Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Syns alle Yoplait-kvargene var veldig gode, men favoritten var sitron (med granola på). Syns også den nye Frus var ganske god, men ikke noe spesielt liksom. Kan finne på å kjøpe en boks en varm sommerdag. 

Anonymkode: dac5f...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
FrankDrebin 2 1/2 skrev (7 timer siden):

Makrell med pizzasmak.... WTF?!? :hoho:

Den kombinasjonen der er bare helt tragisk. 

Anonymkode: 64037...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den kombinasjonen der er bare helt tragisk. 

Anonymkode: 64037...49b

Ja, til å begynne med trodde jeg at det var en spøk, men neida, de er i hyllene. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Illumi skrev (31 minutter siden):

Snapchat-720036602.thumb.jpg.59f3ed51aeae4293f8e7cde564cfaef0.jpg

Jeg fant den!!! Kommer snart tilbake med oppdatering 🤓

😍 kan ikke vente! 

Anonymkode: d1ea7...8ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nowayback skrev (På 23.2.2025 den 16.49):

Ser de har forandret på Big One Classic.. Why?

Ja, HVORFOR?! 

Jeg kan glatt innrømme at BigOne Classic føles litt utdatert/gammeldags, så jeg skjønner at de ville oppdatere den litt. Men selve grunnen til å kjøpe BigOne Classic er jo nostalgi! I tillegg til at jeg faktisk synes den er digg søppelmat en gang iblant. 

Den nye BigOne "Classic" falt virkelig ikke i smak. Den var ikke god, føles ikke som en BigOne lenger, de har rett og slett ødelagt den. Jeg kommer aldri til å kjøpe BigOne Classic igjen... 😵 (hvis jeg ikke er heldig og kommer over et parti med den gamle typen igjen 😅

Anonymkode: 0b2a3...7fd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes ikke makrell med pizzasmak høres så dumt ut, denne har eksistert en stund - synes den er veldig god! 

Makrell Tomat Og Basilikum Stabburet 110g.

Anonymkode: 82793...b3d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes ikke makrell med pizzasmak høres så dumt ut, denne har eksistert en stund - synes den er veldig god! 

Makrell Tomat Og Basilikum Stabburet 110g.

Anonymkode: 82793...b3d

Det er den beste makrell i tomat 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

😍 kan ikke vente! 

Anonymkode: d1ea7...8ba

Ariana807 skrev (2 timer siden):

Saft - Stupedama er laget i ekstremt begrenset opplag. Så spørs om vi alle klarer å få tak i 🥺

https://dinside.dagbladet.no/fritid/arets-villeste-matnyhet-hae/82764014

Kan jeg spørre i hvilken butikk du fant den? 

Rema 1000!

Så til bedømmelse:

Det var VELDIG rart! Det lukta litt som tyrkershots, men smakte ikke det. Lukta også litt som lakerol eller dent.

Ettersmaken var tydlig lakris, men mer av typen lakris som også smaker anis (?) syntes jeg, men når jeg drakk den føltes det mer som om det var svart iste jeg drakk med smak av lakris. Samtidig følte jeg det smakte litt som den oransje smågodt krokodillen 😂 og lakrispastiller type dent/lakerol

Jeg pleier å chugge saft, men denne klarer jeg kun ta en og en slurk av. Konklusjon: kommer ikke til å kjøpe igjen, men den drikkes nok opp lell. Blanda den etter blandingsforhold 1:9, den ble vondere jo sterkere den var 😂 og jo mer drikker av den jo vondere syntes jeg den er merker jeg også.

IMG20250306173942.thumb.jpg.9bd3b0b3b06b979ff4a0fc31eeabbe42.jpg

Endret av Illumi
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (49 minutter siden):

Disse var ganske så gode 😋

hatting_havrestykker_axa_04_hires.webp.9a65901ceb5e70f09246363b322c9642.webp

Må være den beste varianten av grove kjøperundstykker ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illumi skrev (1 time siden):

Rema 1000!

Så til bedømmelse:

Det var VELDIG rart! Det lukta litt som tyrkershots, men smakte ikke det. Lukta også litt som lakerol eller dent.

Ettersmaken var tydlig lakris, men mer av typen lakris som også smaker anis (?) syntes jeg, men når jeg drakk den føltes det mer som om det var svart iste jeg drakk med smak av lakris. Samtidig følte jeg det smakte litt som den oransje smågodt krokodillen 😂 og lakrispastiller type dent/lakerol

Jeg pleier å chugge saft, men denne klarer jeg kun ta en og en slurk av. Konklusjon: kommer ikke til å kjøpe igjen, men den drikkes nok opp lell. Blanda den etter blandingsforhold 1:9, den ble vondere jo sterkere den var 😂 og jo mer drikker av den jo vondere syntes jeg den er merker jeg også.

IMG20250306173942.thumb.jpg.9bd3b0b3b06b979ff4a0fc31eeabbe42.jpg

Takk som deler, men filleren, Rema. De i området her har vært ganske dårlige på dette med nyheter. Men jeg krysser fingrene 🤞🏻🤞🏻 for ar jeg finner. Jeg drikker jo aldri saft, men denne må jeg prøve ånfå tak i 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...