Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skuffa over høstens nyheter... Eneste spennende har vært skyr med salt karamell og den med bringebær og panna cotta smak! 

Smakte double cut onion fra Maarud... Syns det var lite smak. Kjedelig, kjøper ikke igjen. 

Anonymkode: 87bcf...50f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakt Nidar salt caramel brownie. Likte den ikke. Var alt for søt og rar for min del.

Smakte og skyr med bringebær, panna cotta. Likte ikke den heller. Den smake litt parfymert på en måte. Minnet meg om turkish delight med rose smak eller noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den nye bringebær- og panna cotta-skyren var kjempegod, jeg. :)  Vanligvis foretrekker jeg de luftige Skyr-variantene (de vanlige føles ofte litt "tunge"), men denne hadde veldig god og kremete konsistens - og god smak, selvsagt, fin balanse mellom bringebær og vanilje(?). 

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, veganske nudler med smak av kylling og Ghost-chili 😂 Finn én feil :P Kjempefint med veganske alternativer, er veldig for det selv om jeg ikke er veganer selv, men hvorfor skal det smake kjøtt av det? :klo: Skulle ønske mr Lee kunne komme med glutenfrie nudler.

Enig med butikknytt at det er på grensen til komisk at alt kommer med smak av salt karamell. Det har tydeligvis tatt over for Oreo :fnise: 

Gleder meg til skyr bringebær og panna cotta, totenflak paprika og maarud double cut med paprika og pepper. Den krisp sjokoladen høres også god ut. Er ikke så begeistret for rosiner i sjokolade, men er visst ikke så mye av det og da går det greit. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, jukkapalme skrev:

Haha, veganske nudler med smak av kylling og Ghost-chili 😂 Finn én feil :P Kjempefint med veganske alternativer, er veldig for det selv om jeg ikke er veganer selv, men hvorfor skal det smake kjøtt av det? :klo: Skulle ønske mr Lee kunne komme med glutenfrie nudler.

Enig med butikknytt at det er på grensen til komisk at alt kommer med smak av salt karamell. Det har tydeligvis tatt over for Oreo :fnise: 

Gleder meg til skyr bringebær og panna cotta, totenflak paprika og maarud double cut med paprika og pepper. Den krisp sjokoladen høres også god ut. Er ikke så begeistret for rosiner i sjokolade, men er visst ikke så mye av det og da går det greit. 

Fordi veganere ikke kutter ut kjøtt på grunn av smaken, men det etiske bak det. Man kan fint være veganer og like smaken av kjøtt. Mr Lee kyllingnudlene er forøvrig "naturlig" veganske fordi kyllingkrydderet er kunstig fremstilt :) 

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal så smake de nye til mr.lee! Håper de ikke har like ekkel(mangel på bedre ord) smak som kjøtt og kyllingversjonen. Smaken av krydderet ble helt ødelagt etter at palmeoljen ble kutta(men selvsagt er det mye viktigere å ikke bruke palmeolje enn å ha gode nudler, misforstå meg rett). 

Anonymkode: 4aa38...abd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi veganere ikke kutter ut kjøtt på grunn av smaken, men det etiske bak det. Man kan fint være veganer og like smaken av kjøtt. Mr Lee kyllingnudlene er forøvrig "naturlig" veganske fordi kyllingkrydderet er kunstig fremstilt :) 

Anonymkode: 0ba5a...504

Jeg skjønner jo det, det var litt havsarkastisk ment og jeg formulerte meg dårlig, men hadde jeg vært veganer ville jeg ikke spist noe som smakte kjøtt, tror jeg? Mulig det bare er jeg som er rar :fnise:  Jeg spiser veldig mye vegansk/vegetarisk mat og elsker falafel, vegansk «kjøttdeig» og andre veganske alternativer til kjøtt, men det smaker jo ikke kjøtt. Mr Lee med smak av falafel og chili tror jeg hadde vært godt :) 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos brownie heaven skuffet skikkelig! Smaken er forsåvidt grei, men den virker jo gamml, for det er sprø/hard/tørr brownies i den. Konsistens som ristet brød liksom. Trodde først det var nøtter i den, men det er ikke det.  Og den sausen var rar! 

blir ikke gjenkjøp. Holder meg til karamell varianten fra i fjor! 

Endret av Mynona
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2020 den 21.54, Ullvott skrev:

Dette er noe jeg i alle fall ikke kommer til å kjøpe :hakeslepp: Hvem i huleste kom på tanken om at brunostpotetgull er et godt konsept? 

lokalmat_brunost.jpeg

Den kan ikke være en høstnyhet, smakte den i sommer 😅

Ikke noe god da 😅 men jeg liker nå ikke brunost til å begynne med. Men bare måtte kjøpe og smake på den 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Stratosen med brownies var god, jeg! 🤩

Skyr med bringebær og panna cotta var også kjempegod, og i dag smakte jeg også Skyr med salt karamell. Var ikke helt overbevist angående den siden jeg i utgangspunktet ikke er verdens største fan av salt karamell, men den minna veldig om de Piano-yoghurtene med sjokoladekuler og nøtter som jeg er så glad i, men som dessverre inneholder så mye sukker at jeg aldri kjøper de 😅 Blir gjenkjøp av alle tre, brownie-stratos i storplate neste gang!

Anonymkode: caf01...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Stratos brownie heaven skuffet skikkelig! Smaken er forsåvidt grei, men den virker jo gamml, for det er sprø/hard/tørr brownies i den. Konsistens som ristet brød liksom. Trodde først det var nøtter i den, men det er ikke det.  Og den sausen var rar! 

blir ikke gjenkjøp. Holder meg til karamell varianten fra i fjor! 

Enig! Jeg er søtmums og syntes den var god i seg selv. Men jeg var forberedt på mer deigete innhold, som brownies er! Syntes det omtrent bare var saus i den!

Anonymkode: 6ffa3...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Smakte Stratos Brownie og synes den var god :) Men minnet lite om brownie så enig med andre som har sagt det. 

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal så smake de nye til mr.lee! Håper de ikke har like ekkel(mangel på bedre ord) smak som kjøtt og kyllingversjonen. Smaken av krydderet ble helt ødelagt etter at palmeoljen ble kutta(men selvsagt er det mye viktigere å ikke bruke palmeolje enn å ha gode nudler, misforstå meg rett). 

Anonymkode: 4aa38...abd

Jeg spiste av og til den med pepperbiff, men de ødela jo alt da de fjernet pakken med krydder. Det smakte jo ikke noe lenger. Regner med det er det samme med disse, men de skal selvsagt smakes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt Salted Caramel Brownie til Nidar og. 

Den var god. Den kan jeg kjøpe igjen. Tenkte ikke over før jeg skrev det nå at det skulle være brownie i den da, men god var den hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...