AnonymBruker Skrevet 15. august #20061 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du smakt de nye Strawberry Grapes fra cevita? Syyykt gode!! Håper de ikke forsvinner fra butikkene med det første 🤤 Anonymkode: be87c...cfe Veldig gode,men de jeg har kjøpt har vært så små. Litt større enn erter liksom... Ønsker meg litt større druer. Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #20062 Del Skrevet 16. august Trio skrev (23 timer siden): Fersken? De ligner vel litt på vagi** og? Nei Anonymkode: 07883...d44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 17. august #20063 Del Skrevet 17. august Noen som vet om Stratos Melkeglede er ny? Finner den ikke på nettsidene til Nidar eller andre steder på nett. Fant den på Extra men ingen indikasjoner på om den er ny. Mener jeg har lest at folk har ønsket seg denne i stort format. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #20064 Del Skrevet 17. august applestories skrev (20 minutter siden): Noen som vet om Stratos Melkeglede er ny? Finner den ikke på nettsidene til Nidar eller andre steder på nett. Fant den på Extra men ingen indikasjoner på om den er ny. Mener jeg har lest at folk har ønsket seg denne i stort format. Den er ny, eller heller en relansering. De hadde en med melkefyll i 2015. Anonymkode: 07883...d44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 17. august #20065 Del Skrevet 17. august Denne skal visst komme senere i år. Den kan jo ikke være god? Vaniljecola er godt, men sjokolade og cola er jo forferdelig sammen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. august #20066 Del Skrevet 17. august Popc0rn skrev (Akkurat nå): Denne skal visst komme senere i år. Den kan jo ikke være god? Vaniljecola er godt, men sjokolade og cola er jo forferdelig sammen. Tenker samme her. Høres ikke godt, og jeg liker colasmak, og Oreo. Føler enten vil det ikke smake så mye av hverandre eller så vil det ikke være godt. Mulig jeg prøver om jeg finner et tilbud, eller får kupong på Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 17. august #20067 Del Skrevet 17. august Popc0rn skrev (21 minutter siden): Denne skal visst komme senere i år. Den kan jo ikke være god? Vaniljecola er godt, men sjokolade og cola er jo forferdelig sammen. De kommer ikke til Norge, ifølge både Coca Cola og Mondelez. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/66bccb34f3540d448d416408/lanserer-ny-variant-med-oreosmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. august #20068 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er ny, eller heller en relansering. De hadde en med melkefyll i 2015. Anonymkode: 07883...d44 Ååå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. august #20069 Del Skrevet 17. august Utrolig lite som er interessant for tiden, mistet litt lysten på å prøve nye ting. Mye er relanseringer, annet er smakløst og kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 17. august #20070 Del Skrevet 17. august 7 hours ago, applestories said: Noen som vet om Stratos Melkeglede er ny? Finner den ikke på nettsidene til Nidar eller andre steder på nett. Fant den på Extra men ingen indikasjoner på om den er ny. Mener jeg har lest at folk har ønsket seg denne i stort format. Oooh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #20071 Del Skrevet 18. august applestories skrev (17 timer siden): Noen som vet om Stratos Melkeglede er ny? Finner den ikke på nettsidene til Nidar eller andre steder på nett. Fant den på Extra men ingen indikasjoner på om den er ny. Mener jeg har lest at folk har ønsket seg denne i stort format. Off.. Jeg som endelig har klart å slutte å spise sjokolade så veldig ofte, også kommer Stratos med denne😅 Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 18. august #20072 Del Skrevet 18. august Nyheter fra nyttibutikk på Instagram: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #20073 Del Skrevet 18. august applestories skrev (Akkurat nå): Nyheter fra nyttibutikk på Instagram: Potetgull med smak av Gräddost? 🤨 Anonymkode: 678d1...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 18. august #20074 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Potetgull med smak av Gräddost? 🤨 Anonymkode: 678d1...653 Hørtes godt ut 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. august #20075 Del Skrevet 19. august Så noen delte denne på TikTok. Gleder meg til å smake på. Mango er en litt risky smak, for det kan gå begge veier 😅 Men kjekt å se at Tine faktisk prøver seg litt, og ikke bare kjører helt 100% safe. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 19. august #20076 Del Skrevet 19. august Ariana807 skrev (3 timer siden): Så noen delte denne på TikTok. Gleder meg til å smake på. Mango er en litt risky smak, for det kan gå begge veier 😅 Men kjekt å se at Tine faktisk prøver seg litt, og ikke bare kjører helt 100% safe. Så enig! Den med vanilje var ganske safe, og egentlig ikke så stor forskjell fra den vanlige. Men denne har jeg forhåpninger til😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #20077 Del Skrevet 20. august 13 hours ago, Ariana807 said: Så noen delte denne på TikTok. Gleder meg til å smake på. Mango er en litt risky smak, for det kan gå begge veier 😅 Men kjekt å se at Tine faktisk prøver seg litt, og ikke bare kjører helt 100% safe. Jeg syns mango har blitt enda en sånn trend-smak som alle skal bruke på alt - og så er sjelden sånn falsk mangosmak noe godt 😞 Kan jo håpe den er god da! Anonymkode: dac5f...475 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 20. august #20078 Del Skrevet 20. august On 8/18/2024 at 11:32 PM, applestories said: Nyheter fra nyttibutikk på Instagram: Oj, favoritten i smågodthylla endelig i pose - store Gott og Blandat! Nøttekos også en stor favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 20. august #20079 Del Skrevet 20. august Gleder meg til å smake på Oreo gingerbread som nyttibutikk (på Instagram) la ut innlegg om🤩 Det kan faktisk bli en god kombinasjon! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. august #20080 Del Skrevet 20. august Kinder skrev (6 minutter siden): Gleder meg til å smake på Oreo gingerbread som nyttibutikk (på Instagram) la ut innlegg om🤩 Det kan faktisk bli en god kombinasjon! Håper på melkefri 🥰 Flere av limited er melkefrie, men ikke alle dessverre. (Har melkeallergi.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå