Gjest Crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #2101 Del Skrevet 6. september 2013 Hmm jeg er visst alene om manglende boble karamell entusiasme, men den nye mokkaen tror jeg vil falle i smak! Flere andre i tråden har jo vært lite entusiastiske. Blant annet jeg og samboer var forresten enda mindre entusiastisk enn meg så vet ikke om den blir. Syns også prisen var ganske høy, selv om den er litt større, men bør være VELDIG god før jeg gidder å betale så mye for en sjokolade. Syns ikke Freia har kommet med så mye godt i det siste. Den med mais var jo fæl og den med M var kjedelig. Hvorfor ikke lage en med melkesjokolade og peanøtter? Det savner jeg i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 6. september 2013 #2102 Del Skrevet 6. september 2013 Eh, M er vel peanøtter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2013 #2103 Del Skrevet 6. september 2013 Eh, M er vel peanøtter? Hele peanøtter, eller større peanøttbiter hadde vært større suksess tror jeg. Eller en peanøttkubbe variant som med toppris kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #2104 Del Skrevet 6. september 2013 Håper på peanøttkubbeplate! Det hadde vært det jeg kaller perfeksjon! Syns m-platen er god, men litt kjedelig. Jumbomaisen er ok, men litt rar. Men de to forsvinner jo snart har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 6. september 2013 #2105 Del Skrevet 6. september 2013 Hele peanøtter, eller større peanøttbiter hadde vært større suksess tror jeg. Eller en peanøttkubbe variant som med toppris kanskje? Men M er jo peanøtt + melkesjokolade i utgangspunktet jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2013 #2106 Del Skrevet 6. september 2013 Men M er jo peanøtt + melkesjokolade i utgangspunktet jo. Jeg har ikke sagt noe imot det, men det er jo forskjell på sjokolademengden i m kuler og en plate med peanøtter i. Det finnes jo også f.eks snickers. Men ikke en plate. Vi har jo plate med både mandler og helnøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 6. september 2013 #2107 Del Skrevet 6. september 2013 Mmmm, Helnøtt. Det er den beste platen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #2108 Del Skrevet 6. september 2013 Ja, bittesmå biter. Merket ikke at det var peanøtter en gang. Det jeg mener er store peanøttbiter. Spiste mye sjokolade med peanøtter da jeg bodde i utlandet, så det trenger vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2013 #2109 Del Skrevet 6. september 2013 Mmmm, Helnøtt. Det er den beste platen. Haha det tror jeg faktisk er den ENE platen jeg overhodet ikke liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #2110 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg har ikke sagt noe imot det, men det er jo forskjell på sjokolademengden i m kuler og en plate med peanøtter i. Det finnes jo også f.eks snickers. Men ikke en plate. Vi har jo plate med både mandler og helnøtter. Enig og peanøttkubbe er tusen ganger bedre enn m-plate selv om begge er sjokolader med peanøtter. Så jeg stemmer for peanøttkubbeplate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #2111 Del Skrevet 6. september 2013 Mmmm, Helnøtt. Det er den beste platen. Fysj. Den er vond syns jeg. Firkløver derimot, naaaaaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #2112 Del Skrevet 6. september 2013 Enig og peanøttkubbe er tusen ganger bedre enn m-plate selv om begge er sjokolader med peanøtter. Så jeg stemmer for peanøttkubbeplate! Nam, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 6. september 2013 #2113 Del Skrevet 6. september 2013 Haha det tror jeg faktisk er den ENE platen jeg overhodet ikke liker Jeg er ganske gammel da. Og har minner til den. Og liker hasselnøtter. Det er noe med hasselnøtter og sjokolade som passer veldig bra sammen. Den biten i Twix med hasselnøtt er og blant de beste i posen f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2013 #2114 Del Skrevet 6. september 2013 Enig og peanøttkubbe er tusen ganger bedre enn m-plate selv om begge er sjokolader med peanøtter. Så jeg stemmer for peanøttkubbeplate! Vi trenger en sånn! syns de kunne lagd en peanøttkubbe variant når de kom på å lage plate av toppris altså. (Jeg syns og vi trenger en med pistasjnøtter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2013 #2115 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er ganske gammel da. Og har minner til den. Og liker hasselnøtter. Det er noe med hasselnøtter og sjokolade som passer veldig bra sammen. Den biten i Twix med hasselnøtt er og blant de beste i posen f.eks. Jeg er glad i hasselnøtter og liker firkløver, men syns av en eller annen grunn nøttene får en besk smak når de har ligget lenge i sjokolade hele.. For å ikke spore av må jeg si at den nye skyr varianten er super god! Har noen smakt de nye go morgen youghurtene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 6. september 2013 #2116 Del Skrevet 6. september 2013 Har noen smakt de nye go morgen youghurtene? Jeg har smakt den nye greske med fersken. Syns ikke den var noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2013 #2117 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg har smakt den nye greske med fersken. Syns ikke den var noe særlig. Til Tine? Jeg tror jeg må prøve den med honning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 6. september 2013 #2118 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Til Tine? Jeg tror jeg må prøve den med honning.. Tine God Morgen Yoghurt ja. Jeg er ikke så glad i honning så jeg skal ikke prøve den, men det kan godt hende du liker den. Jeg tror bare jeg syns den var litt for lite søt.. Hehe. Endret 6. september 2013 av Chien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2013 #2119 Del Skrevet 6. september 2013 Ah da er den sikkert noe for meg siden jeg liker yougurten litt syrlig/sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #2120 Del Skrevet 6. september 2013 Vi trenger en sånn! syns de kunne lagd en peanøttkubbe variant når de kom på å lage plate av toppris altså. (Jeg syns og vi trenger en med pistasjnøtter). Jaaaaa! Nam! Tror vi må kontakte Freia altså! Tennene mine løper i vann her nå, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå