pinar Skrevet 26. april 2013 #1581 Del Skrevet 26. april 2013 Uenig igjen. Da slipper vi å krangle om platene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1582 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg synes M-platen var god de første bitene. Er du som meg og liker å spise mindt 100 g sjokolade av gangen - så ble den for søt og mektig på feil måte. Inspirert av dette - jeg lager en tråd om freia-platene ! Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 26. april 2013 #1583 Del Skrevet 26. april 2013 Vårens nyheter fra Tine. Jeg ser frem til å prøve cottage cheese med eple/pære (det har jeg ønsket meg!) og iskaffe uten tilsatt sukker (søtet med stevia). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. april 2013 #1584 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) På Kiwi i stad drev de å ryddet ut Priorvarer. Så ut som mange nye grill-varianter. Crispy burger er det eneste jeg husker.. Den så litt snål ut. Sikkert fordi den var så blek i forhold til hva jeg er vant med på burgere. Edit: kom på en til. Kyllingfilet med skinn. Endret 26. april 2013 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. april 2013 #1585 Del Skrevet 26. april 2013 Vårens nyheter fra Tine. Jeg ser frem til å prøve cottage cheese med eple/pære (det har jeg ønsket meg!) og iskaffe uten tilsatt sukker (søtet med stevia). Ja, det gjorde jeg også, men så ser jeg at den er jo omtrent like kaloririk som de andre med sukker.. er ikke det litt rart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 26. april 2013 #1586 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, det gjorde jeg også, men så ser jeg at den er jo omtrent like kaloririk som de andre med sukker.. er ikke det litt rart da? Det er vel bare 5% (3% i latte-versjonen) sukker i de andre, så mesteparten av kaloriene kommer fra melken. Den inneholder bare 44 kcal per 100g, mot minst 61 kcal i de andre versjonene. Som noe å drikke en gang innimellom synes jeg den virker helt kurant næringsmessig, men jeg liker best å lage min egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. april 2013 #1587 Del Skrevet 26. april 2013 Det er vel bare 5% (3% i latte-versjonen) sukker i de andre, så mesteparten av kaloriene kommer fra melken. Den inneholder bare 44 kcal per 100g, mot minst 61 kcal i de andre versjonene. Som noe å drikke en gang innimellom synes jeg den virker helt kurant næringsmessig, men jeg liker best å lage min egen ja, og så er det vel det at det er mer melk (fordi det er mindre kaffe) i lettversjonen enn i den originale latten. (derav også kaloriene ja). Jeg synes det er synd at det er såpass mye mindre kaffe i den nye zero`en, for jeg synes i utgangspunktet at det er nok fremtrendene melke-smak på de andre..men men.. blir spennende å se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 26. april 2013 #1588 Del Skrevet 26. april 2013 Hvorfor er der mer melk i zero versjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 26. april 2013 #1589 Del Skrevet 26. april 2013 ja, og så er det vel det at det er mer melk (fordi det er mindre kaffe) i lettversjonen enn i den originale latten. (derav også kaloriene ja). Jeg synes det er synd at det er såpass mye mindre kaffe i den nye zero`en, for jeg synes i utgangspunktet at det er nok fremtrendene melke-smak på de andre..men men.. blir spennende å se da Det er jeg helt enig i. Jeg er egentlig ikke så begeistret for mye melk i iskaffen, og synes det er rart de har valgt å ha mer melk/mindre kaffe i light-versjonen. Men den må prøves en dag uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. april 2013 #1590 Del Skrevet 26. april 2013 Hvorfor er der mer melk i zero versjon? jeg aner ikke, men det er faktisk 15% mindre... så hvordan Tine da kan påstå at det er samme mengde koffein aner ikke jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 26. april 2013 #1591 Del Skrevet 26. april 2013 Vårens nyheter fra Tine. Jeg ser frem til å prøve cottage cheese med eple/pære (det har jeg ønsket meg!) og iskaffe uten tilsatt sukker (søtet med stevia). Gleder meg virkelig til milkshaken og cottage cheese . Vet dere når de produktene kommer i butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1592 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, det gjorde jeg også, men så ser jeg at den er jo omtrent like kaloririk som de andre med sukker.. er ikke det litt rart da? Selv om den er like kaloririk vil den jo være mer sunn. Anonym poster: d60d78cde2ef757dff89eef9794fc343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. april 2013 #1593 Del Skrevet 26. april 2013 Gleder meg virkelig til milkshaken og cottage cheese . Vet dere når de produktene kommer i butikker? det er produktlansering hver år 1. mai (samt 1. februar og 1.september) men de aller fleste butikker er tidligere ute enn det.. denne M-sjokoladen forsempel, den skal jo enkli ikke komme ut før 1. mai den heller, men mange andre her har smakt den alt Selv om den er like kaloririk vil den jo være mer sunn. Anonym poster: d60d78cde2ef757dff89eef9794fc343 mindre usunn tror jeg vi sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 26. april 2013 #1594 Del Skrevet 26. april 2013 jeg aner ikke, men det er faktisk 15% mindre... så hvordan Tine da kan påstå at det er samme mengde koffein aner ikke jeg.... Det er jeg helt enig i. Jeg er egentlig ikke så begeistret for mye melk i iskaffen, og synes det er rart de har valgt å ha mer melk/mindre kaffe i light-versjonen. Men den må prøves en dag uansett! Så teit. Jeg vil ha mer kaffe, mindre melkesmak. Mindre sukker er og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 26. april 2013 #1595 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg gleder meg sånn til å smake den nye cottage cheesen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. april 2013 #1596 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg måtte opp på butikken i pysjbuksa i dag tidlig å kjøpe den nye iskaffe-zeroen så nå er jeg spent på hvordan den smaker! *lar den go`gjøre seg litt først* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1597 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg måtte opp på butikken i pysjbuksa i dag tidlig å kjøpe den nye iskaffe-zeroen så nå er jeg spent på hvordan den smaker! *lar den go`gjøre seg litt først* Hvordan var den? Anonym poster: 6ef6047b69243bd517489309150cb08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. april 2013 #1598 Del Skrevet 27. april 2013 Hvordan var den? Anonym poster: 6ef6047b69243bd517489309150cb08b måtte gå å smake nå, siden du spurte men vet du? den var kjempegod!! Hadde jeg ikke lest innholdsfortegnelsen så hadde jeg sagt at det var litt mer kaffe i den i de andre.. Og desuten så smakte det ikke et snev av at det var en lettvariant! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2013 #1599 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg har kjøpt den nye iskaffen idag, sparer den til jobb imorgen. Håper at jeg blir fornøyd Så noen nye drikker fra Tine idag. Limonade av sitron, og en med rosa grape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. april 2013 #1600 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Jeg har kjøpt den nye iskaffen idag, sparer den til jobb imorgen. Håper at jeg blir fornøyd Så noen nye drikker fra Tine idag. Limonade av sitron, og en med rosa grape. Disse, http://www.tine.no/p...ple-og-rabarbra som heter VÅR? (for noen kombinasjoner ..gravenstein og stikkelsbær!? jeg vet ikke helt jeg...) Endret 27. april 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå