Ariana807 Skrevet 12. februar 2024 #19181 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 8.04): Noen som har sett alle Tine sine nye produkter? Vil lese om hver enkelt vare Anonymkode: a3b65...caa Det lå noen bilder litt lengre tilbake i tråden. Husker fra de bildene: Salatost med to ulike smaker, pakket i type rømmebeger. Litago med Bursdagskake smak En eller annen Iskaffe, husker ikke smak 🤔 Jeg legger ved det innlegger der bildene var postet: Lisanna skrev (På 10.1.2024 den 23.12): Endret 12. februar 2024 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. februar 2024 #19182 Del Skrevet 13. februar 2024 Disse er vel nye? Sett på Narvesen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. februar 2024 #19183 Del Skrevet 13. februar 2024 Solo Super Tropisk - Ananas og Grapefrukt: Jeg var skeptisk, grunnet grapefrukt er bittert. Brusen er grei, men tror ikke det blir gjenkjøp. Den har et lite hint av bitter grapefrukt smak, ettersmaken som sitter igjen i munnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. februar 2024 #19184 Del Skrevet 13. februar 2024 Iiii...se hva som kommer tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #19185 Del Skrevet 13. februar 2024 Synnøve Gresk Frozen: Denne var god - og veldig etterlengtet! Jeg lette etter den originale Dream naturell i fjor sommer til jeg innså at den var ute av sortiment, men denne var mye bedre. Skikkelig syrlig og god yoghurtsmak. Kommer til å leve på denne med friske jordbær i sommer. Anonymkode: 77fdf...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #19186 Del Skrevet 13. februar 2024 Sofakona skrev (1 time siden): Iiii...se hva som kommer tilbake Spennende! Elsket den som liten. Håper det er samme smak/konsistens, ellers kan man fort bli skuffet.... Anonymkode: 8738c...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #19187 Del Skrevet 13. februar 2024 Sofakona skrev (2 timer siden): Iiii...se hva som kommer tilbake Mener å huske at denne var god. Men hadde nå håpet på cuba comeback.. Anonymkode: 0bdb2...3cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 13. februar 2024 #19188 Del Skrevet 13. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Spennende! Elsket den som liten. Håper det er samme smak/konsistens, ellers kan man fort bli skuffet.... Anonymkode: 8738c...64f Ja, det var en klar favoritt for meg. Men så testet jeg "pæresplitt" i sommer, ettersom jeg er veldig glad i pære og spitt-is, men den var dessverre en gedigen nedur. Smakte bare vassent. Frykter at det blir det samme med denne... Har inntrykk av at man dro på mer med smaker før. F.eks. er jo Tines Yoghurt med smak av melon/pasjonsfrukt betydelig mindre smakende nå enn før. Det skyldes nok at de har dradd ned sukkermengden, isolert sett bra såklart, men da har de samtidig måttet dra ned på syre/aroma, for at det skal bli balansert, og da blir det feil... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 13. februar 2024 #19189 Del Skrevet 13. februar 2024 Ariana807 skrev (3 timer siden): Solo Super Tropisk - Ananas og Grapefrukt: Jeg var skeptisk, grunnet grapefrukt er bittert. Brusen er grei, men tror ikke det blir gjenkjøp. Den har et lite hint av bitter grapefrukt smak, ettersmaken som sitter igjen i munnen. Er litt spent på denne, for jeg liker heller ikke bitter grapefruktsmak, men jeg liker ananasbrus. Skal teste, men ender vel opp med samme konklusjon som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 14. februar 2024 #19190 Del Skrevet 14. februar 2024 Frossenpizza - den viktigste backupvaren i fryseren. Og egentlig den kategorien jeg eksperimenterer svært lite. Det går vel i 2-3 ulike faste pizzaer, og har ikke sett særlig etter nyheter. Men disse pizzaene fikk jeg skikkelig tro på! Særlig den ene (som første frossenpizza?) fikk terningkast 6. Den gleder jeg meg skikkelig til å prøve! Jeg ser de har kommet inn i «Matskatt-programmet» til Norgesgruppen også, fordi de har bare norske produsenter fra egen gård 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 14. februar 2024 #19191 Del Skrevet 14. februar 2024 Noen som har funnet/smakt nye Stupedama med sjokolade og lakris? Så at «Butikknytt» på Instagram hadde fått tilsendt smaksprøve og ble gjenkjøp fra henne så det lover godt i min bok, jeg gleder meg til å smake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #19192 Del Skrevet 14. februar 2024 Jeg var på Meny Vestkanten (Bergen) i går og kjøpte noen av de nye tingene: Maarud Grilled Ribs Tasty BBQ Kims Rich Ranch Stupedama sjokolakris Slegge Pizza Til tross for at det bare var tirsdag i går måtte jeg smake litt på Maarud Grilled Ribs Tasty BBQ og Stupedama sjokolakris. Resten får vente til helgen, men om noen andre bor i Bergensområdet vet dere i hvert fall at de kan kjøpes der. Maarud Grilled Ribs Tasty BBQ: Jeg liker normalt alltid chips med BBQ-smak og jeg likte også denne. Det var mye smak og den var litt sånn søtlig på en ketchupsaktig uten at jeg syntes at det ble for mye. Kommer nok til å kjøpe den igjen. Skal sies at posen er relativt liten, noen som i seg selv ikke er negativt, men i forhold til prisen (33kr) vil jeg si man ikke får veldig mye pengene Stupedama sjokolakris: Disse var gode. Jeg er veldig glad i kombinasjonen lakris og melkesjokolade, men jeg var også litt redd for at det skulle bli veldig likt alle de andre lignende produktene. Men jeg syntes faktisk de klarte å skille seg ut fra resten. Dette er både pga. at lakrisen er salt og pga. teksturen på lakrisen som er myk, men ganske "chewy". Mperle skrev (1 time siden): Noen som har funnet/smakt nye Stupedama med sjokolade og lakris? Så at «Butikknytt» på Instagram hadde fått tilsendt smaksprøve og ble gjenkjøp fra henne så det lover godt i min bok, jeg gleder meg til å smake! ^ Anonymkode: f150c...2c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #19193 Del Skrevet 14. februar 2024 Har fått tak i fizzy bringebær sjokoladen og det var klart den beste og mest nyskapende av de tre. De kunne gjerne økt antall bringebær for å gjøre den ennå bedre. Jeg vet ikke hva de har gjort med havsalt og cornflakes, men har forsøkt den fra flere ulike plater nå og selv selve sjokoladen i den smaker helt feil, som en slags billig sjokolade. Oreo og karamell er akkurat det som står på pakken og derfor ikke så spennende. Den kunne nok vært bedre med større kjeksbiter. Anonymkode: 6853c...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 14. februar 2024 #19194 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått tak i fizzy bringebær sjokoladen og det var klart den beste og mest nyskapende av de tre. De kunne gjerne økt antall bringebær for å gjøre den ennå bedre. Jeg vet ikke hva de har gjort med havsalt og cornflakes, men har forsøkt den fra flere ulike plater nå og selv selve sjokoladen i den smaker helt feil, som en slags billig sjokolade. Oreo og karamell er akkurat det som står på pakken og derfor ikke så spennende. Den kunne nok vært bedre med større kjeksbiter. Anonymkode: 6853c...282 Jeg synes fizzy bringebær var helt forferdelig... Det var jo ikke bringebær! Det var ekle maiskjeks med en skarp, ekkel smak som skulle ligne bringenbær. IKKE gjenkjøp her. Den ble ikke spist opp en gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 14. februar 2024 #19195 Del Skrevet 14. februar 2024 Denne var knallgod! 🤩🤩🤩 (jeg elsker fersken-smak da 😂) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 14. februar 2024 #19196 Del Skrevet 14. februar 2024 3 hours ago, Popc0rn said: Jeg synes fizzy bringebær var helt forferdelig... Det var jo ikke bringebær! Det var ekle maiskjeks med en skarp, ekkel smak som skulle ligne bringenbær. IKKE gjenkjøp her. Den ble ikke spist opp en gang. Støtter denne, synes også at den er altfor søt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #19197 Del Skrevet 14. februar 2024 På min lokale Joker hadde de fått inn en del ny is. Jeg endte opp med å kjøpe en 0,95 l med Sørlands is Big Deal. Den var god,med ganske mye karamellsaus og kjeksbiter med sjokolade. Anonymkode: 8738c...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 14. februar 2024 #19198 Del Skrevet 14. februar 2024 (endret) MarianneE skrev (På 13.2.2024 den 15.15): Endret 14. februar 2024 av Jadasikkert29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 14. februar 2024 #19199 Del Skrevet 14. februar 2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 14. februar 2024 #19200 Del Skrevet 14. februar 2024 11 minutter siden, Jadasikkert29 said: Åh hockey pulver!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå