Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, applestories said:

Kan det være at de ikke har fått den inn ennå? Var innom Kiwi på fredag, der hadde de ryddet noen hyller og festet på prisetiketter, så nyhetene er på vei. Men det er uvanlig få nyheter i hyllene på Sunnmøre og i Nordfjord i år, har lurt på om de har fått beskjed om å vente til uke 8 denne gangen..

Takk, det er mulig de ikke hadde fått den inn enda. Jeg spurte ikke, jeg så bare prislappen og at hyllen var tom. 

Skal sjekke uken som kommer også kan jeg spørre hvis de ikke har fått den inn til da. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (5 timer siden):

Det stod det skulle komme ny versjon av Pågen gifflar. Noen som har sett den? Alt jeg har sett er at butikkene jeg handler på har sluttet å selge den med kardemomme. :sukk:

Det så jeg også et eller annet sted,mulig her i tråden? Har ikke sett dem i butikk. 

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det så jeg også et eller annet sted,mulig her i tråden? Har ikke sett dem i butikk. 

Anonymkode: 8738c...64f

Ja, var her i tråden. Men lengen med bilde av den nye Pågen-posen er død. Var bilde av den i dette innlegget:

On 1/16/2024 at 10:48 PM, Jadasikkert29 said:

Screenshot_20240116-224105.png

Vet ikke om lenken er død fordi Pågen har fjernet bildet eller om det er en annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (21 minutter siden):

Ja, var her i tråden. Men lengen med bilde av den nye Pågen-posen er død. Var bilde av den i dette innlegget:

Vet ikke om lenken er død fordi Pågen har fjernet bildet eller om det er en annen grunn. 

Ica i Sverige har eller har hatt dem, men kan ikke finne noe om at de kommer hit.

Husker godt innlegget og at posen hadde engelsk tekst.

Screenshot_20240218_162055_Chrome.thumb.jpg.e2268cc8c233910c378674d67adaabbb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splitt-isen er virkelig tilbake - herlig forfriskende. Den perfekte sommeris. Altså er den velegnet om noen måneder. Min soleklare favoritt i isdisken fra og med nå, sammen med den klassiske mørke Diplom Royal, til tross for at sjokoladesmaken er her blitt noe dårligere.

Anonymkode: 1c409...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, applestories said:

Ica i Sverige har eller har hatt dem, men kan ikke finne noe om at de kommer hit.

Husker godt innlegget og at posen hadde engelsk tekst.

Screenshot_20240218_162055_Chrome.thumb.jpg.e2268cc8c233910c378674d67adaabbb.jpg

Tusen takk!

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (16 timer siden):

Fikk du eller andre testet den? Sjekket min Meny og der var den utsolgt. Faktisk var alle hyllene fulle utenom akkurat den. 

Jeg dro også på Meny ens ærend å kjøpe den. Også der var pizzaen den eneste det var tomt for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biola Sitron og Ingefær Fiber & Vitamin C : Denne var god. Føler nok at det er sitronsmaken som kommer frem, og ikke mye ingefær. Men ingefær kan jo minne litt om sitron, så den er nok med i mixed. Denne er tykk. Mye tykkere enn andre Biolaer mener jeg. Jeg har stort sett holdt med til den med Jordbær og Rabarbara.

Men den var god. Kan godt finne på å kjøpe igjen 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, SVK said:

Det stod det skulle komme ny versjon av Pågen gifflar. Noen som har sett den? Alt jeg har sett er at butikkene jeg handler på har sluttet å selge den med kardemomme. :sukk:

Jeg har ikke sett den med kardemomme på lenge. Kjipt, den var god syntes jeg! Mye bedre enn vanlige giffler. Nå er det igjen bare de vanlige og de vanillas man får kjøpt.

De som ble postet med engelsk tekst gjetter jeg at ikke lanseres i Norge.

Det kommer hele tiden nye Monster-smaker men jeg skulle ønske de kunne lansere Monster Rehab-serien i Norge.. Den ene smaken fantes i noen år men så forsvant den helt igjen. Forsvant fra Sverige også :( I USA er det 6 Rehab-smaker så hvorfor kan ikke et par av dem lanseres her?

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 18.00):

Synnøve Gresk Frozen: Denne var god - og veldig etterlengtet! Jeg lette etter den originale Dream naturell i fjor sommer til jeg innså at den var ute av sortiment, men denne var mye bedre. Skikkelig syrlig og god yoghurtsmak. Kommer til å leve på denne med friske jordbær i sommer.

Anonymkode: 77fdf...0e6

Smaker den bare naturell eller litt vanilje ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Kims ranch chips i helgen, likte den litt for godt :(

Freia med bringebær var god, men jeg kommer til til å prioritere å kjøpe Freia med lakris. 

Dadler med lakrissmak var utsolgt hos Meny. Jeg valgte å ikke teste noen av de andre smakene, men angrer litt nå :p 

Anonymkode: 85142...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om dette er tatt opp nylig, men jeg ser Butikknytt på ig legger ned kontoen. Noen som vet om en tilsvarende konto på Instagram spesifikt som legger ut nyheter i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/16/2024 at 6:36 PM, Hatsumomo said:

Frosta chips DILL. 
Den skulle smake litt som sylteagurk.

Jeg hater sylteagurk, og denne chipsen smakte virkelig det. I søppelet for meg, men for dere som elsker sylteagurk så er dette chipsen for dere! 

Smakte det mye dill?

Har lengtet etter sylteagurk potetgull men hater dill!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisanna skrev (5 timer siden):

Smakte det mye dill?

Har lengtet etter sylteagurk potetgull men hater dill!!

Den smakte så definitivt sylteagurk. Usikker på om jeg kjente noe til dill smaken. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså VELDIG VIKTIG SPØRSMÅL: har noen her sett hockey pulver isen?

Anonymkode: 97f13...ea2

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.jpeg.5fc3d18d8f89f626c6e12ed1aee28e43.jpeg

Disse var skuffende. Ikke like vonde som de muffinsene fra samme merke som kom i våres men nesten like dårlig. Og jeg liker en del ferdigkaker så er ikke sånn at jeg automatisk misliker ferdigkaker.. Men disse smakte veldig ferdigkake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (58 minutter siden):

Disse var skuffende. Ikke like vonde som de muffinsene fra samme merke som kom i våres men nesten like dårlig. Og jeg liker en del ferdigkaker så er ikke sånn at jeg automatisk misliker ferdigkaker.. Men disse smakte veldig ferdigkake.

Som kake, og ikke som brownies?

Har kjøpt dem, ligger i skuffen - men ikke smakt på dem enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (1 time siden):

Sorry for å gå bort i fra temaet for tråden, men lag heller disse browniemuffinsene 😄 

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138274359-mokkel-jeg-har-mistet-dinbaby-oppskriften-på-muffinsbrownies/?hl=%2Bbrownies%2B%2Bmuffins&fromsearch=1

Anonymkode: 7fb01...445

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...