AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:55 #20721 Del Skrevet mandag kl 17:55 Har testet cheddardipen, den var god synes jeg, blir gjenkjøp her. Appelsinsjokoladen var også en favoritt, har savnet appelsinsjokolade. Anonymkode: 85142...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet mandag kl 18:16 #20722 Del Skrevet mandag kl 18:16 Ballerina Brownies- veldig god. Vet ikke hva DOTS alle snakker om her var for noe, men denne kjeksen blir det gjenkjøp av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet mandag kl 18:26 #20723 Del Skrevet mandag kl 18:26 Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Ballerina Brownies- veldig god. Vet ikke hva DOTS alle snakker om her var for noe, men denne kjeksen blir det gjenkjøp av Jeg likte også de godt. Mørke og mektige, ordentlige sjokoladekjeks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddles Skrevet tirsdag kl 10:01 #20724 Del Skrevet tirsdag kl 10:01 Jeg kjøpte med meg en del nyheter fra Meny i helga. Maarud intense green pepper: God, litt ubestemmelig smak om hva det skulle smake, men godt med smak. Frostachips dirty chips: Så en annen likte chili cheese godt og ikke denne, men jeg er helt motsatt. 😅 Likte ikke chili cheese, men denne synes jeg smakte veldig godt! Veldig mye jalapenos, ikke fullt så mye av det andre, men kan bli gjenkjøp. Dr. Oetker: Suprema, Calabrese & 'nduja tipo: Angrer på at jeg ikke gikk for en Ask-pizza i stedet. Denne smakte ingenting, jeg måtte hjelpe til med srirachasaus for i det hele tatt å ha noe smak. Og nei, det må ikke smake sterkt, men _noe_ må det smake, ikke... ingenting. Frus mango og mandarin: Veldig mye mandarin, men god mandarin så jeg kommer til å kjøpe den igjen. Battery charged raspberry&pomegranate: God og frisk smak. Vil nok kjøpe igjen om den kommer på tilbud. Battery pearberry: Jeg tåler ikke så godt drikke med sukker, men denne smakte litt lite. Går heller for den over pga smak. Iskaffe latte protein uten: Litt rundere i smaken enn vanlig iskaffe latte, men blir nok ikke gjenkjøp. Skviz bringebær og Skviz sitrusfrukt: Ungene likte disse godt, jeg er litt delt. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 14:42 #20725 Del Skrevet tirsdag kl 14:42 Skikkelig skuffet. Jeg elsker alt med sitron, og hadde gledet meg til denne. Men den smaker ikke noe sitron i heltatt. Skal legge ut bilde av ingrediensene. Ikke noe der som sier at det er sitron i. Smaker lefse med smør( uten smak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 14:42 #20726 Del Skrevet tirsdag kl 14:42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:56 #20727 Del Skrevet tirsdag kl 14:56 mommyaka skrev (13 minutter siden): Mulig nest siste ingrediens "naturlig aroma" er sitronsmaken. Synd det ikke smakte mer. Anonymkode: 07883...d44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet tirsdag kl 16:06 #20728 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 Diplomis Tress Kroneis: Jeg skulle ønsket at det faktisk var tress is, og ikke vanilje og jordbær is med sjokoladesaus. Sjokolade delen er jo det beste med tressis, men utelatt fra denne kjeksisen 😕 Den var god, men, hadde nok heller satt pris på kun jordbær is i den da fremfor med vanilje i tillegg. 5/10. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:16 #20729 Del Skrevet tirsdag kl 16:16 Kjøpte den nye Ballerina Brownies kjeksen. Den var ikke min smak. Jeg likte den ikke i det hele tatt , syntes den sjokoladen inni var skikkelig kvalmende. Men jeg er veldig glad i Oreo, var ikke lignende den . Anonymkode: df73f...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet tirsdag kl 17:59 #20730 Del Skrevet tirsdag kl 17:59 Smakte Freia appelsin kvikklunch. Smakte akkurat som jeg trodde. Ikke nytt og uforutsigbart hvertfall. God dersom man liker appelsinsjokolade og den kvikklunchplata. Liker man ikke appelsin i sjokolade er det bare å styre unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya3 Skrevet tirsdag kl 18:32 #20731 Del Skrevet tirsdag kl 18:32 Ariana807 skrev (2 timer siden): Diplomis Tress Kroneis: Jeg skulle ønsket at det faktisk var tress is, og ikke vanilje og jordbær is med sjokoladesaus. Sjokolade delen er jo det beste med tressis, men utelatt fra denne kjeksisen 😕 Den var god, men, hadde nok heller satt pris på kun jordbær is i den da fremfor med vanilje i tillegg. 5/10. Har ikke spist tress is på over 20 år, men det var alltid vaniljeisen det gikk minst av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet i går, 08:04 #20732 Del Skrevet i går, 08:04 Ariana807 skrev (På 15.2.2025 den 12.44): Smil Chewies: Hva skal man si, skokolade, karamell, smil smak 👌🏻 10/10 Coop Extra Disse er jo egentlig bare freia som har kopiert smørbukk med sjokoladetrekk? Smaken ok, men jeg forventet mykere karamell når det skulle være smil, så disse gikk i mannen som har mindre imot karamellrester i tennene etter sjokoladen er fortært 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet i går, 08:18 #20733 Del Skrevet i går, 08:18 AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 14.09): Hjemmelaget kebab/gyros er det store denne våren. Coop,Eldorado og en serie son heter Mønsj har hver sine produkter til å lage kebab hjemme. Lurer på hvilke som er best? Anonymkode: 8738c...64f Jeg kjøpte de nye kebablefsene på meny og gledet meg stort. Så for meg tykke, varme lefser som dem man får på et godt gatekjøkken og lagde hjemmelaget pulled chicken til å ha inni. De er bare dyrere, større tortillalefser, kanskje ørlite tykkere 🙈Kjøttet har jeg ikke prøvd for jeg liker ikke den typen kebabkjøtt. Tenker neste gang vi skal ha kebab at vi finner en god oppskrift på lefser heller, og lager kjøttet etter gladkokkens oppskrift 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet i går, 14:42 #20734 Del Skrevet i går, 14:42 Disney Adult skrev (På 17.2.2025 den 16.26): Maarud Intense Bacon BBQ var utrolig god, den kommer inn i chips rotasjonen min 👌 Enig i dette, var redd for at den skulle smake overdøvent av ketchup ! Mener en tidligere nyhet som også var «bbq» bare smakte som ketchup.. Men denne var supergod. Hadde litt Mexican chips ved siden av (min absolutte favoritt) og den bleknet greit i forhold på krydder/smak😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet i går, 17:00 #20735 Del Skrevet i går, 17:00 Den lille Nøttefabrikken Cashew Sour Creme & Onion: 👌🏻👌🏻👌🏻 Det er cashew nøtter, man smaker de, men dekket i fint pulver av «sour creme & onion» på. God smak av både krydder og nøtter. Virkelig gode! Eneste minuset er at cashew nøtter er dyrt 😅 10/10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20736 Del Skrevet 10 timer siden Prøvde nye kvarg med sitron i går. Veldig god! Men jeg liker kun syrlige smaker og spiser kun yoghurt med sitron da Eneste minus er en del sukker, skulle gjerne hatt sukkerfri som de hadde før. Anonymkode: 100a0...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 9 timer siden #20737 Del Skrevet 9 timer siden Sneips skrev (På 19.2.2025 den 9.18): Jeg kjøpte de nye kebablefsene på meny og gledet meg stort. Så for meg tykke, varme lefser som dem man får på et godt gatekjøkken og lagde hjemmelaget pulled chicken til å ha inni. De er bare dyrere, større tortillalefser, kanskje ørlite tykkere 🙈Kjøttet har jeg ikke prøvd for jeg liker ikke den typen kebabkjøtt. Tenker neste gang vi skal ha kebab at vi finner en god oppskrift på lefser heller, og lager kjøttet etter gladkokkens oppskrift Helt enig ! Smakte bare som helt vanlige tacolefser... Liker heller ikke kebabkjøtt, så synes ikke kjøttet var godt- men mannen min som liker kebabkjøtt synes det var godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 9 timer siden #20738 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Prøvde nye kvarg med sitron i går. Veldig god! Men jeg liker kun syrlige smaker og spiser kun yoghurt med sitron da Eneste minus er en del sukker, skulle gjerne hatt sukkerfri som de hadde før. Anonymkode: 100a0...8cc Jeg er imidlertid veldig glad for at det kommer noe nytt som IKKE inneholder kunstig søtning. Veldig gode alle tre Kvarg! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20739 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Prøvde nye kvarg med sitron i går. Veldig god! Men jeg liker kun syrlige smaker og spiser kun yoghurt med sitron da Eneste minus er en del sukker, skulle gjerne hatt sukkerfri som de hadde før. Anonymkode: 100a0...8cc Høres godt ut ! Liker også godt slike produkter med sitron. Utfordringen med sitron er jo at smaken gjerne krever ekstra mye sukker for å bli balansert. Er vel få ting det er mer sukker i enn f.eks. limonade, dessverre... Kan bli litt kunstig smak uten ekte sukker, men en kombo funker gjerne bra - litt sukker på toppen av det kunstige, gir ofte en bedre ettersmak. Anonymkode: 1c409...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1 time siden #20740 Del Skrevet 1 time siden Jeg kjøpte Maaruds Intense BBQ siden noen her inne sa den ikke smakte ketchup, som BBQ chips vanligvis gjør. Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg synes denne smakte ketchup som alle de andre. Blir ikke gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå