Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

ja, de er jo nye i butikkene (eller jeg har sett dem fra 1. februar da)..Man fikk vel tak i dem i enkelte

butikker før det også, butikker som tok inn mange varer fra det store utland, men da kostet de også deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos Spragleknas og to nye (?) typer Dent Oi! (suni som er jordbær/lakris og briz som er cola/sitron) ble kjøpt inn i går. Har ikke testet noe av det enda. Hadde faktisk glemt det helt til jeg så denne tråden igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ny sjokoladevariant har visst dukket opp....

Nemlig Melkesjokolade(plate) med M !

Er det sant? Hvor når? Vil ha! M er tilfeldigvis en av mine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Er det sant? Hvor når? Vil ha! M er tilfeldigvis en av mine favoritter.

Ja det er helt sant! Like sant som at jeg er meg og du er deg :jepp:

Hvor? Jeg fikk en reklamegreie i posten i går fra Ica med denne ukens tilbud. Det var der jeg så den.

Se på side 7 her --> http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=bssbc1p7

Når? Imorgen kanskjeeem? :vetikke: det kommer jo ann på hvor fort du kommer deg i butikken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Freia har noen nye kjeks som heter Småstjerner - herregud så gode!!!

Anonym poster: 9dfbd4ba5361278d56de75093d846054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg smakt Freia M platen, og jeg synes den var skuffende. Absolutt bedre å spise melkesjokolade og M hver for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt Freia M platen, og jeg synes den var skuffende. Absolutt bedre å spise melkesjokolade og M hver for seg.

Har smakt jeg og, men jeg syns den var kjempe god. Melkesjokolade og peanutter er alltid riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt jeg og, men jeg syns den var kjempe god. Melkesjokolade og peanutter er alltid riktig :)

Synes du virkelig? Jeg synes den var skuff, ble for søtt på en måte? Hadde nok vært bedre med melkesjokolade og bare peanøtter, ja! Spesielt salte peanøtter .. det hadde vært noe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja nei, ikke noe mer søtt enn alle de andre freia platene syns jeg. Jeg vil si f.eks Daim platen er langt søtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om den nye crispoen med havsalt har kommet enda? Høres snaskens ut!

Åhh! Det blir sikkert bra!

Nja nei, ikke noe mer søtt enn alle de andre freia platene syns jeg. Jeg vil si f.eks Daim platen er langt søtere.

Men, den er søt på en bedre måte! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...