Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Har nettopp testet denne. Vet ikke helt hva den smaker, men jeg syns ikke den smaker trøffel i alle fall. 

Minner meg litt om de Snack A Jacks-riskakene med sourcream-smak, så det er jo for så vidt godt, da, men ikke den smaken jeg forventet. Usikker på om det blir gjenkjøp. 3b2b8b78-bebf-4485-98be-ede6d9c3d43b.thumb.jpg.ebd47c84ce08df2a0667cba630b50823.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smakte de nye Dubai krembollene med smak av påskeskum. Usikker på karakter der, de andre var bedre 😅 Veldig søte, med litt sitronsmak i skallet syntes jeg å kjenne. Fant dem på holdbart, visste ikke at de kom i såpass mange smaker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (4 timer siden):

hater lakris men hadde kjøpt likevel kun for flasken ! 😍

Ja, fine flasker. Jeg har faktisk spart på en. 😊

Har forøvrig ikke funnet stupedama-saft enda. Har foreløpig vært innom Rema 1000 og Coop Extra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen som bor i Stavanger som har funnet Zeroh gomp? prøvd coop mega og rema uten hell

Anonymkode: 0afb2...474

Vet ikke om du har funnet, men var på Kiwi jeg endelig fant dem. Er også på Kiwi folk på TikTok har kjøpt dem virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (1 time siden):

Ja, fine flasker. Jeg har faktisk spart på en. 😊

Har forøvrig ikke funnet stupedama-saft enda. Har foreløpig vært innom Rema 1000 og Coop Extra. 

Jeg fant på Kiwi, jeg tror jeg glemte å skrive det i innlegget mitt.

Rema hintet til at de skulle få den inn, men de som jobber der virket helt ukjent med denne nyheten når jeg spurte dem om den😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har kanskje kommet til flere butikker nå, men jeg fant hvertfall disse på Kiwi Tasta i Stavanger. 

20250401_162721.thumb.jpg.2f96d0e5e12d5e19a59a55d67bc95ef7.jpg

Anonymkode: df73f...ed5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jannihj92 skrev (5 timer siden):

Har nettopp testet denne. Vet ikke helt hva den smaker, men jeg syns ikke den smaker trøffel i alle fall. 

Minner meg litt om de Snack A Jacks-riskakene med sourcream-smak, så det er jo for så vidt godt, da, men ikke den smaken jeg forventet. Usikker på om det blir gjenkjøp. 3b2b8b78-bebf-4485-98be-ede6d9c3d43b.thumb.jpg.ebd47c84ce08df2a0667cba630b50823.jpg

Syntes den smakte sopp. På en god måte altså, men usikker på om det blir gjenkjøp når cheddar smak finnes :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den har kanskje kommet til flere butikker nå, men jeg fant hvertfall disse på Kiwi Tasta i Stavanger. 

Samme sjokkselgeren på min Kiwi. Sto bakerst i butikken midt mellom margarin og øl.

Så til dere som leter - kanskje lurt å sjekke andre steder enn i saftavdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (3 minutter siden):

Samme sjokkselgeren på min Kiwi. Sto bakerst i butikken midt mellom margarin og øl.

Så til dere som leter - kanskje lurt å sjekke andre steder enn i saftavdelingen.

Så de på rema 1000, like ved frysediskene 😅

Fikk litt lyst til å prøve ut gomp eller rød seigmenn. Men har så liten troen på saft, selv om at zeroh er mye bedre en fun light. Fun light har den ekle ettersmaken av kunstig søtstoff. Men zeroh har ofte vært litt kvalmende. Har forsøkt nesten alt av saft uten å finne en jeg virkelig liker. Eneste saft-lignende jeg liker er god gammeldags solbærsirup, men den har så mye kalorier at du lik så godt kan drikke brus. 😭

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ooh, kan jeg spørre om du fant de på Kiwi Randabergveien eller Middelthon ?

Anonymkode: 51920...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (11 timer siden):

Dette gjelder generelt for nyheter. De vil ofte stå for seg selv. Så f.eks chips som er nyheter står ofte ikke i chipshylla, men i egne kurver rundt omkring i butikken.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeroh GOMP saft, smakte så GOMP som det er mulig å gjøre.

Var god og kommer ihvertfall til å drikke den opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (På 23.3.2025 den 15.52):

Disse elsker jeg :D  nesten fælt å si om et sånn ferdigprodukt, men... sånn er det. De med sjokolade også. SÅ myke og gode og helt perfekt med en tekopp til :)

Enig:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ooh, kan jeg spørre om du fant de på Kiwi Randabergveien eller Middelthon ?

Anonymkode: 51920...9a0

Randabergveien 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe å bidra med dessverre, kjøpte denne i dag fordi den var reklamert som nyhet hos bunnpris, og det står nyhet på den. 

Bare for å selge noe som helst tipper jeg, makan til dårlig kjeks har jeg ikke smakt siden jeg prøvde å bake sånne selv og det skal noe til! Karamellen er steinhard og smakløs, kjeksen porøs og smuler så det ser ut som fråder der man prøver å elegant få karamellen ut av tennene før fyllingene følger med. 

Ikke ofte jeg ikke spiser opp mat jeg kjøper, spesielt ikke godteri, men denne var for ille. Ikke er den utgått på dato heller, det hadde kanskje hjulpet... 

0/10

medium.jpg

Anonymkode: 29516...c6e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har noen funnet disse noe sted? Ser overalt, men har ikke funnet ennå.

Minde Pretzel | 100g - foodora.no

Anonymkode: f2459...716

Mener jeg kjøpte på Bunnpris.

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar Kjelsås har de 😊

Anonymkode: 85142...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de på Kiwi. Både i pose og i løsvekt i smågodtdisken faktisk 🙂

Anonymkode: fcba8...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har noe å bidra med dessverre, kjøpte denne i dag fordi den var reklamert som nyhet hos bunnpris, og det står nyhet på den. 

Bare for å selge noe som helst tipper jeg, makan til dårlig kjeks har jeg ikke smakt siden jeg prøvde å bake sånne selv og det skal noe til! Karamellen er steinhard og smakløs, kjeksen porøs og smuler så det ser ut som fråder der man prøver å elegant få karamellen ut av tennene før fyllingene følger med. 

Ikke ofte jeg ikke spiser opp mat jeg kjøper, spesielt ikke godteri, men denne var for ille. Ikke er den utgått på dato heller, det hadde kanskje hjulpet... 

0/10

medium.jpg

Anonymkode: 29516...c6e

Denne har vært i salg lenge...at denne blir spist av noen og faktisk holdt seg så lenge i hyllene er rart... verste kjeksen som er...tror disse selges av tannleger 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...