Gjest Inggolf Skrevet 3. mai 2013 #1641 Del Skrevet 3. mai 2013 Da har jeg smakt på limo, den er altfor søt og syrlig! Tror jeg må vanne den ut, for at det skal gå ned. Blir absolutt ikke gjennkjøp!! hvordan er konsistensen på disse? Like flytende som vann og juice? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. mai 2013 #1642 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg oppdaget til min store skrekk idag at jeg tror sitron noisyen er på vei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mai 2013 #1643 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg smakte Vitamin Well med stevia og fersken/mango smak. Synes den smakte syntetisk. Ikke gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. mai 2013 #1644 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg så en ny stratoskjeks idag. Altså stratosbarer med kjeks inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 4. mai 2013 #1645 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg smakte stratos sprangleknas idag. Altfor søtt og mektig. Blir ikke gjenkjøp. Gi meg stratos med nøtter tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #1646 Del Skrevet 4. mai 2013 har fått testet melkesjokolade med M, bedre enn vanlig melkesjokolade, men jeg liker best sjokolade med nøtter i. Litt for lite nøtter etter min smak. Har også smakt maaruds pottis med smokey bacon, der har de mye å lære av sine venner i UK. Dette var nok et potetgull som smakte "grill" og intet mer. Sammenlignet med mitt importpottis fra UK var det virkelig svakt. Tine Limo står i kjøleskapet, spent på den! Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enogto Skrevet 4. mai 2013 #1647 Del Skrevet 4. mai 2013 hvordan er konsistensen på disse? Like flytende som vann og juice? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 4. mai 2013 #1648 Del Skrevet 4. mai 2013 Vet ikke om den er ny, men har ikke sett den før: Tortilla bake fra Old el paso. Nesten som noe lasagne greier bare med tortillalefser. Det er noe av det verste jeg har smakt på lenge. Var en slags ostesaus med og den var helt forferdelig. Tortillalefsene var seige og jævlige, og etter å ha kjøpt den så jeg at den inneholdt palmeolje. Nei, styr unna. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 5. mai 2013 #1649 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg kjøpte isteen uten sukker fra Tine i går, og syns den var et fint alternativ til isteene med masse sukker. Syns den smakte nesten helt likt som ferskenisteen de har fra før. Det neste jeg ønsker meg er iste uten sukker, brygget på ekte te! Eller fruktiste uten søtning overhode, men jeg er kanskje litt sær som kan drikke både iskald te og iskald kaffe uten søtning. Huff, denne var fæl! Syntes den smakte alt for søtt og hadde en kunstig bismak som vanlig iste ikke har. Blir ikke gjennkjøp for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. mai 2013 #1650 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg så en ny stratoskjeks idag. Altså stratosbarer med kjeks inni. Jeg smakte på denne i dag. Var alt for søt, orka bare en bit, og jeg pleier da å like søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. mai 2013 #1651 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har fått en ny favoritt: Synnøve Gresk yoghurt med eple, kanel og rosiner. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 6. mai 2013 #1652 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har fått en ny favoritt: Synnøve Gresk yoghurt med eple, kanel og rosiner. Nam! Er det den naturelle? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? De hadde den en liten periode her i Bodø men nå finner jeg den ikke noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 6. mai 2013 #1653 Del Skrevet 6. mai 2013 Smakte denne i dag. Ny iste - hvit te med smak av bringebær. Veldig god faktisk Og 40 % mindre sukker enn i den vanlige, står det på nettsiden til Tine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. mai 2013 #1654 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har fått en ny favoritt: Synnøve Gresk yoghurt med eple, kanel og rosiner. Nam! jeg mener ganske sikkert at jeg så (en av?) disse yoghurtene i stor versjon her om dagen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. mai 2013 #1655 Del Skrevet 6. mai 2013 Smakte denne i dag. Ny iste - hvit te med smak av bringebær. Veldig god faktisk Og 40 % mindre sukker enn i den vanlige, står det på nettsiden til Tine. Er det det? :D God nyhet når man drikker alt for mye iste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 6. mai 2013 #1656 Del Skrevet 6. mai 2013 Er det det? :D God nyhet når man drikker alt for mye iste! Jepp. Jeg drikker veldig sjeldent iste, men kan drikke mer av denne i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. mai 2013 #1657 Del Skrevet 6. mai 2013 Er det den naturelle? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? De hadde den en liten periode her i Bodø men nå finner jeg den ikke noe sted Nei, ikke naturell. Ferdig kanelyoghurt med eplebiter og rosiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. mai 2013 #1658 Del Skrevet 6. mai 2013 Jepp. Jeg drikker veldig sjeldent iste, men kan drikke mer av denne i så fall. Herlig. Jeg drikker nemlig alt for mye iste, så det hjelper på da. Selv synes jeg ikke den her er supergod, men helt okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. mai 2013 #1659 Del Skrevet 6. mai 2013 Noen som har smakt den nye Synnøve Gresk yoghurt med kiwi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1660 Del Skrevet 7. mai 2013 Dere som har sett cottage cheese med eple/pære/vanilje, i hvilke typer butikker har dere sett det? Jeg har sett over alt her, men ingen har det. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå