Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sally-Go-Round skrev (På 14.3.2025 den 22.08):

image.png.be75271971fcccc4d11b987ef31b4c6e.png

Har noen sett og/ eller smakt? 

Disse elsker jeg :D  nesten fælt å si om et sånn ferdigprodukt, men... sånn er det. De med sjokolade også. SÅ myke og gode og helt perfekt med en tekopp til :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (15 minutter siden):

Disse elsker jeg :D  nesten fælt å si om et sånn ferdigprodukt, men... sånn er det. De med sjokolade også. SÅ myke og gode og helt perfekt med en tekopp til :)

Ja, matvareindustrien vet å trykke på de rette knappene (smak/innhold/sammensetning i produktet).
Det gjør at vi spiser det som ikke er bra for oss og at vi spiser mer av det enn det som er bra for oss.
Ikke lett å stå imot...

Anonymkode: de075...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en reklame på facebook om denne..at denne skulle komme i uke 18.

Men når jeg googler får jeg bare opp et bilde 2002.

Noen som har hørt om dette? 

Screenshot_2025-03-25-17-05-08-23_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (5 minutter siden):

Ikke hørt om, men det ville jo vært fornuftig-Dubaisjokolade er jo i vinden

Anonymkode: e2c56...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (1 time siden):

Ja, men kommer ikke i butikk. Blir solgt der man kjøper kuleis

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (4 timer siden):

Det ligger et innlegg om denne på Facebook-siden deres. Om du klikker på den blå knappen for å besøke siden deres finner du det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai-drikk hos Normal. Den var ny.

Samme serie som de andre med gjennomsiktige bokser. Her var drikken grønn, som man ser gjennom boksen.

20250327_175716.thumb.jpg.af9aa18608109ba633598b043434dce7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A date with.. har fått en ny versjon med salte pistasjnøtter. 30kr på meny og smaker som salte pistasjnøtter. Enkelt og greit og blir nok gjenkjøp. 😊

medium.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 15.28):

Så at denne fra Rema hadde fått en dårlig tilbakemelding tidligere i tråden, men måtte prøve og ble positivt overrasket! Mest syrlige drops med lakrispulver, men liker de best

IMG_4531.jpeg

Anonymkode: e8215...271

AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 16.39):

Jeg syntes det var en god kopi av BonBons Søppeldynga og kopien er vesentlig billigere så for meg så var det et godt kjøp. 

Anonymkode: 9c64d...858

Litt på utkanten, men er dette egentlig lov? Å lage en billigere kopi av en merkevare? Søppeldynga/småskrot og helt like drops?

Disney Adult skrev (På 23.3.2025 den 12.31):

Ekstra krydret, men hvor er smaken? Blir ikke gjenkjøp.

vVZRbl1vOi_2itp51.thumb.webp.4914409a8fd0b0a1d8a6095864fc56c9.webp

Enig, smakte absolutt ingenting, trodde jeg hadde fått corona igjen.

Anonymkode: 971bd...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Litt på utkanten, men er dette egentlig lov? Å lage en billigere kopi av en merkevare? Søppeldynga/småskrot og helt like drops?

Enig, smakte absolutt ingenting, trodde jeg hadde fått corona igjen.

Anonymkode: 971bd...263

:D made my day

Anonymkode: d1ea7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Endelig! Jeg har vært innom så mange butikker, og endelig fant jeg de nye Zeroh saftene.

Jeg drikker så å si aldri saft. Det er bare ikke noe jeg gidder å blande opp.

Men stupedama, saft med lakris smak det måtte jeg hive meg på, tok også med en Gomp i tillegg, for gomp er jo digg.

Zeroh Gomp: denne smaker det den lover, Gomp, men … det er også en «saft» smak som henger igjen. Kanskje smaken av søtstoffene 🤔 men om man er ute etter saft med smak av gomp, så er denne tingen. 7/10.

Zeroh Stupedama: jeg er veldig skuffet 😭 Jeg ønsket meg «hostesaft». Søtningsstoffet her ødelegger, eller bare saft smaken om det er en ting. Det er smak av hostesaft, den er der, men så kommer den søte smaken av saft eller hva jeg skal kalle det. Den ødelegger for lakris smaken. Jeg hadde høye forventninger, men som en lakris elsker så skuffer denne 🥺 3/10

Sørlandschips Tynn & Sprø Mozzarella og Pesto: Jeg likte godt den … vanlige varianten de hadde med Mozzarella og Pesto. Denne er like god. God smak 8/10. Minuset den får er at man må til Meny for å finne den, og det er et stykke til den nærmeste butikken, og da blir det nok ikke gjenkjøp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så denne på Kiwi i dag, tror den kan være god

472CB37E-E41C-4F9A-BAF6-49B333DBAC64.jpeg

Anonymkode: 7d394...cc6

Oj! Banan hørtes mye bedre ut enn jordbær 🤗

Anonymkode: e0b77...ded

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så denne på Kiwi i dag, tror den kan være god

472CB37E-E41C-4F9A-BAF6-49B333DBAC64.jpeg

Anonymkode: 7d394...cc6

🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 20.30):

Aunt Mabel's Cookie & Cream. Fant de på Bunnpris. Har ikke smakt de enda, men det høres lovende ut.

Skjermbilde2025-02-28kl_20_27_27.png.ddb4504374643b5e88b1b9f2f495ace3.png

Anonymkode: 423fc...2c5

Prøvde "Kitchen Sink", synes ikke den var spesielt god (og angret på at jeg ikke kjøpte den originale). Litt rar konsistens (seige popcorn-biter), litt for mange smaker i ett, men fremdeles litt kjedelig? Er også kresen på når jeg liker kokos i bakevarer/godteri (så ikke at det stod "coconut chip" da jeg plukket de ut av hylla, så det er forsåvidt litt min egen skyld)

638779817368351860-6608384.jpg?h=350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ludovica- skrev (På 28.2.2025 den 22.30):

Personlig vil jeg veldig gjerne ha tilbake storplata med jellybeans og knitring. 

Er selv trist over at Freias cornflakes-plate gikk ut, synes den var skikkelig god, og litt unik (bedre enn f.eks. Smash i storplate, og digger komboen av søtt, salt og krønsj) 

Bunnpris nær meg hadde en hel haug av de igjen til redusert pris, men den "reduserte prisen" var nesten 50kr, og den hadde allerede gått ut på dato. Syke sjokoladepriser for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegia protein. Hvordan er smaken i forholdet den lette, smaker den mer ost eller mer smak mtp på at den er vellagret dobbelt så lenge?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema reklamerte veldig med en god del nyheter for en stund siden, og det var et par jeg gledet meg til å prøve, men så langt har jeg kun sett chili cheese nuggets og gyoza i butikken... Noen som har sett/prøvd grønnsaks-samosaen eller de friterte rekebollene? 

R-Snacking-660x347.png?width=660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cathmor skrev (1 minutt siden):

Rema reklamerte veldig med en god del nyheter for en stund siden, og det var et par jeg gledet meg til å prøve, men så langt har jeg kun sett chili cheese nuggets og gyoza i butikken... Noen som har sett/prøvd grønnsaks-samosaen eller de friterte rekebollene? 

R-Snacking-660x347.png?width=660

Gyozaene er gode men de er ikke nyhet tror jeg bare ny pakning? De hadde iallfall noen som var veldig like før i pappeske. Det og vårruller. Men det var ikke Remas eget merke tror jeg.. Men smakte helt likt.

Jeg har sett grønnsaks-samosa tror det var på rema1000 ved Lillo gård.

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...