Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mulig noen har spurt om det før, men hva er egentlig forskjellen på fun light saft og zeroh? :) bare fra forskjelllige leverandører, eller er det en forskjell som gjør at en er sunnere enn den andre, til tross for at de begge har tilnærmet ingen kalorier?

Anonymous poster hash: c36ab...ed2

Nei, jeg tror det eneste som skiller dem er at Zeroh skal ha en mer naturlig smak enn Fun, men jeg synes søtningen smakte omtrent det samme.

Anonymous poster hash: a5da3...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Smakt alle zeroh'ne nå og Peach & Nectarine er min favoritt. Hylleblomst og sitron smakte parfyme uansett hvor svak jeg blander den. (men drikkes opp skal den!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri klart å bestemme meg for om jeg liker hylleblomst eller ikke. Ofte forteller smaksløkene mine meg at det smaker såpe, av en eller annen grunn. Men jeg har smakt øl brygget med hylleblomst. Det var friskt og godt egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor lenge den har vært på markedet men. Kjøpte en Cocio milkshake på Meny i dag. Fysj, for noen kvalmende greier. Føltes som jeg nesten drakk sjokolademousse :laugh: Litt skuffende, for alle andre Cocio-produkter er jo så gode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke hvor lenge den har vært på markedet men. Kjøpte en Cocio milkshake på Meny i dag. Fysj, for noen kvalmende greier. Føltes som jeg nesten drakk sjokolademousse :laugh: Litt skuffende, for alle andre Cocio-produkter er jo så gode..

Åh den må jeg prøve. Jeg er den som nesten alltid liker det andre synes er kvalmende. :fnise:

Anonymous poster hash: 43675...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Crazycatlady

Jeg syns den Cocio milkshaken var kjempegod :) Utrolig god sjokoladesmak.

Bare så synd at jeg ikke tåler melk så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da nærmer 1 september seg,og en del nye produkter finner sakte men sikker veien frem i butikkhyllenene. I dag har jeg testa ut freia boble med karamell,og den kan virkelig anbefales :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh den må jeg prøve. Jeg er den som nesten alltid liker det andre synes er kvalmende. :fnise:

Anonymous poster hash: 43675...0eb

Haha, jeg også :fnise: Likte likevel ikke Cocio noe særlig - den var liksom kvalmende på "feil" måte :vetikke:

Soho! :hjerte: Dette lover dårlig for godtestoppen min.... :bond:

Å, Soho! :hjertesmil:

Jeg pleier alltid å gå opp i vekt i februar, mai og september siden jeg går amok blant godterinyhetene :rodme:

Denne gangen har jeg laget en lur(?) plan og skal unne meg 100 g godteri for hver time jeg trener :fnise:

Da nærmer 1 september seg,og en del nye produkter finner sakte men sikker veien frem i butikkhyllenene. I dag har jeg testa ut freia boble med karamell,og den kan virkelig anbefales :)

Freia boble med karamell høres god ut - jeg elsker karamell! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også smakt den Cocio milkshake med cappuccino-smak. Eh, cappuccino-smaken var ingen sted å finne. Det var som en tykkflytende, grøtete væske med litt ekkel-rar smak som var vanskelig å sette fingeren på. Anbefaler virkelig ingen å prøve Cocio milkshake cappuccino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er spent på den nye Smashen.Den skal være med pepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bobler med karamell.. er det flytende karamell inni boblene? Eller hvordan er den??
*spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Er spent på den nye Smashen.Den skal være med pepper.

sjokolade med pepper i seg!? :sjokk:

det kan ikke bli bra... eller, salt funker jo, så kanskje pepper også gjør det :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepper og sjokolade er godt sammen. Det er ikke en uvanlig kombo. Litt i samme gata som chili og sjokolade. Men vet ikke om pepper og maisgreia inni smashen er godt da.. Det gjenstår å se.

*krysser fingrene for at de står å deler ut i Oslo denne gangen de kom med noe nytt og*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...