Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Smakte Tine Limo (-nade, altså) Sitron i dag, og den var ganske god! Bittelitt for sur for meg, men smakte veldig ekte (som i ikke syntetisk). Godt mulig det blir gjenkjøp - men det er mulig jeg vanner den biiittelitt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smakte Tine Limo (-nade, altså) Sitron i dag, og den var ganske god! Bittelitt for sur for meg, men smakte veldig ekte (som i ikke syntetisk). Godt mulig det blir gjenkjøp - men det er mulig jeg vanner den biiittelitt ut!

Jeg syns den ser god ut, men syns det er veldig mye sukker i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den ser god ut, men syns det er veldig mye sukker i?

Det regner jeg med! Sjekket ikke ingredienslista, MEN den er påtrykket oppskrift på standard limonade, og de inneholder ikke akkurat lite sukker :/

Edit: 30 gram sukker per flaske, det er en del det ja!

Endret av Eske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på den pakka med Manuelas vaniljecupcakes i går. De skulle ha 49 kroner for en liten pakke med hvetemel, sukker, bakepulver og vaniljesukker i. Smør, egg, fløte, former og topping kommer i tillegg.

Kjøper folk sånt?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte isteen uten sukker fra Tine i går, og syns den var et fint alternativ til isteene med masse sukker. Syns den smakte nesten helt likt som ferskenisteen de har fra før.

Det neste jeg ønsker meg er iste uten sukker, brygget på ekte te! Eller fruktiste uten søtning overhode, men jeg er kanskje litt sær som kan drikke både iskald te og iskald kaffe uten søtning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de har kommet med zero iskaffe latte nå, så synes jeg også de kan komme med iskaffe mocca uten sukker! Er avhengig av den :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Siden de har kommet med zero iskaffe latte nå, så synes jeg også de kan komme med iskaffe mocca uten sukker! Er avhengig av den :sikle:

Iskaffe mocca er kjempelett å lage fra bunnen av uten sukker. Da kan man ha en stor kanne i kjøleskapet! :jepp:

Anonym poster: d60d78cde2ef757dff89eef9794fc343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskaffe mocca er kjempelett å lage fra bunnen av uten sukker. Da kan man ha en stor kanne i kjøleskapet! :jepp:

Blir det ikke jalla smak av det? Den må smake nøyaktig det samme som den i butikken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

har du smakt zero`en?

hva synes du?

med eller uten sukker- det kan ikke bli like godt som tine sin...tror jeg da?

Jeg har ihvertfall aldri smakt en god hjemmelaget iste, men har vel ikke smakt hjemmelaget iskaffe, men jeg har liten tro på det altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du smakt zero`en?

hva synes du?

Nei, er ikke så glad i den latte-versjonen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Smakte melkesjokolade med m og ble veldig skuffet. Var jo bare bittesmå biter med m jo. Smakte omtrent bare vanlig melkesjokolade så kommer ikke til å kjøpe igjen.

Hadde vært bedre med bare peanøtter i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den sitron limo idag, fra Tine. Den ble ALT FOR SØT for meg. Så ble til at jeg brukte den som saft og vannet den veldig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten sett Noisy i stor utgave idag :hoppe:

Herlig! I alle smaker eller? Den viktigste er sitron da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! I alle smaker eller? Den viktigste er sitron da... ;)

Vet du hva! Sitron er best! Men jeg så kun appelsin og eple!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stod ikke på flaska! Men den er større en den andre, som jo er drukket opp på to slurker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Da har jeg smakt på limo, den er altfor søt og syrlig! Tror jeg må vanne den ut, for at det skal gå ned. Blir absolutt ikke gjennkjøp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt på limo, den er altfor søt og syrlig! Tror jeg må vanne den ut, for at det skal gå ned. Blir absolutt ikke gjennkjøp!!

De kunne fint redusert sukkermengden, og da ville den vært god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også vanne den ut, og slet selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...