Hatsumomo Skrevet i går, 16:22 #20981 Del Skrevet i går, 16:22 Proteinyoghurt med salt karamell - veldig god, min nye favoritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:20 #20982 Del Skrevet i går, 17:20 Ballerina brownie var meh. Den smakte godt nok, men veldig ordinært. Jeg skjønner ikke brownie-linken heller. Det var ekstra sjokolade, men ikke brownie-konsistens på noe av det. Anonymkode: f2459...716 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22 timer siden #20983 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har sett disse i butikk? 🤩 Anonymkode: 0b403...1c8 Stupedama skal de ha på Rema om ikke annet, jfr tidligere i tråden her. Skal være i veldig begrenset opplag. Jeg er ikke så på saft og ingen av disse fristet, så har ikke sett etter i butikk selv. Artige smaker da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20984 Del Skrevet 22 timer siden Hatsumomo skrev (3 timer siden): Proteinyoghurt med salt karamell - veldig god, min nye favoritt Enig! 🤩 Anonymkode: 7bd27...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #20985 Del Skrevet 21 timer siden Hatsumomo skrev (3 timer siden): Proteinyoghurt med salt karamell - veldig god, min nye favoritt AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Enig! 🤩 Anonymkode: 7bd27...cb7 Åh. Takk. *rett i ODA-korga* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20986 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som har sett disse i butikk? 🤩 Anonymkode: 0b403...1c8 Nei, og jeg bor i Oslo. Vært «overalt» Anonymkode: d1ea7...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20987 Del Skrevet 20 timer siden Hatsumomo skrev (5 timer siden): Proteinyoghurt med salt karamell - veldig god, min nye favoritt Hvordan smaker denne i forhold til Skyr sin salt karamell, har du prøvd den? Anonymkode: cabdc...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19 timer siden #20988 Del Skrevet 19 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan smaker denne i forhold til Skyr sin salt karamell, har du prøvd den? Anonymkode: cabdc...42e Ja, jeg liker ikke SKYR produkter generelt pga at de føles så "tørre" i konsistensen så også den. Denne er veldig god, minner meg litt om Duo yoghurten i smaken/konsistens hvis du har smakt den? Endret 19 timer siden av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 9 timer siden #20989 Del Skrevet 9 timer siden Jeg kan varmt anbefale Coop sin nye Frii sukkerfri saft med smak av guava og hvit fersken. Den var helt ekstremt god. Beste sukkerfri safta jeg har smakt tror jeg 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #20990 Del Skrevet 40 minutter siden Hatsumomo skrev (19 timer siden): Ja, jeg liker ikke SKYR produkter generelt pga at de føles så "tørre" i konsistensen så også den. Denne er veldig god, minner meg litt om Duo yoghurten i smaken/konsistens hvis du har smakt den? Det høres bra ut. Har sett etter den men finner bare den med vanilje. Gleder meg til å teste. Anonymkode: cabdc...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 39 minutter siden #20991 Del Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres bra ut. Har sett etter den men finner bare den med vanilje. Gleder meg til å teste. Anonymkode: cabdc...42e Ja, samme her, men fant den på en Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #20992 Del Skrevet 35 minutter siden To is-nyheter: 1. Gjett smaken. Har smakt de smakene før. Den gule delen tror jeg er cola? Den røde delen er veldig kjent, men klarer ikke helt å putte fingeren det. Var ok. Svært mild cola-smak. Jeg HATER cola, men klarte å spise denne. 4/6. 2. Sjokolademoms. Denne var GOD. Skulle hatt mer sjokolademousse, men var digg, 5/6. Anonymkode: 97f13...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå