Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
kalini skrev (På 2021-8-2 den 0.25):

noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt rosa panter brus?? vet det ikke er en nyhet men i nordnorge har vi ikke den😩 så bilde av den..

Var på ferie i Alta i sommer og kjøpte den i alle fall der. 🤷

Anonymkode: cd3d0...4f5

AnonymBruker
Skrevet

noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt rosa panter brus?? vet det ikke er en nyhet men i nordnorge har vi ikke den😩 så bilde av den..

Så den på meny i går :) (drammen) Sett den andre steder åså, burde være grei å finne i litt store butikker.

Anonymkode: 1de08...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Ikke en nyhet, men har dere smakt Mjølkeruta? Var et impulskjøp siden den lignet på Nidar bergene sin. Når jeg tok første bit var det som å spise kokesjokolade men litt mildere smak. Ett eller annet rar smak og konsistens på den. Ikke sånn ren smak som Nidar bergene og Freia melkesjokolade. Ikke stod det produsent heller🤔

Anonymkode: c6fdc...6aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke en nyhet, men har dere smakt Mjølkeruta? Var et impulskjøp siden den lignet på Nidar bergene sin. Når jeg tok første bit var det som å spise kokesjokolade men litt mildere smak. Ett eller annet rar smak og konsistens på den. Ikke sånn ren smak som Nidar bergene og Freia melkesjokolade. Ikke stod det produsent heller🤔

Mjølkeruta produseres av Hval Sjokoladefabrikk, for REMA 1000. 

Likte du den? Vurderer å prøve, jeg elsker kokesjokolade😁

• Liker 3
Skrevet
Turkis Sau skrev (8 minutter siden):

Jeg liker Mjøleruta. Bare kjøpt den en eller to ganger da. Liker kokesjokolade og. Men jeg kan ikke huske jeg tenkte på det når jeg spiste den.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Liker den kjempegodt, men kjøper bare den med sånne nonstop-aktige greier i. Synes ikke den smaker som kokesjokolade i det hele tatt? Synes den er veldig myk og god, og søt :) Jeg liker kokesjokolade også da.

Anonymkode: 41d15...00f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt generalisering? Her i Lofoten har jeg funnet den på Spar og en campingplass. Men den var visst i sortimentet til Asko (hvis det jeg fikk informasjon om stemmer). 

Anonymkode: abef3...4ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Turkis Sau skrev (18 timer siden):

Jeg har bare spist den med sjokoladelinser i, men den er kjempegod. Jeg synes ikke den smaker kokesjokolade i det hele tatt, den smaker melkesjokolade.

Konsept, navn og design for REMA 1000s egen melkesjokolade | Dinamo

Anonymkode: e6464...a7d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bare spist den med sjokoladelinser i, men den er kjempegod. Jeg synes ikke den smaker kokesjokolade i det hele tatt, den smaker melkesjokolade.

Konsept, navn og design for REMA 1000s egen melkesjokolade | Dinamo

Anonymkode: e6464...a7d

Den jeg også mente, SÅ god :) Om noen lurer så smaker den likt som de runde sjokoladene med sjokolinser i som man får i noen smågodthyller (likner på Nidars spragleknas men er runde og er fra Hval sjokolade). Men synes kanskje platen er ennå bedre, ferskere liksom. 

Anonymkode: 41d15...00f

AnonymBruker
Skrevet

Denne finner den ingen steder, noen som kan hjelpe?

The Vanilla Monologues – Produkttest: Fanta Peach Tropical!

Anonymkode: 927df...ae8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 0.31):

Jeg har leitet meg i hjel etter denne i ukesvis, men finner den ingen steder! Noen som har funnet den? På hvilke butikker (kjede og hvor i landet)
5741988_SC_Verdens_Tynneste_Frisk_Romme_Leken_Lok_100g_1800px-1-1210x1536.png

Anonymkode: 2f036...0bf

Fant den på extra, men smakte akkurat som den andre sour cream & onion syntes jeg. (Den grønne fra sørlands chips)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-2-20 den 20.07):

Men den jeg lo aller mest av, og som kollegaen min også reagerte på var fiskepølser! Jeg kan ntil nøds strekke meg til kullingpølser, men grensa settes ved fiskepølser altså!

Lofotgrill-BBQ-Nettside-640x396.png

Anonymkode: 616f5...af7

Smakte de med ost og chili i dag og de er jo knallgode! Skal sies at jeg ikke spiser svin så det er bare kylling pølser her i hus, men disse var overraskende gode! 

#agurknytt 😂

• Liker 1
Skrevet

https://askoservering.no/vare/5703301#/

Vet ikke hvor nye der er. Smakte de nå i helga. Nå vet jeg ikke om det er mine smaksløker som er litt rare og på avveie, og gode var de, men om jeg ikke hadde visst at de var veganske så hadde jeg trodd det var fiskepølser jeg spiste på:sprettoy:

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

https://askoservering.no/vare/5703301#/

Vet ikke hvor nye der er. Smakte de nå i helga. Nå vet jeg ikke om det er mine smaksløker som er litt rare og på avveie, og gode var de, men om jeg ikke hadde visst at de var veganske så hadde jeg trodd det var fiskepølser jeg spiste på:sprettoy:

Anonymkode: 97f13...ea2

Skulle ønske de slutta med å putte erteprotein inn i alt av veggisalternativer. 😅 

Anonymkode: 3c222...097

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 12.27):

Skulle ønske de slutta med å putte erteprotein inn i alt av veggisalternativer. 😅 

Syns det er bra de går over til erteprotein, reagerer på soya og det er det jo i omtrent alt

Anonymkode: 56cf3...4ec

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns det er bra de går over til erteprotein, reagerer på soya og det er det jo i omtrent alt

Jeg er lei av at alt som er veggismat inneholder kikerter i en eller annen form jeg! Ble ganske lei til slutt. 

Anonymkode: 761b7...636

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jag tåler soya men ikke erteprotein. Får kraftige magesmerter og blir oppblåst .

Skrevet

Ikke direkte nytt produkt, men kjøpte gresk yoghurt fra Synnøve (posjonspakning) og den nye skjeen var jo helt håpløs! Den var alt for kort, så når jeg skulle blande toppingen i yoghurten var det umulig å gjøre uten å få fingrene full av yoghurt. Skjeen var akkurat like høy som selve begeret, så når man skal holde i skjeen også så går fingertuppene nedi. Skjønner ikke helt hva de har tenkt her. 

(Jeg kjøpte kun sånne yoghurter når jeg er på farta, så kan ikke akkurat gå i kjøkkenskuffen og hente meg en annen skje) 

Anonymkode: d5f00...54e

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke direkte nytt produkt, men kjøpte gresk yoghurt fra Synnøve (posjonspakning) og den nye skjeen var jo helt håpløs! Den var alt for kort, så når jeg skulle blande toppingen i yoghurten var det umulig å gjøre uten å få fingrene full av yoghurt. Skjeen var akkurat like høy som selve begeret, så når man skal holde i skjeen også så går fingertuppene nedi. Skjønner ikke helt hva de har tenkt her. 

(Jeg kjøpte kun sånne yoghurter når jeg er på farta, så kan ikke akkurat gå i kjøkkenskuffen og hente meg en annen skje) 

Anonymkode: d5f00...54e

Jeg har også kjøpt gresk yoghurt og jeg hadde også samme problemet, hvorfor kunne de ikke bare ha beholdt den forrige, den fungerte jo så fint.

Anonymkode: 847e9...f65

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett dette produktet før, og det står nyhet på det. Det ble kjøpt på Holdbart, så om Synnøve er i en utviklingsprosess for å bli klar til slipp nå snart. Eller om det faktisk er en nyhet, jeg ikke har fått med meg, det skjer jo 😅

Har ikke smakt enda, vet ikke helt hva jeg skal spise det til, men blir noe middag i løpet av neste uke der jeg tester produktet.

De hadde også en Bernaise med chilli pose også, men jeg er ikke så stor fan av chilli og sterke ting, så tok kun med meg denne med ost 😄

BBC18256-A8AB-4694-95E0-A7B789C83FF6.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...