pinar Skrevet 27. april 2013 #1601 Del Skrevet 27. april 2013 Disse, http://www.tine.no/p...ple-og-rabarbra som heter VÅR? (for noen kombinasjoner ..gravenstein og stikkelsbær!? jeg vet ikke helt jeg...) Hmm.... nei det var ikke de. Kanskje det ikke var Tine. Men de stod i melkekjøla sammen ved siden av Noisy. Ganske sikker på at de er nye for jeg har aldri sett de før, og jeg er ganske glad i sånne sitrondrikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. april 2013 #1602 Del Skrevet 27. april 2013 Vår har vel vært lenge? De er så dyre... Så jegh ar bare smakt de på smaksprøver. De er kjempegode. Så at vaniljesaus har kommet i ny kartong. Med skrukork. Det var på tide. Da holder den seg sikkert lenger ette åpning og, siden den blir skikkelig lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. april 2013 #1603 Del Skrevet 27. april 2013 Vår har vel vært lenge? De er så dyre... Så jegh ar bare smakt de på smaksprøver. De er kjempegode. aaah.. har aldri sett den før jeg. husker du (omtrent) hvor mye den koster da? ble nyskjerrig på de jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 27. april 2013 #1604 Del Skrevet 27. april 2013 Hmm.... nei det var ikke de. Kanskje det ikke var Tine. Men de stod i melkekjøla sammen ved siden av Noisy. Ganske sikker på at de er nye for jeg har aldri sett de før, og jeg er ganske glad i sånne sitrondrikker. https://www.tinehandel.no/th_esa/esa/zCMS.jsp?pagename=article&parentpagename=news&id=299471 Tine Limo, de helt til venstre på bildet? De så jeg på Deli de Luca for noen dager siden, synes flaskene var kjempefine men lot være å kjøpe. Ser gode ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. april 2013 #1605 Del Skrevet 27. april 2013 aaah.. har aldri sett den før jeg. husker du (omtrent) hvor mye den koster da? ble nyskjerrig på de jeg! Lurer på om det er sånn 80-90 kr for en flaske om jeg ikke husker feil. De er vel ment som alkoholfritt alternativ til vin til mat tror jeg. Det er et annet merke som er sånn og, men husker ikke i farten hva det heter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2013 #1606 Del Skrevet 27. april 2013 https://www.tinehand...=news&id=299471 Tine Limo, de helt til venstre på bildet? De så jeg på Deli de Luca for noen dager siden, synes flaskene var kjempefine men lot være å kjøpe. Ser gode ut! Ja! Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 28. april 2013 #1607 Del Skrevet 28. april 2013 Synes den nye iskaffen var forferdelig, ettersmaken var veldig stevia. Klarte bare en slurk, slo resten ut i vasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. april 2013 #1608 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg har kjøpt den nye iskaffen idag, sparer den til jobb imorgen. Håper at jeg blir fornøyd så, hva er dommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. april 2013 #1609 Del Skrevet 28. april 2013 så, hva er dommen? Ikke smakt ennå. Var ikke i iskaffe modus idag. Så sparer den til Tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 29. april 2013 #1610 Del Skrevet 29. april 2013 Smakte Stratos Sprangleknas i dag Syns den var veldig god. Også hadde de en ny type Freia-kjeks. Sikkert noe for barn, men syns de var gode også. Husker ikke navnet. Var sånn kjøp nyheten og få med orginalen gratis hos Rimi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 30. april 2013 #1611 Del Skrevet 30. april 2013 Den nye Stratoskjeksen var kjempegod, men litt lite i pakken. Den forsvant i hvert fall på et blunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 30. april 2013 #1612 Del Skrevet 30. april 2013 Smakte mager cottagecheese med eple, pære og vanilje i går.. Tror den hadde vært bedre med bare eple/pære, syns vaniljen gjorde den litt kvalmende :/ Men størrelsen på 250 g var passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. april 2013 #1613 Del Skrevet 30. april 2013 Da har jeg smakt nye zero iskaffen. Den smakte bare melk så blir ikke gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1614 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg smakte mager cottage cheese med eple/pære og vanilje. Jeg syns den var veldig god. Jeg spiste den rett fra boksen uten noe annet til, og syns boksen var passende stor. Litt dyr, men ellers veldig bra. Jeg kommer garantert til å kjøpe igjen. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. april 2013 #1615 Del Skrevet 30. april 2013 Smakte Tine iste sort med fersken zero, uten sukker. Den var grei, men må si jeg ikke er så glad i iste lagd på sort te i utgangspunktet. Ønsker meg en zero-versjon lagd på grønn te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 30. april 2013 #1616 Del Skrevet 30. april 2013 Så flere nye chips-typer fra Maarud på butikken her. Superchips med baconsmak, rifla chips med baconsmak og rifla chips med dill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 30. april 2013 #1617 Del Skrevet 30. april 2013 ...Noen som hørt prøvd Cupcakes - with Love Manuela? Så det på Rema idag for første gang. Så gode ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 30. april 2013 #1618 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) ...Noen som hørt prøvd Cupcakes - with Love Manuela? Så det på Rema idag for første gang. Så gode ut :-) Har hørt at de smaker skikkelig kjedelig. Skal se om jeg finner ut hvor jeg leste det... Edit: her var linken: http://www.consuming.co/2013/04/rosa-kakemix/ Hvis du leser svarene nederst, ser du at det er flere som ikke syns det var noe godt.. Endret 30. april 2013 av Susa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. april 2013 #1619 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Har hørt at de smaker skikkelig kjedelig. Skal se om jeg finner ut hvor jeg leste det... Edit: her var linken: http://www.consuming...4/rosa-kakemix/ Hvis du leser svarene nederst, ser du at det er flere som ikke syns det var noe godt.. jeg ser på det nærbilde på bloggen der at man trenger jo en hel haug av tilsetnings-ingredienser pluss former og topping. Jeg har aldri laget verken muffins eller cupcakes, og ikke er jeg en av disse KG`erne som anser halvfabrikata som pesten, men akkurat når det gjelder denne her så kan jeg ikke tro at det verken er mer lettvint eller tidsbesparende i forhold til å lage den fra bunn av denne cupcakes-greia koster sikkert ikke lite og når man trenger fløte i tillegg så tipper jeg at disse cupcakesene blir relativt dyre! Endret 30. april 2013 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 30. april 2013 #1620 Del Skrevet 30. april 2013 Til dere ovenfor, takk for opplysende svar! Tror jammen jeg styrer unna og lager selv. Selve pakken kostet 29 kr om jeg ikke tar helt feil, og det uten pakken med frosting og fløte, så ja, blir sikkert billigere å lage selv fra bunnen av :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå