jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:23 #20901 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Smakte Maarud intense bacon bbq idag. Hadde ikke så store forventninger etter hva jeg har lest her. Syns den luktet veldig ketchup da jeg åpnet posen. Smakte vel brukbart, men altfor søtt og pottis skal ikke være søtt. Kommer til å spise opp posen, men kjøper ikke igjen. Den med grønn pepper, derimot var knallgod. Kommer til å kjøpe den igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:43 #20902 Del Skrevet lørdag kl 21:43 Ask pizza Salcissia - hører så mye godt om Ask sin pizza, men ble skuffa. Ganske tørr, selv om de var god smak på deigen. Mye deig - lite fyll. Skjønner ikke helt at noen sier den er på restaurantnivå. Anonymkode: 1c409...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:12 #20903 Del Skrevet lørdag kl 23:12 Cheddardippen fra Kavli er kjempegod. Håper den blir! Har kjøpt noe lignende i Sverige,på tube,men syns denne var mye bedre! Prøvde den på taco og på pommes frites. Den er nok også ypperlig i pasta også. Gleder meg til å prøve! Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 12:56 #20904 Del Skrevet i går, 12:56 Frus mandarin og mango.. Jeg elsker Frus, denne var intet unntak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet i går, 14:59 #20905 Del Skrevet i går, 14:59 Yoplait Kvarg - Bjørnebær og vanilje var god, hadde noen blåbær oppi. Det blir gjenkjøp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:04 #20906 Del Skrevet i går, 15:04 Sneips skrev (På 24.2.2025 den 12.56): Jeg så i en av coops tilbudsaviser at de også kommer med en egen kebabserie. Brødet der så bedre ut syntes jeg, men pleier ikke være veldig imponert av coops egne ting 😅 Noen som har sett det i butikk eller prøvd? Har smaket gyrosen og dressingen. Godt begge deler synes jeg, blir gjenkjøp! Kebaben smakte jeg såvidt, er ikke sånn kjempeglad i kebab i utgangspunktet, men gyrosen var definitivt best! Anonymkode: 97a48...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet i går, 18:12 #20907 Del Skrevet i går, 18:12 Ludovica- skrev (På 18.2.2025 den 18.59): Smakte Freia appelsin kvikklunch. Smakte akkurat som jeg trodde. Ikke nytt og uforutsigbart hvertfall. God dersom man liker appelsinsjokolade og den kvikklunchplata. Liker man ikke appelsin i sjokolade er det bare å styre unna. Smakte en bit av den i dag. Den var ikke god i det hele tatt. Syns jeg skal slutte å lete etter en god sjokolade og holde meg til favoritten (firkløver). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 18:49 #20908 Del Skrevet i går, 18:49 Veldig god, blir absolutt gjenkjøp av denne. Silkemyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet i går, 19:46 #20909 Del Skrevet i går, 19:46 Maxim soft bar peanut and caramel var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 12 timer siden #20910 Del Skrevet 12 timer siden Ble litt nysgjerrig på disse smakene. Noen som har sett de i butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 10 timer siden #20911 Del Skrevet 10 timer siden Sneips skrev (På 24.2.2025 den 12.56): Jeg så i en av coops tilbudsaviser at de også kommer med en egen kebabserie. Brødet der så bedre ut syntes jeg, men pleier ikke være veldig imponert av coops egne ting 😅 Noen som har sett det i butikk eller prøvd? Har smakt kyllingen og brødet nå og det blir gjenkjøp av begge! Pga lite bruk og flittig handel har vi kjøleskapet fullt i andre dressinger, så jeg prøvde ingen av sausene. Skal nok det også en gang, men må bruke opp litt først 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #20912 Del Skrevet 7 timer siden På Rema har de begynt å selge butikkens eget merke av BonBon Søppeldynga og BonBon Råtne fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #20913 Del Skrevet 5 timer siden n0vember skrev (6 timer siden): Ble litt nysgjerrig på disse smakene. Noen som har sett de i butikk? Ble nysgjerrig jeg også. Stupedama-pastillene er salt lakris. Smaker denne saften også salt lakris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 5 timer siden #20914 Del Skrevet 5 timer siden Veldig god. Syns den har en ekte mangosmak og ordentlig fløyelsmyk konsistens. Tommel opp for en ok pris også, 32,49 på Kiwi (de andre koster 39,90). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #20915 Del Skrevet 2 timer siden Sørlandschips Trippel Paprika - god, mye paprikasmak som jeg liker. Blir gjenkjøp om den blir en stayer. Kvarg Sitron - hm, nå er jeg ikke så veldig glad i syrlige yoghurter heller, så dette ble et bomkjøp for meg. Fikk nesten et litt kraftig hint av en slags ostekake med sitron - hvis det høres logisk ut? Ble for kraftig uansett for meg. Fersken er fortsatt favoritt og jeg kommer til å prøve den med bjørnebær og vanilje. Strandaskine Teriyaki - veldig god! Definitiv gjenkjøp. Snøfrisk med spekeskinke - mmm, god smak! Blir gjenkjøp. Har også kjøpt Kremgo Chimichurri, Cheddar Dipi og Yoghurtnøtt med jordbær, men ikke smakt enda på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 1 time siden #20916 Del Skrevet 1 time siden Denne smakte nesten ingenting. Sjokolade og appelsin burde vært innertier for meg, men i stedet ble jeg sittende å lure på hvor smaken var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå