Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen smakt rettene til Hellstrøm?

Anonymous poster hash: ed562...cf0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De nye oreo-kjeksene var gode! Slukte hele pakken på 5 minutter :laugh:

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ny friskis med kiwi og baban smak, og hasselnøtt pinne fra hennig olsen is. Gleder meg til å smake!

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oreo-sjokoladen var DØDSgod. Alt for god!! Har kjøpt den en gang til en jentekveld og en gang bare til meg selv ;) 200 g. hehe

Må ta pause fra den en uke eller to nå. Tør ikke smake på Polly en gang, Tenk hvis den er like god :O

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Enig! Virket ikke som om det var så mange andre her på forumet som syntes den var noe særlig, men jeg synes den er den beste av Freiaplatene som er i butikken nå :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De nye oreo-kjeksene var gode! Slukte hele pakken på 5 minutter :laugh:

Pass på! Gjett om de har blitt spist litt for mye hjemme! Hahaha, de er helt fantastiske :fnise:

Anonymous poster hash: aa976...ff0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen smakt rettene til Hellstrøm?

Cocotte med lam er veldig god, men litt liten porsjon, syns jeg. De andre har jeg ikke prøvd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig! Virket ikke som om det var så mange andre her på forumet som syntes den var noe særlig, men jeg synes den er den beste av Freiaplatene som er i butikken nå :P

Ikke meningen å avspore tråden, men hvem er det som er på bildet ditt?

Anonymous poster hash: 6cd6f...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å avspore tråden, men hvem er det som er på bildet ditt?

Anonymous poster hash: 6cd6f...a89

Oasis! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Chicken Pommes fra Maarud er tilbake! Men ble plutselig usikker om den kom på denne lanseringen eller om den kom før jul.....

Anonymous poster hash: 9dfbd...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Chicken Pommes fra Maarud er tilbake! Men ble plutselig usikker om den kom på denne lanseringen eller om den kom før jul.....

Anonymous poster hash: 9dfbd...054

Den kom i fjor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt begge typene med de nye potetgull-typene i dag. Både den med havsalt og eple, og den med rømme og persille. Syns begge var utrolig kjedelige, lite smak, og ikke gode. Jeg er ingen fan. Kommer garantert ikke til å kjøpe igjen.. Liker potetgull med masse smak og krydder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Kjøpte activia yoghurt med sitron på meny i går, den var veldig god! Har ikke sett den før iallefall.. men mulig den ikke er helt ny..?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg smakt den nye Dream-isen med sitron.

Synes egentlig den smakte litt såpe. Litt sånn gul skurekrem. Skal nok klare å dytte i meg boksen, men blir ikke gjenkjøp akkurat.
Skuffa:/

Har noen smakt den med blåbær og sjokokjeks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dere som har kjøpt de nye sørlandschipsene( eple, og bacon og honning), hvor finner dere det? Nå har jeg vært på både ica, rema, extra og bunnpris, men finner den IKKE:( Nå bor jeg ikke akkurat i en storby, men heller ikke langt utenfor byen..

Anonymous poster hash: c1929...8d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt de nye sørlandschipsene( eple, og bacon og honning), hvor finner dere det? Nå har jeg vært på både ica, rema, extra og bunnpris, men finner den IKKE:( Nå bor jeg ikke akkurat i en storby, men heller ikke langt utenfor byen..

Jeg fant på Spar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kiwi

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...