AnonymBruker Skrevet 3. april #21101 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har sett de på Kiwi. Både i pose og i løsvekt i smågodtdisken faktisk 🙂 Anonymkode: fcba8...4d8 Anonymkode: f2459...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #21102 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen funnet disse noe sted? Ser overalt, men har ikke funnet ennå. Anonymkode: f2459...716 Denne kjøpte jeg i løsvekt i godterihyllen på Bunnpris i dag. Tilbud på godteri😊 Var egentlig ganske god. Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #21103 Del Skrevet 3. april mommyaka skrev (38 minutter siden): Denne har vært i salg lenge...at denne blir spist av noen og faktisk holdt seg så lenge i hyllene er rart... verste kjeksen som er...tror disse selges av tannleger 🤣 Haha det er jeg helt enig i, har til gode å kjøpe en kjeks jeg ikke har spist opp om så bare for å spise den, men denne no way. De selger den ved å klistre på NYHET og venter på at suckers som meg kommer inn 😂 Anonymkode: 29516...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 3. april #21104 Del Skrevet 3. april Smaker som rød seigmann! 10/10! 😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 3. april #21105 Del Skrevet 3. april Smakte Gomp saften. Likte den ikke. Den lukter godt, men smaker tørt og såpeaktig på en måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4. april #21106 Del Skrevet 4. april Flere nye typer te var kommet på Rema. 30kr pakken for 16poser. Lett blanding av hvit, sort, og urtete. Jeg tok med meg hvit fersken/vanilje, og sort appelsin/bringebær. Ikke prøvd enda. Er ikke noe glad i Irish cream, men det er en smaksvariant jeg ikke tror jeg har sett før blant te. (Ja jeg ryddet tilbake på plass i hyllen 🤣😉) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 4. april #21107 Del Skrevet 4. april Daisy-love skrev (3 timer siden): Flere nye typer te var kommet på Rema. 30kr pakken for 16poser. Lett blanding av hvit, sort, og urtete. Jeg tok med meg hvit fersken/vanilje, og sort appelsin/bringebær. Ikke prøvd enda. Er ikke noe glad i Irish cream, men det er en smaksvariant jeg ikke tror jeg har sett før blant te. (Ja jeg ryddet tilbake på plass i hyllen 🤣😉) Irish Cream er bare karamellsmak. Jeg har latt meg lure to ganger, med lang tid imellom, så jeg hadde glemt det. Jeg er ikke glad i karamell, og ble skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4. april #21108 Del Skrevet 4. april every woman skrev (2 minutter siden): Irish Cream er bare karamellsmak. Jeg har latt meg lure to ganger, med lang tid imellom, så jeg hadde glemt det. Jeg er ikke glad i karamell, og ble skuffet. Ok, takk, greit å vite 😊 Ikke snev av smak av whisky eller fløte? Regnet ikke med det var i teen altså, men potensielt smak av det. Jeg er glad i karamell selv, men ikke hvilke som helst da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 4. april #21109 Del Skrevet 4. april Daisy-love skrev (2 minutter siden): Ok, takk, greit å vite 😊 Ikke snev av smak av whisky eller fløte? Regnet ikke med det var i teen altså, men potensielt smak av det. Jeg er glad i karamell selv, men ikke hvilke som helst da. Nei, ikke så mye som et hint av whisky og fløte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. april #21110 Del Skrevet 4. april Perelandra skrev (På 1.4.2025 den 15.07): Ja, fine flasker. Jeg har faktisk spart på en. 😊 Har forøvrig ikke funnet stupedama-saft enda. Har foreløpig vært innom Rema 1000 og Coop Extra. Stupedama virker helt grufull selv for meg som elsker lakris. Håper på review 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4. april #21111 Del Skrevet 4. april every woman skrev (Akkurat nå): Nei, ikke så mye som et hint av whisky og fløte. da ble jeg glad 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 4. april #21112 Del Skrevet 4. april Tabris skrev (På 2.4.2025 den 9.55): Dette gjelder generelt for nyheter. De vil ofte stå for seg selv. Så f.eks chips som er nyheter står ofte ikke i chipshylla, men i egne kurver rundt omkring i butikken. Denne sjokkeren står vis a vis safthylla i min lokale kiwi, så det kan være greit å sjekke der også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #21113 Del Skrevet 5. april Daisy-love skrev (11 timer siden): Ok, takk, greit å vite 😊 Ikke snev av smak av whisky eller fløte? Regnet ikke med det var i teen altså, men potensielt smak av det. Jeg er glad i karamell selv, men ikke hvilke som helst da. Irish cream smaker vanilje, mandel og sjokolade, ikke karamell. Anonymkode: e0b77...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5. april #21114 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Irish cream smaker vanilje, mandel og sjokolade, ikke karamell. Anonymkode: e0b77...ded Takk. Ser dere er ikke helt enige her, har du smakt den aktuelle teén det er snakk om? Jeg har ikke, men smak kan jo oppleves ulikt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #21115 Del Skrevet 5. april Daisy-love skrev (6 minutter siden): Takk. Ser dere er ikke helt enige her, har du smakt den aktuelle teén det er snakk om? Jeg har ikke, men smak kan jo oppleves ulikt også. Nei ikke teen, men smaken Irish cream. jeg elsker den smaken nettopp fordi den har mandelsmak noter, og da det har vært vanskelig å få tak i hvor jeg bor, samt nysgjerrighet på hva den egentlig smaker har jeg sett på oppskrifter og lest smaksbeskrivelser. Anonymkode: e0b77...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5. april #21116 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei ikke teen, men smaken Irish cream. jeg elsker den smaken nettopp fordi den har mandelsmak noter, og da det har vært vanskelig å få tak i hvor jeg bor, samt nysgjerrighet på hva den egentlig smaker har jeg sett på oppskrifter og lest smaksbeskrivelser. Anonymkode: e0b77...ded Ok takk, her var det mer hva teen smakte da, men fint å få en beskrivelse på smaken Irish cream. Jeg er veldig glad i mandelsmak, men aldri likt Irish cream. Er en stund siden jeg har gitt det et forsøk, så mulig jeg må prøve igjen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #21117 Del Skrevet 5. april Daisy-love skrev (16 minutter siden): Ok takk, her var det mer hva teen smakte da, men fint å få en beskrivelse på smaken Irish cream. Jeg er veldig glad i mandelsmak, men aldri likt Irish cream. Er en stund siden jeg har gitt det et forsøk, så mulig jeg må prøve igjen 😊 Nemlig, jeg leste innlegget som sa det smakte karamell som en generell ting, utover teen. I forlengelsen kunne every woman oppfatte Irish cream som karamell, og at det gjerne ville overføres til teen. Da ville jo dere kunne få en ulik smaksopplevelse. Anonymkode: e0b77...ded 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #21118 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 20.59): Denne kjøpte jeg i løsvekt i godterihyllen på Bunnpris i dag. Tilbud på godteri😊 Var egentlig ganske god. Anonymkode: 7a029...c4a Hm, synes de var veldig tørre og kjedelige... Overraskende fra Minde. Men hver sin smak. Anonymkode: 1c409...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. april #21119 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hm, synes de var veldig tørre og kjedelige... Overraskende fra Minde. Men hver sin smak. Anonymkode: 1c409...5de Samme erfaring. Var overrasket, ble kastet i søppelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #21120 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hm, synes de var veldig tørre og kjedelige... Overraskende fra Minde. Men hver sin smak. Anonymkode: 1c409...5de Ja, men saltstenger/pretzel er jo gjerne litt tørre, så det var forventet. Jeg liker saltstenger godt, og at de var dyppet i sjokolade var bare et pluss😊 Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå