Besserwisser Skrevet 3. februar 2024 #19121 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg gleder meg skikkelig mye til å få tak i «Onna» hos Meny! Det er en liten gründerbedrift som ligger like utenfor Moss som driver med vertikal farming 🤩alt grønt dyrkes innendørs i sterilt miljø, så de trenger ingen sprøytestoffer eller noe. Har mye lengre holdbarhet og ikke minst smaker så masse bedre! Ser ut som de skal få flere salattyper inn til Meny! 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. februar 2024 #19122 Del Skrevet 3. februar 2024 Besserwisser skrev (40 minutter siden): Jeg gleder meg skikkelig mye til å få tak i «Onna» hos Meny! Det er en liten gründerbedrift som ligger like utenfor Moss som driver med vertikal farming 🤩alt grønt dyrkes innendørs i sterilt miljø, så de trenger ingen sprøytestoffer eller noe. Har mye lengre holdbarhet og ikke minst smaker så masse bedre! Ser ut som de skal få flere salattyper inn til Meny! Bra!! Kjøper crispi fra de på ODA og den holder SÅ lenge. Topp👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #19123 Del Skrevet 3. februar 2024 Besserwisser skrev (4 timer siden): Jeg gleder meg skikkelig mye til å få tak i «Onna» hos Meny! Det er en liten gründerbedrift som ligger like utenfor Moss som driver med vertikal farming 🤩alt grønt dyrkes innendørs i sterilt miljø, så de trenger ingen sprøytestoffer eller noe. Har mye lengre holdbarhet og ikke minst smaker så masse bedre! Ser ut som de skal få flere salattyper inn til Meny! Hvorfor er holdbarheten så mye bedre? Synes jo umiddelbart at det høres litt kunstig ut, men så har jeg ikke så god peiling på sånt heller, da 😊 Smakte den nye Freiasjokoladen med bringebær og marengs i dag, og likte den faktisk godt! Vil ikke kalle den spenstig, men sammenlignet med de andre trauste kombinasjonene av de samme gamle smakene Freia spyr ut hvert slipp, så var denne varianten veldig velkommen. Tydelig smak av bringebær som står godt til sjokoladen og interessant med "fizz", mens marengsen var der mest som en konsistens, smaken druknet i den søte sjokoladen. Kan godt hende det blir gjenkjøp. Samboeren min kjøpte den på enten Eurospar eller Rema. Anonymkode: 678d1...653 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ignore Skrevet 3. februar 2024 #19124 Del Skrevet 3. februar 2024 Freia med bringebær og marengs: God! Mer syrlig enn forventet, noe som var positivt. Fikk litt flashback til gode gamle Melkedrøm. Eneste jeg har å utsette er at marengsbitene er for små, noe som gir sjokoladen en litt «tørr» konsistens. Hadde vært bedre med små pikekyss eller noe sånt. Men kommer til å kjøpe denne igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. februar 2024 #19125 Del Skrevet 3. februar 2024 ignore skrev (1 minutt siden): Freia med bringebær og marengs: God! Mer syrlig enn forventet, noe som var positivt. Fikk litt flashback til gode gamle Melkedrøm. Eneste jeg har å utsette er at marengsbitene er for små, noe som gir sjokoladen en litt «tørr» konsistens. Hadde vært bedre med små pikekyss eller noe sånt. Men kommer til å kjøpe denne igjen. Jeg å fikk smakt denne idag..den var faktisk god...og ja den minte meg om melke drøm. Den var litt i overkant søt..men god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #19126 Del Skrevet 3. februar 2024 ignore skrev (5 minutter siden): Freia med bringebær og marengs: God! Mer syrlig enn forventet, noe som var positivt. Fikk litt flashback til gode gamle Melkedrøm. Eneste jeg har å utsette er at marengsbitene er for små, noe som gir sjokoladen en litt «tørr» konsistens. Hadde vært bedre med små pikekyss eller noe sånt. Men kommer til å kjøpe denne igjen. Sofakona skrev (2 minutter siden): Jeg å fikk smakt denne idag..den var faktisk god...og ja den minte meg om melke drøm. Den var litt i overkant søt..men god Jeg tenkte også Melkedrøm! Men det er ingen fullgod erstatning, savner Melkedrøm Anonymkode: 678d1...653 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. februar 2024 #19127 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tydelig smak av bringebær som står godt til sjokoladen og interessant med "fizz", mens marengsen var der mest som en konsistens, smaken druknet i den søte sjokoladen. Kan godt hende det blir gjenkjøp. Samboeren min kjøpte den på enten Eurospar eller Rema. Anonymkode: 678d1...653 Rema. De har bringebær. Eurospar (og resten av Norgesgruppen) har den med cornflakes. Coop har den med Oreo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 3. februar 2024 #19128 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg har smakt alle 3 platene nå, og for meg som savner oreoplata som eksisterte for noen år siden så likte jeg denne utrolig godt, men hadde likt den bedre uten karamellen. bringebærfizz og marengs var også god, og jeg kommer til å kjøpe den igjen. Hadde dog vært bedre uten marengsen, så håper på en utgave i fremtiden med kun bringebærflizzen Cornflakes var som jeg skrev på forrige side veldig kjedelig. Smakte liksom ingentng annet enn søt sjokolade, og jeg gav den bort til samboeren min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 4. februar 2024 #19129 Del Skrevet 4. februar 2024 https://salatmestern.no/produkt/kebabsalat/ Er denne ny? Står at den for tiden ikke er i sortiment btw hvordan setter man inn bilde på kvinneguiden isteden for å legge ut link? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19130 Del Skrevet 4. februar 2024 applestories skrev (13 timer siden): Rema. De har bringebær. Eurospar (og resten av Norgesgruppen) har den med cornflakes. Coop har den med Oreo. Jeg har vært innom halvparten av Rema butikkene her og ingen har fizzy bringebær i hyllene Anonymkode: 6853c...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. februar 2024 #19131 Del Skrevet 4. februar 2024 Har noen av dere sett Osteringer i butikkene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19132 Del Skrevet 4. februar 2024 Den bringebærsjokoladen er den sånn som liksom smeller i munnen? Anonymkode: ec096...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19133 Del Skrevet 4. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært innom halvparten av Rema butikkene her og ingen har fizzy bringebær i hyllene Anonymkode: 6853c...282 Samme her. 🤨 Anonymkode: 5450b...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. februar 2024 #19134 Del Skrevet 4. februar 2024 Ncih skrev (11 timer siden): https://salatmestern.no/produkt/kebabsalat/ Er denne ny? Står at den for tiden ikke er i sortiment btw hvordan setter man inn bilde på kvinneguiden isteden for å legge ut link? Jeg kaller det den store hemmelige høyreknappen (på musen). Hvis du ser et bilde du ønsker å legge inn her (eller andre steder), så svever du musen over bildet, trykker på høyreknappen og finner der det står "Kopier bilde" og trykker på det. Når du så kommer inn her, limer du inn på den måten du pleier (Ctrl+V eller samme høyreknapp med Lim inn) På mobil fungerer det nesten det samme. Du trykker og holder på et bilde og da skal samme høyreknapp-meny komme opp. Gjør det samme etter det. Jeg vil gjøre oppmerksom på at det ikke alltid fungerer, det har med copyright å gjøre. Du kan ikke heller ta hvilket som helst bilde og legge det ut, for det kan koste deg dyrt. Matbilder og humor og lignende pleier å være helt greit, for det er laget for å deles. (Men ikke bruk et flaggbilde på 17. mai, noen har fått smell pga det. Google det) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 4. februar 2024 #19135 Del Skrevet 4. februar 2024 Ncih skrev (11 timer siden): https://salatmestern.no/produkt/kebabsalat/ Er denne ny? Står at den for tiden ikke er i sortiment btw hvordan setter man inn bilde på kvinneguiden isteden for å legge ut link? De eksisterte i noen uker høsten 2022. For å lime inn bilder kan du også lagre på mobilen og laste opp igjen her. Trykk på "Legg til filer" under tekstfeltet. Greit om man vil redigere bildet litt først, slik jeg har gjort med skjermbildet over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 4. februar 2024 #19136 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor er holdbarheten så mye bedre? Synes jo umiddelbart at det høres litt kunstig ut, men så har jeg ikke så god peiling på sånt heller, da 😊 Smakte den nye Freiasjokoladen med bringebær og marengs i dag, og likte den faktisk godt! Vil ikke kalle den spenstig, men sammenlignet med de andre trauste kombinasjonene av de samme gamle smakene Freia spyr ut hvert slipp, så var denne varianten veldig velkommen. Tydelig smak av bringebær som står godt til sjokoladen og interessant med "fizz", mens marengsen var der mest som en konsistens, smaken druknet i den søte sjokoladen. Kan godt hende det blir gjenkjøp. Samboeren min kjøpte den på enten Eurospar eller Rema. Anonymkode: 678d1...653 Det står litt om det på hjemmesiden deres. En venninne av meg var med på et bedriftsbesøk dit, hvor de blant annet sa det med holdbarhet. Sånn jeg forstod det så er det pga at vekstene ikke blir utsatt for «utendørsklimaet», som forurensing, skadedyr, miljøgifter- og midler osv. Selv om man bruker kjemikalier og sprøytemidler utendørs så blir det ikke helt rent og det påvirker holdbarheten. Jeg har kjøpt det på Oda to ganger, og selv åpnede poser holdt i ukesvis. Helt genialt! Så vil nok bidra til mindre matsvinn også, enda mer bærekraftig! 🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19137 Del Skrevet 4. februar 2024 Den crisp med bbq i denne videoen håper jeg virkelig er slik jeg ser for meg den gamle chipsen som hadde grillkryddersmak Anonymkode: c9dea...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. februar 2024 #19138 Del Skrevet 4. februar 2024 Om noen bor i nærheten av Rema 1000 på Svinesund parken/Haldeb har de bringebær/ marengs sjokolade der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #19139 Del Skrevet 5. februar 2024 Nyhet på Meny, kiloprisen er på "beskjedne" kr 1 425,71. Anonymkode: 07883...d44 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #19140 Del Skrevet 5. februar 2024 Salatene som ble nevnt tidligere i tråden, gleder meg til å smake. Anonymkode: 07883...d44 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå