Gjest crazycatlady Skrevet 10. februar 2015 #4161 Del Skrevet 10. februar 2015 Ja liker ikke helnøtt, syns de setter en sånn litt bitter smak i sjokoladen. Akkurat som om de blir gamle. Når de er hakket derimot! Veldig enig i at helnøtt ikke er godt. Den er litt ekkel i smaken liksom. Dessuten er nøttebitene i den altfor store! Sikkert derfor den heter helnøtt da. Firkløver derimot er nam selv om det sikkert egentlig er de samme nøttene, bare at de er hakket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. februar 2015 #4162 Del Skrevet 10. februar 2015 Lykken var stor idag da jeg kunne plukke med meg en pose Hatting glutenfrie rundstykker! Halleluja! Det var ikke noe for tidlig akkurat! Har du smakt enda, er de gode? Gleder meg til å smake! Litt lei av Schär sine ciabattaer nå. Frosne rundstykker holder seg jo mye bedre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 10. februar 2015 #4163 Del Skrevet 10. februar 2015 Noen som har sett stratos med nøtter ennå? ( Ja jeg vet at den ikke slippes før den 16, men mokkasjokoladen er jo kommet så det er lov å håpe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2015 #4164 Del Skrevet 10. februar 2015 Vært i 2 butikker på jakt etter noe nytt men neida.. Men jeg kjøpte frosne croissanter, tror kanskje de er nye. Litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 10. februar 2015 #4165 Del Skrevet 10. februar 2015 Croissantene har vært en stund, men de var veldig gode 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4166 Del Skrevet 10. februar 2015 Ostepoppen til Superchips var kjip. Foretrekker fremdeles billigvarianten jeg får på Bunnpris selv om den gir meg mageknip. Superostepoppen var tynn og smakte litt merkelig. Gleder meg til byggrynssalat, bulgursalat, den sunnere rømmen og poppa. Har kjøpt poppa chips på iherb tidligere, og det har vært skikkelig godt. Anonymous poster hash: d487f...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4167 Del Skrevet 10. februar 2015 Cola Life var god Jeg er fremdeles litt skeptisk, men den var iallflal bedre enn Zero og Light..drakk opp flasken:) Håper den kommer på boks da, synes cola smaker så utrolig mye bedre fra boks (eller helst glassflaske..) Anonymous poster hash: 76a55...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #4168 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er fremdeles litt skeptisk, men den var iallflal bedre enn Zero og Light..drakk opp flasken:) Håper den kommer på boks da, synes cola smaker så utrolig mye bedre fra boks (eller helst glassflaske..)Anonymous poster hash: 76a55...2fa Hører rykter om at det kanskje kommer når den blir lansert i dagligvarehandelen om få uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 10. februar 2015 #4169 Del Skrevet 10. februar 2015 Spent på paien med ost og spinat! skal ellers prøve de nye saftene og yoghurtene i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. februar 2015 #4170 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er fremdeles litt skeptisk, men den var iallflal bedre enn Zero og Light..drakk opp flasken:) Håper den kommer på boks da, synes cola smaker så utrolig mye bedre fra boks (eller helst glassflaske..) Anonymous poster hash: 76a55...2fa Er det sånn at den inneholder både ekte sukker og søtning/stevia? Måtte nemlig sjekke næringsinnholdet da jeg så den i butikken, men glemte å se på ingrediensene. La den bare fra meg igjen pga det overraskende høye kaloriinnholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. februar 2015 #4171 Del Skrevet 10. februar 2015 Er det sånn at den inneholder både ekte sukker og søtning/stevia? Måtte nemlig sjekke næringsinnholdet da jeg så den i butikken, men glemte å se på ingrediensene. La den bare fra meg igjen pga det overraskende høye kaloriinnholdet. Den inneholder sukker og ja. Var vel 30% mindre kalorier enn vanlig cola om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 10. februar 2015 #4172 Del Skrevet 10. februar 2015 Tror det er ca 29-30 kcal pr desiliter i Cola Life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4173 Del Skrevet 10. februar 2015 Den inneholder sukker og ja. Var vel 30% mindre kalorier enn vanlig cola om jeg husker rett. Det er 13 sukkerbiter i 0,5l coca cola life :o http://m.db.no/2015/02/10/tema/brus/helse/37625185/Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4174 Del Skrevet 11. februar 2015 Cola Life er ikke god:( Noen som har funnet noen av de nye ostepopene?? Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4175 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg la forresten merke til ny is da jeg var på meny! Hennig-Olsen kommer med tre nye småis. Det er en av Créme-typen(husker ikke hva det var, men så god ut!), Oreo krone-is, og en ting til(husker heller ikke). Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2015 #4176 Del Skrevet 11. februar 2015 I dagens vg er det en oversikt og terningkast over varer som er på vei ut på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4177 Del Skrevet 11. februar 2015 Fant en ny juice på Bunnpris. Eple- og kirsebærjuice. Veldig sur, men likte den:) Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 11. februar 2015 #4178 Del Skrevet 11. februar 2015 Så pistasje krone is på butikken her om dagen. Kanskje det e en gammel nytt for dere som er mer oppdatert enn meg på den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 11. februar 2015 #4179 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg syns den smakte mer likt vanlig cola enn Zero og Light gjør, men den hadde enorme mengder kullsyre og opplevdes derfor litt merkelig. Men så er jeg lite glad i kullsyre og fortrekker brusen min litt daff, så jeg kommer til å teste den igjen hvis jeg får ha ei åpnet flaske stående noen dager. Brodern drakk opp den jeg kjøpte veldig raskt Ellers kom det er gledeshyl fra meg da jeg så at Stratos med nøtter skal relanseres. Håperhåper den er like god som jeg husker, for den var min favorittsjokolade! Vræl! Kommer stratos med nøtter igjen??? Og jeg som har bestemt meg for å ikke spise sjokolade etter fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. februar 2015 #4180 Del Skrevet 11. februar 2015 I dagens vg er det en oversikt og terningkast over varer som er på vei ut på markedet. Papiravisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå