Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Ja liker ikke helnøtt, syns de setter en sånn litt bitter smak i sjokoladen. Akkurat som om de blir gamle. Når de er hakket derimot!

Veldig enig i at helnøtt ikke er godt. Den er litt ekkel i smaken liksom. Dessuten er nøttebitene i den altfor store! Sikkert derfor den heter helnøtt da. :P Firkløver derimot er nam selv om det sikkert egentlig er de samme nøttene, bare at de er hakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Lykken var stor idag da jeg kunne plukke med meg en pose Hatting glutenfrie rundstykker!

Halleluja! Det var ikke noe for tidlig akkurat! Har du smakt enda, er de gode? Gleder meg til å smake! Litt lei av Schär sine ciabattaer nå. Frosne rundstykker holder seg jo mye bedre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Noen som har sett stratos med nøtter ennå? ( Ja jeg vet at den ikke slippes før den 16, men mokkasjokoladen er jo kommet så det er lov å håpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i 2 butikker på jakt etter noe nytt men neida..

Men jeg kjøpte frosne croissanter, tror kanskje de er nye. Litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepoppen til Superchips var kjip. Foretrekker fremdeles billigvarianten jeg får på Bunnpris selv om den gir meg mageknip. Superostepoppen var tynn og smakte litt merkelig.

Gleder meg til byggrynssalat, bulgursalat, den sunnere rømmen og poppa. Har kjøpt poppa chips på iherb tidligere, og det har vært skikkelig godt.

Anonymous poster hash: d487f...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cola Life var god

Jeg er fremdeles litt skeptisk, men den var iallflal bedre enn Zero og Light..drakk opp flasken:) Håper den kommer på boks da, synes cola smaker så utrolig mye bedre fra boks (eller helst glassflaske..)

Anonymous poster hash: 76a55...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles litt skeptisk, men den var iallflal bedre enn Zero og Light..drakk opp flasken:) Håper den kommer på boks da, synes cola smaker så utrolig mye bedre fra boks (eller helst glassflaske..)

Hører rykter om at det kanskje kommer når den blir lansert i dagligvarehandelen om få uker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Er det sånn at den inneholder både ekte sukker og søtning/stevia?

Måtte nemlig sjekke næringsinnholdet da jeg så den i butikken, men glemte

å se på ingrediensene. La den bare fra meg igjen pga det overraskende

høye kaloriinnholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at den inneholder både ekte sukker og søtning/stevia?

Måtte nemlig sjekke næringsinnholdet da jeg så den i butikken, men glemte

å se på ingrediensene. La den bare fra meg igjen pga det overraskende

høye kaloriinnholdet.

Den inneholder sukker og ja. Var vel 30% mindre kalorier enn vanlig cola om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cola Life er ikke god:(

Noen som har funnet noen av de nye ostepopene??

Anonymous poster hash: 60b3f...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la forresten merke til ny is da jeg var på meny! Hennig-Olsen kommer med tre nye småis.

Det er en av Créme-typen(husker ikke hva det var, men så god ut!), Oreo krone-is, og en ting til(husker heller ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant en ny juice på Bunnpris. Eple- og kirsebærjuice. Veldig sur, men likte den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pistasje krone is på butikken her om dagen. Kanskje det e en gammel nytt for dere som er mer oppdatert enn meg på den fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den smakte mer likt vanlig cola enn Zero og Light gjør, men den hadde enorme mengder kullsyre og opplevdes derfor litt merkelig. Men så er jeg lite glad i kullsyre og fortrekker brusen min litt daff, så jeg kommer til å teste den igjen hvis jeg får ha ei åpnet flaske stående noen dager. Brodern drakk opp den jeg kjøpte veldig raskt :P

Ellers kom det er gledeshyl fra meg da jeg så at Stratos med nøtter skal relanseres. Håperhåper den er like god som jeg husker, for den var min favorittsjokolade!

Vræl! Kommer stratos med nøtter igjen??? Og jeg som har bestemt meg for å ikke spise sjokolade etter fødsel!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens vg er det en oversikt og terningkast over varer som er på vei ut på markedet.

Papiravisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...