.

Sneips skrev (11 timer siden):

Tenkte de virket gode og kjøpte to pakker på lørdag. Kunne legge en i et påskeegg til mannen var planen. Vi åpnet en lørdag kveld og det er sjelden rester etter "cheatday" hos oss, mannen spiser fortere enn 4 troll i kamp 😅 Disse ligger enda 🙈 Det var jo rett og slett ingen smak i sjokoladen? Og lite salt på innholdet, så totalt bortkastet å spise. Godt det var på tilbud 😂

Enig... Og jeg er ganske altetende på sjokolade og vanligvis glad i sjokolade med kjeks eller salt.

Er det noen som har sett den tress-isen med banan i Oslo eller i nærheten av Oslo?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny i Norge? Har sett den før, men første gang i norsk versjon. Så den som del av Monster-tilbud hos Spar forrige uke.

20250331_194517.thumb.jpg.749eba59a225f763c6effe717c9bae99.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har det begynt å komme litt grillnyheter i butikkene. Har sett litt forskjellig marinert kjøtt og burgere. En burger som kalles "luftig" så ut som de bare hadde lagt kjøttdeig løst i pakken,liksom ikke formet den i det hele tatt. (Er jo rund,men ikke noe mer enn det)

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (1 time siden):

Her er noe av det samme, men litt annet også: https://meny.no/sok/?query=nyhet&expanded=products på Meny. Første radene er ikke nyheter, men så kommer det en del. Lite fristende for meg her, men gjerne noe for andre 😊

Enig, ferdig marinerte (UP) grillprodukter er ikke så veldig interessante for meg heller. Men sommerjuicen med eple, ananas og mynte må jeg definitivt prøve 🤤

Anonymkode: dac5f...475

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SoftKitty skrev (23 timer siden):

Enig... Og jeg er ganske altetende på sjokolade og vanligvis glad i sjokolade med kjeks eller salt.

Er det noen som har sett den tress-isen med banan i Oslo eller i nærheten av Oslo?

Har sett den på Kiwi på Kringsjå:)

Anonymkode: 7d394...cc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SoftKitty skrev (På 7.4.2025 den 19.59):

Så den på kiwi

Anonymkode: 0bdb2...3cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er lilla monster uten sukker i butikk? 😅 og er den ny? Så en influenser taste teste her om dagen og ble litt usikker

Anonymkode: 0afb2...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte disse pitabrødene på Meny i forrige uke. Var på tilbud da.

Så mye bedre enn de fra Hatting som jeg synes smaker papp. Også mye mer mat pr. pitabrød.

pitabrød shopping-1.webp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stinali skrev (35 minutter siden):

Så mye bedre enn de fra Hatting som jeg synes smaker papp. Også mye mer mat pr. pitabrød.

pitabrød shopping-1.webp

De er de beste kjøpepitaene 😄 og ja, det er mer mat i dem også 

Endret av Mim_madam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinali skrev (2 timer siden):

pitabrød shopping-1.webp

Mim_madam skrev (1 time siden):

De er de beste kjøpepitaene 😄 og ja, det er mer mat i dem også 

Ja, de er absolutt de beste! Vi har brukt de i flere år, de er passe sprø utenpå og deilig seige inni😊 Skikkelig nybaktfølelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...