Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (39 minutter siden):

Heldigvis kommer disse til en langt hyggeligere pris, og da har du råd til pulled pork osv i tillegg image.png.ee16fe02e807232ddb5db8090f589d1a.png

Kjøpte disse på tilbud på Mega, til ca 24 pr pk. - 40 % på asiatiske produkter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan ser tyrkisk pepper-isen inni begeret ut? Er det blanding av biter/saus?

Anonymkode: dac5f...475

Jeg lurer på det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (38 minutter siden):

Det er jo bra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (46 minutter siden):

Noen som vet om disse kan tilberedes på annen måte enn i micro?

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan ihvertfall bruke damprist, og legge de oppi den, med vann under. Mulig flere måter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker sånn steamer kjøpt på internasjonal matbutikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Fant endelig noen nyheter på Coop. Usikker på om de skal være sånn, men stupedama lakrisen var hard 😐 type pastill-konsistens

IMG_0543.jpeg

Anonymkode: e8215...271

Stupedama mi var myk, kjøpte de i dag. De var myke og veldig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandsis Cookiedough: Jeg er ganske sikker på at de har tatt samme oppskrift for Soft Shake og puttet i stor 1 liters beger 😅 isen var lik, sjokoladesaus lik og cookiedough biter like. Alt helt likt, utenom at soft shake er nok laget med noe mer væske for den er mykere. Skuffende. 

6/10

Smash Saus til Is: Som noen la ut her i tråden er det ikke akkurat en saus. Det er masse knuste biter av smash, sammen med noe sjokoladesaus. Det kommer ut i store biter. Sausen er også kanskje på kanten til for salt. Men vet du hva, jeg synes faktisk den overrasker og det var ganske digg 😋 Jeg var ganske negativ etter å ha sett her hvordan den så ut, men ble skikkelkg positivt overrasket.

De bitene med smash var bare helt perfekt krunsj 👌🏻 tror ikke dette produktet er designet for at man skal spise det alene, og sammen med isen så ble den ikke for salt, det ble akkurat nok. Og synes at sjokoladen er god, desidert mye bedre en den sausen de har brukt til cookiedough isen. 

9/10

Trekker den litt for … ja for det blir fort veldig lite igjen i flaska når alt kommer ut i store klumper 😅 kanskje hakket dårlig design å ha den på flaske som det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden):

Enig, beste isen jeg har smakt.  Den var farlig god. 

Helt enig - kunne glatt spist flere om dagen 😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (På 22.2.2024 den 16.12):

Er det noen som har funnet tacopølser og solo super tropisk? Vi har Meny, Coop obs og Joker rett ved der vi bor. Men jeg kan ikke si at jeg har funnet disse 🙂 Bor i Loddefjord, Bergen kommune

Solo Super Tropisk 0,5l flaske

Jeg fant Solo Super Tropisk på en Coop Extra, men bor ikke i Bergensområdet. Solo Super Tropisk fikk terningkast 1 av meg. Den gikk nesten i vasken. Ananas-smaken var god og smakte naturlig, men grapefrukten ødela for mye og gjorde brusen nesten udrikkelig. Og jeg er nesten altdrikkende når det gjelder brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror disse er nye. Jeg har ikke sett dem før i alle fall.

Battery Charged Lemon Yuzu
Terningkast 3. Skarp, litt ubehagelig sur sitronsmak. Men pluss for at den faktisk smakte sitron.

no_battery_charged_lemonyuzu_02.png?heig

Battery Charged Mango Coco
Jeg er ikke veldig fan av kokos, men denne var veldig god! Ikke for mye kokossmak, god balanse. Terningkast 6. Kald, vel og merke. Drakk den ikke opp med en gang og romtemperert var den ikke noe god.
no_battery_charged_mangococo_02.png?heig

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (18 timer siden):

I dag spiste jeg en ny skyr med bringebær og lakris. Terningkast 4. Helt ok, ganske god, men litt skuffet over at den smakte lite lakris :( var som bringebær-skyr med et bittelite hint av lakris 

Så synd! Jeg hadde håpet at det var omvendt, med masse lakris med et hint av bringebær.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (10 timer siden):

Jeg fant Solo Super Tropisk på en Coop Extra, men bor ikke i Bergensområdet. Solo Super Tropisk fikk terningkast 1 av meg. Den gikk nesten i vasken. Ananas-smaken var god og smakte naturlig, men grapefrukten ødela for mye og gjorde brusen nesten udrikkelig. Og jeg er nesten altdrikkende når det gjelder brus.

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor de puttet grapefrukt i brusen. Ser Linnea ville ha en perfekt kombinasjon mellom søtt og syrlig, men jeg ville da ha valgt en helt annen frukt enn grapefrukt for syrlighet. For grapefrukt har en sånn besk smak også, som overhodet ikke er god.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Popc0rn said:

Synes den var utrolig god. Faktisk den beste av Solo Super brusene. Ville gitt den terningkast 5. Grapefrukten var det som reddet den!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (1 minutt siden):

Synes den var utrolig god. Faktisk den beste av Solo Super brusene. Ville gitt den terningkast 5. Grapefrukten var det som reddet den!

Enig! ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fant80 skrev (1 minutt siden):

jeg pleide å være glad i grapesoda som barn. Den lysegule brusen. Kan den minne om den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (3 timer siden):

jeg pleide å være glad i grapesoda som barn. Den lysegule brusen. Kan den minne om den?

Jeg drikker fanta sitron uten for grape soda-minnene😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå smakt på den nye tyrkisk pepper isen på boks! Den er som den på pinne bare at den er i boks 😛 Veldig god! 

Snapchat-1790391892.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gryr plantebasert havregrøt med jordbærsaus. Kjøpt på Meny til 20kr. Tam havregrøt, men veldig god jordbærsaus. Jeg tåler ikke melk så kan ikke sammenligne med bygg og rislunsj, men den er jo litt i samme gaten. 
Kjøper gjerne igjen for et raskt måltid, men fortsetter nok å lage egen havregrøt i hverdagen. 

IMG_3305.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...