Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har sett de på Kiwi. Både i pose og i løsvekt i smågodtdisken faktisk 🙂

Anonymkode: fcba8...4d8

:hakeslepp: :sikle:

Anonymkode: f2459...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har noen funnet disse noe sted? Ser overalt, men har ikke funnet ennå.

Minde Pretzel | 100g - foodora.no

Anonymkode: f2459...716

Denne kjøpte jeg i løsvekt i godterihyllen på Bunnpris i dag. Tilbud på godteri😊 Var egentlig ganske god. 

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (38 minutter siden):

Denne har vært i salg lenge...at denne blir spist av noen og faktisk holdt seg så lenge i hyllene er rart... verste kjeksen som er...tror disse selges av tannleger 🤣

Haha det er jeg helt enig i, har til gode å kjøpe en kjeks jeg ikke har spist opp om så bare for å spise den, men denne no way. De selger den ved å klistre på NYHET og venter på at suckers som meg kommer inn 😂

Anonymkode: 29516...c6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Gomp saften. Likte den ikke. Den lukter godt, men smaker tørt og såpeaktig på en måte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere nye typer te var kommet på Rema. 30kr pakken for 16poser. Lett blanding av hvit, sort, og urtete. Jeg tok med meg hvit fersken/vanilje,  og sort appelsin/bringebær. Ikke prøvd enda. 

Er ikke noe glad i Irish cream, men det er en smaksvariant jeg ikke tror jeg har sett før blant te. 

(Ja jeg ryddet tilbake på plass i hyllen 🤣😉)

20250404_130111.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (3 timer siden):

Flere nye typer te var kommet på Rema. 30kr pakken for 16poser. Lett blanding av hvit, sort, og urtete. Jeg tok med meg hvit fersken/vanilje,  og sort appelsin/bringebær. Ikke prøvd enda. 

Er ikke noe glad i Irish cream, men det er en smaksvariant jeg ikke tror jeg har sett før blant te. 

(Ja jeg ryddet tilbake på plass i hyllen 🤣😉)

20250404_130111.jpg

Irish Cream er bare karamellsmak. Jeg har latt meg lure to ganger, med lang tid imellom, så jeg hadde glemt det. Jeg er ikke glad i karamell, og ble skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (2 minutter siden):

Irish Cream er bare karamellsmak. Jeg har latt meg lure to ganger, med lang tid imellom, så jeg hadde glemt det. Jeg er ikke glad i karamell, og ble skuffet.

Ok, takk, greit å vite 😊 Ikke snev av smak av whisky eller fløte? Regnet ikke med det var i teen altså, men potensielt smak av det. Jeg er glad i karamell selv, men ikke hvilke som helst da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (2 minutter siden):

Ok, takk, greit å vite 😊 Ikke snev av smak av whisky eller fløte? Regnet ikke med det var i teen altså, men potensielt smak av det. Jeg er glad i karamell selv, men ikke hvilke som helst da. 

Nei, ikke så mye som et hint av whisky og fløte. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (På 1.4.2025 den 15.07):

Ja, fine flasker. Jeg har faktisk spart på en. 😊

Har forøvrig ikke funnet stupedama-saft enda. Har foreløpig vært innom Rema 1000 og Coop Extra. 

Stupedama virker helt grufull selv for meg som elsker lakris.

Håper på review 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke så mye som et hint av whisky og fløte. :) 

:duskedame: da ble jeg glad 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (På 2.4.2025 den 9.55):

Dette gjelder generelt for nyheter. De vil ofte stå for seg selv. Så f.eks chips som er nyheter står ofte ikke i chipshylla, men i egne kurver rundt omkring i butikken.

Denne sjokkeren står vis a vis safthylla i min lokale kiwi, så det kan være greit å sjekke der også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (11 timer siden):

Irish cream smaker vanilje, mandel og sjokolade, ikke karamell. 

Anonymkode: e0b77...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Irish cream smaker vanilje, mandel og sjokolade, ikke karamell. 

Takk. Ser dere er ikke helt enige her, har du smakt den aktuelle teén det er snakk om? Jeg har ikke, men smak kan jo oppleves ulikt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (6 minutter siden):

Takk. Ser dere er ikke helt enige her, har du smakt den aktuelle teén det er snakk om? Jeg har ikke, men smak kan jo oppleves ulikt også. 

Nei ikke teen, men smaken Irish cream. 

jeg elsker den smaken nettopp fordi den har mandelsmak noter, og da det har vært vanskelig å få tak i hvor jeg bor, samt nysgjerrighet på hva den egentlig smaker har jeg sett på oppskrifter og lest smaksbeskrivelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei ikke teen, men smaken Irish cream. 

jeg elsker den smaken nettopp fordi den har mandelsmak noter, og da det har vært vanskelig å få tak i hvor jeg bor, samt nysgjerrighet på hva den egentlig smaker har jeg sett på oppskrifter og lest smaksbeskrivelser. 

Ok takk, her var det mer hva teen smakte da, men fint å få en beskrivelse på smaken Irish cream. Jeg er veldig glad i mandelsmak, men aldri likt Irish cream. Er en stund siden jeg har gitt det et forsøk, så mulig jeg må prøve igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Daisy-love skrev (16 minutter siden):

Ok takk, her var det mer hva teen smakte da, men fint å få en beskrivelse på smaken Irish cream. Jeg er veldig glad i mandelsmak, men aldri likt Irish cream. Er en stund siden jeg har gitt det et forsøk, så mulig jeg må prøve igjen 😊

Nemlig, jeg leste innlegget som sa det smakte karamell som en generell ting, utover teen.

I forlengelsen kunne every woman oppfatte Irish cream som karamell, og at det gjerne ville overføres til teen. Da ville jo dere kunne få en ulik smaksopplevelse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 20.59):

Denne kjøpte jeg i løsvekt i godterihyllen på Bunnpris i dag. Tilbud på godteri😊 Var egentlig ganske god. 

Hm, synes de var veldig tørre og kjedelige... Overraskende fra Minde. Men hver sin smak.

Anonymkode: 1c409...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hm, synes de var veldig tørre og kjedelige... Overraskende fra Minde. Men hver sin smak.

Samme erfaring. Var overrasket, ble kastet i søppelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men saltstenger/pretzel er jo gjerne litt tørre, så det var forventet. Jeg liker saltstenger godt, og at de var dyppet i sjokolade var bare et pluss😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...