Hatsumomo Skrevet i går, 11:55 #21021 Del Skrevet i går, 11:55 Cid skrev (47 minutter siden): Noen som har sett denne i butikk? Jeg har ikke sett den i noen butikker enda. Extra har den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet i går, 14:08 #21022 Del Skrevet i går, 14:08 Cid skrev (2 timer siden): Noen som har sett denne i butikk? Jeg har ikke sett den i noen butikker enda. Så den på Coop obs i bergensområdet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 #21023 Del Skrevet i går, 14:14 AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 17.35): Har ikke sett noen andre nevne denne før, og vet ikke hvor ny den er? Skikkelig positivt overrasket! Liker ikke de andre Coop Isteene, fordi jeg syns det smaker for søtt og kunstig (både de med og uten sukker). Denne smakte mer "ekte" te og var god og syrlig, uten å være kvalmende søt. Ble riktignok litt overrasket over at den hadde kullsyre i seg, så mistet nesten halvparten ut i vasken da jeg åpnet den 🙈 Men anbefales på det sterkeste! Anonymkode: be87c...cfe Omg!!!! Jeg elsker rooibos 🤩🤩 Anonymkode: d2e87...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #21024 Del Skrevet 23 timer siden Hatsumomo skrev (3 timer siden): Extra har den ihvertfall Oda hadde den. Det var greit, men ikke kjempe godt! Anonymkode: ec096...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21025 Del Skrevet 20 timer siden Vampyrina skrev (På 19.3.2025 den 7.38): Jeg har smakt disse. Alle uten kunstig søtning! 🎉 veldig gode 😁 Skviz smakte jeg på Asko messe, synes den lilla var kjempegod! Anonymkode: 5450b...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21026 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (9 timer siden): Noen som har sett denne i butikk? Jeg har ikke sett den i noen butikker enda. Jeg har den på begge mine lokale Coop Extra (Stavanger) Anonymkode: dac5f...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 17 timer siden #21027 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har den på begge mine lokale Coop Extra (Stavanger) Anonymkode: dac5f...475 Jeg kjøpte den på Oda. Tror også Rema har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21028 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (21 timer siden): Noen som har sett denne i butikk? Jeg har ikke sett den i noen butikker enda. Kjøpte denne på Coop Mega på et "2 for 50 kr"-tilbud. Syntes ikke noe særlig om dem, men spiste opp mesteparten. (Blanda dem med ren melkesjokolade som var i den andre posen jeg kjøpte, da ble det spiselig.) Mitt barnebarn (5 år) spytta dem ut. Anonymkode: de075...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #21029 Del Skrevet 56 minutter siden Sneips skrev (På 24.2.2025 den 12.56): Jeg så i en av coops tilbudsaviser at de også kommer med en egen kebabserie. Brødet der så bedre ut syntes jeg, men pleier ikke være veldig imponert av coops egne ting 😅 Noen som har sett det i butikk eller prøvd? AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 16.04): Har smaket gyrosen og dressingen. Godt begge deler synes jeg, blir gjenkjøp! Kebaben smakte jeg såvidt, er ikke sånn kjempeglad i kebab i utgangspunktet, men gyrosen var definitivt best! Anonymkode: 97a48...df5 Sneips skrev (På 3.3.2025 den 10.58): Har smakt kyllingen og brødet nå og det blir gjenkjøp av begge! Pga lite bruk og flittig handel har vi kjøleskapet fullt i andre dressinger, så jeg prøvde ingen av sausene. Skal nok det også en gang, men må bruke opp litt først 😅 Jeg smakte kebab-kjøttet de hadde på Meny og likte det. Det smakte omtrent som vanlig kebabkjøtt hos kebab-sjapper. Men her jeg bor er kebab-sjappene ofte svært gjerrige med kjøtte og var fint å få spist en kebab hvor det faktisk var mye kjøtt i kebaben. På min nærmeste kebab-sjappe så er det omtrent kun salat i kebaben. Anonymkode: 9c64d...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #21030 Del Skrevet 14 minutter siden Så at denne fra Rema hadde fått en dårlig tilbakemelding tidligere i tråden, men måtte prøve og ble positivt overrasket! Mest syrlige drops med lakrispulver, men liker de best Anonymkode: e8215...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #21031 Del Skrevet akkurat nå Jeg smakte denne i dag: Helt ok, men vil veldig mye heller faktisk ha brie. Anonymkode: f2459...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå