AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19161 Del Skrevet 8. februar 2024 Kinder skrev (5 minutter siden): Godt.no har testet noen av nyhetene https://www.godt.no/aktuelt/i/0Q5VbE/matnyheter-2024-test Grilled ribs med tasty bbq høres god ut😊 «Orker ikke mer enn en halv rute»🤣 Anonymkode: 97f13...ea2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 8. februar 2024 #19162 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «Orker ikke mer enn en halv rute»🤣 Anonymkode: 97f13...ea2 Det høres egentlig ut som den perfekte sjokoladen for meg, om jeg kunne holdt meg til en halv rute istedenfor en halv plate🙈😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 8. februar 2024 #19163 Del Skrevet 8. februar 2024 Kinder skrev (42 minutter siden): Godt.no har testet noen av nyhetene https://www.godt.no/aktuelt/i/0Q5VbE/matnyheter-2024-test Grilled ribs med tasty bbq høres god ut😊 Ja, jeg gleder meg også til Grilled Ribs. Elsker potetgull med barbeque-smak 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19164 Del Skrevet 8. februar 2024 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Ja, jeg gleder meg også til Grilled Ribs. Elsker potetgull med barbeque-smak 👌 Den gleder jeg meg også til. Savner en skikkelig god bbq-snacks. Rop ut om noen ser den. Spent på hvilken butikk som tar den. Anonymkode: 37090...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 8. februar 2024 #19165 Del Skrevet 8. februar 2024 Sally-Go-Round skrev (3 timer siden): Ja, jeg gleder meg også til Grilled Ribs. Elsker potetgull med barbeque-smak 👌 Potetgull og potetgull ... Det er ikke et gram potet i de greiene der, dessverre. Bare mel, pulver og fett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #19166 Del Skrevet 9. februar 2024 Lill3My skrev (4 timer siden): Potetgull og potetgull ... Det er ikke et gram potet i de greiene der, dessverre. Bare mel, pulver og fett. Er ikke potetgull, det er maischips. Lagd av det samme som sombreros vil jeg tro. Har ikke smakt, men liker maischips. Savner corny fra 80/90-tallet. Tortillachips er vel også basert på mais Anonymkode: 9278e...d27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 9. februar 2024 #19167 Del Skrevet 9. februar 2024 Har noen her sett den nye iskremen med smak av edelweiss og blåbær? Fra Mövenpick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 10. februar 2024 #19168 Del Skrevet 10. februar 2024 Dere som har smakt freia sjokoladen med bringebær fizz, bor dere på østlandet? Jeg er i Bergen og har ikke funnet den. Kanskje ikke kommet hit enda? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #19169 Del Skrevet 10. februar 2024 Zidji skrev (2 timer siden): Dere som har smakt freia sjokoladen med bringebær fizz, bor dere på østlandet? Jeg er i Bergen og har ikke funnet den. Kanskje ikke kommet hit enda? 😕 Jeg fant den på Rema 1000 i Egersund i alle fall. Anonymkode: daeae...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #19170 Del Skrevet 10. februar 2024 Noen som har sett alle Tine sine nye produkter? Vil lese om hver enkelt vare Anonymkode: a3b65...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #19171 Del Skrevet 10. februar 2024 Zidji skrev (8 timer siden): Dere som har smakt freia sjokoladen med bringebær fizz, bor dere på østlandet? Jeg er i Bergen og har ikke funnet den. Kanskje ikke kommet hit enda? 😕 Rema sartor! Anonymkode: 52135...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 10. februar 2024 #19172 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Rema sartor! Anonymkode: 52135...3c3 Jeg var der i går kveld og fant ingenting er den et annet sted enn med de vanlige sjokoladene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #19173 Del Skrevet 10. februar 2024 Zidji skrev (1 time siden): Jeg var der i går kveld og fant ingenting er den et annet sted enn med de vanlige sjokoladene? Fant den ved kassen på torsdag, eget display sted med plakater ved sjokoladen😅 Anonymkode: 52135...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. februar 2024 #19174 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg kommer til å stå på døra til menu klokken 0800 mandag uke 8... beste de er klare 🤣 Dessverre som fjor opplevde jeg at det er STOR forskjell fra sted til sted og butikker til butikker i forhold til hvem som tar i hva og når..husker nugatt sausen kom på meny sånn 3 mnd etter nyheten kom ut..rema her vi bor er skikkelig trege p nyheter...og tror dessverre det blir FRA uke 8 til uke 20 eller noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. februar 2024 #19175 Del Skrevet 10. februar 2024 Zidji skrev (13 timer siden): Dere som har smakt freia sjokoladen med bringebær fizz, bor dere på østlandet? Jeg er i Bergen og har ikke funnet den. Kanskje ikke kommet hit enda? 😕 Har sett den på de tre Rema'ene jeg har vært innom i Møre og Romsdal denne uka. Jeg har fortsatt nyheter fra tidligere slipp som jeg aldri har funnet, ting folk her har testet men som aldri ser ut til å komme over fjellet. Har brukt uant mange timer på å lete forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #19176 Del Skrevet 10. februar 2024 Zidji skrev (19 timer siden): Dere som har smakt freia sjokoladen med bringebær fizz, bor dere på østlandet? Jeg er i Bergen og har ikke funnet den. Kanskje ikke kommet hit enda? 😕 Fant den på Rema i dag,på Østlandet ja.. Ble litt skuffet,jeg da... Blir nok ikke gjenkjøp på meg. Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 10. februar 2024 #19177 Del Skrevet 10. februar 2024 Zidji skrev (22 timer siden): Dere som har smakt freia sjokoladen med bringebær fizz, bor dere på østlandet? Jeg er i Bergen og har ikke funnet den. Kanskje ikke kommet hit enda? 😕 Jeg bor like utenfor bergen og vi hsr den her. Men den var godt gjemt! Syns forøvrig den var ganske dårlig, men ungene elsket den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19178 Del Skrevet 11. februar 2024 neon_sun skrev (12 timer siden): Jeg bor like utenfor bergen og vi hsr den her. Men den var godt gjemt! Syns forøvrig den var ganske dårlig, men ungene elsket den. Godt gjemt i Trondheim og, lå bak/under eskevis med Freia Boble. De hadde satt opp promoteringsskilt, så virket ikke som de prøvde skjule dem heller. Anonymkode: 971bd...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 11. februar 2024 #19179 Del Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Godt gjemt i Trondheim og, lå bak/under eskevis med Freia Boble. De hadde satt opp promoteringsskilt, så virket ikke som de prøvde skjule dem heller. Anonymkode: 971bd...263 Ja, det var pga promoteringsskiltet jeg så den. Det stod øvers, så fulgte boble, kvikklunsj og nederst denne nye. Hadde jeg ikke visst at andre hadde kjøpt den der, hadde jeg nok ikke funnet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 11. februar 2024 #19180 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) Anmeldelse av pizza-nyheter: https://dinside.dagbladet.no/fritid/tror-det-nesten-ikke/80951332 Jeg gleder meg til å smake pizzaene til Ask! Fant de nå på Meny sine sider til 120 kr. Stiv pris. Bør være bra 😀 Endret 11. februar 2024 av Sally-Go-Round 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå