Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, en del spennende her. Hva er den Scheppes? Vanskelig å se på bilde. Eller frister det med churros. Og Bris med pære høres gøy ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh Churros. Den skal jeg prøve.

Ellers prøvde jeg Freia med marens og bringebær idag. Inte dum den, blir gjenkjøp. 

Kjente godt bringebærene, men vet ikke helt hva jeg skulle kjenne ift marengsen.  Helt klart ganske søt på smak, men hundre ganger bedre enn cornflakes og oreo sjokoladene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan uten land skrev (40 minutter siden):

Oj, en del spennende her. Hva er den Scheppes? Vanskelig å se på bilde. Eller frister det med churros. Og Bris med pære høres gøy ut.

Citrus zero.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte Freia med marengs og bringebær idag. Ganske søt, men god. Er enig i at den smaker litt melkedrøm! God som variasjon til nøtte- og mer salte sjokoladeplater.

Kjøpt på Rema 1000. Tror den kom i butikk idag, for var ikke der forrige uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 12.08):

Den bringebærsjokoladen er den sånn som liksom smeller i munnen? 

Anonymkode: ec096...ab8

Vil ikke si den smeller noe sørlig, nei :) Var litt antydning til bruspulver, men nesten ikke merkbart.

Anonymkode: 678d1...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at det har kommet laktosefri melk på stor kartong! Men ærlig talt...

På meny koster den store 34kr/literen, mens vanlig koster 32kr/literen...

Hallo i luken? Er ikke halve vitsen med de store at de skal være billigere å kjøpe???

Screenshot_2024-02-06-00-49-23-79_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.3c43594e9f58b5eb821f2f58502d0e3c.jpgScreenshot_2024-02-06-00-49-12-46_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.3e783f6d7dfaee66ed92b498f0ddc095.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte den nye Zeroh i dag - med smak av energidrikk. Jeg elsker (og drikker jevnlig…*kremt*) både Zeroh-saft og energidrikk, men må si jeg var en smule skeptisk. Det første jeg merket var at den luktet som energidrikk, nærmere bestemt Battery. Og smaken, vel. Den var faktisk ikke så ille! Smakte egentlig litt som en energidrikk uten kullsyre, men likevel ikke ille. Det var litt som den første gangen jeg smakte saft med julebrussmak. Litt merkelig, men litt godt. Saften seiler ikke opp som favoritten, men kommer definitivt til å kjøpe den et par ganger innimellom fremover! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Lisanna said:

Kjempebra at det har kommet laktosefri melk på stor kartong! Men ærlig talt...

På meny koster den store 34kr/literen, mens vanlig koster 32kr/literen...

Hallo i luken? Er ikke halve vitsen med de store at de skal være billigere å kjøpe???

Screenshot_2024-02-06-00-49-23-79_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.3c43594e9f58b5eb821f2f58502d0e3c.jpgScreenshot_2024-02-06-00-49-12-46_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.3e783f6d7dfaee66ed92b498f0ddc095.jpg

Jeg har sett ofte at store pakninger har høyere kilopris enn de små. Husker feks det var dyrere kg-pris på familiepakke Philadelphia enn vanlig pakke før. Føler det er litt lureri, mange tar jo bare store pakker fordi man tror det skal være billigere uten å sjekke..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzo10 skrev (18 timer siden):

Pannekaker
Churros 180g Hoff

Smøreost Skinke 120g Synnøve
Smøreost Bacon 120g Synnøve

Cheesy Greens Pålegg m/Spinat&Pepper 165g Kavli
Kavli Cheesy Green Grillet Paprika&Sriracha Beg 165g
Mozzarella Skrella Ostestenger 100g Synnøve
Magnum Sunlover 3x85ml Multipack
Magnum Double Caramel Billionaire 3x85ml
Tine Lettmelk 1% Laktosefri 1,75l
Chilismør 100g
Bernaisesmør 100g
Farris Bris Pære&Lime 0,5l flaske
Tropisk Yoghurt 0% Junior 90g
Yt Proteinyoghurt Bringebær 430g Tine
Yoghurt Skogsbær Min Müsli 165g Q
Frokostjuice Original 1l Sunniva
Tropisk Fruktsaft u/Tilsett Sukker 0,75l Lerum
Citrus Zero 0,5l flaske Schweppes
Pizza Utbakingsmel Av Semule 1kg Møllerens
Speltpannekaker 200g Holli Mølle
Speltvafler 250g Holli Mølle
Jalapenosaus m/Cheddarsmak 200ml El Taco Truck
Powerking Sportsdrikk Blood Orange 0,5l flaske
Gua Bao Kit 650g Jacobs Utvalgte
Slegge Pizza m/Chili Salami 375g Ask

Bearnaisesmør🤤🤤🤤🤤 gleder meg til å smake

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare tirsdag i dag, men det har allerede vært en grusomt lang uke, og jeg bare hadde sinnsykt lyst på noen nyheter 😅

Freia Bringebærfizz og marengs: De har klart å lage en plate som jeg synes nesten smaker litt Non Stop 😅 med litt surt inni, og litt myk men også krunsj marengs konsistens. Jeg er litt usikker på denne altså. Litt pga. den bare minner så mye om Non Stop at det ble … det ble liksom ikke noe nytt 😅

Sørlandschips Cajun smak; huff. Jeg har hatt Toro Mexikansk gryterett til middag, og denne chipsen smakte bare mer middag 😅😬 Er nok noe i smakskombinasjonen der som også Toro har i sin pose. Ja det ble ikke akkurat en fulltreffer i dag 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Oooh, disse ser spennende ut! 

image.thumb.jpeg.ca2ada98decb699d8ad6307c1d3a3a87.jpeg

Anonymkode: 5450b...3a1

Akk, det så ut til å være noe for meg helt til jeg så det sto kikerter. Jeg får en foruroligende kribling på tunga så snart jeg putter kikerter eller produkter med kikerter i munnen, så jeg tar ikke sjansen.  >.> Men spesielt den røde så jo knallgod ut. 🥲

Anonymkode: 6c511...697

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte Freia med bringebær og marengs i dag. Jeg likte den veldig godt! Marengsbitene var små og gjorde kanskje sjokoladen litt luftigere? Det gjorde den også en del søtere, men bringebærene tilførte en deilig syrlighet. Blir definitivt gjenkjøp for meg! :)

Anonymkode: f2459...716

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...