Rumle Skrevet 7. august 2012 #561 Del Skrevet 7. august 2012 --- jeg la merke til en ny Bergene melk her om dagen med karamelliserte cashewnøtter, mandler og pecannøtter. --- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. august 2012 #562 Del Skrevet 8. august 2012 Trodde tyrkisk pepper-isen var tatt av markedet? Du har ikke spist en gammel is vel? Kan forresten bekrefte at den nye bergenes melk-sjokoladen er veldug god - til tross for at den kostet over 40 kr på min lokale Coop-butikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. august 2012 #563 Del Skrevet 8. august 2012 Popkorn med sjokolade er veldig veldig godt! Elsket det rett og slett Overraskende godt Var ikke fristet til å teste de når jeg så posen, men de delte ut smaksprøver i butikken en dag og da forsvant alt fra hyllene, de var ikke å oppdrive i flere uker etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. august 2012 #564 Del Skrevet 8. august 2012 Trodde tyrkisk pepper-isen var tatt av markedet? Du har ikke spist en gammel is vel? Kan forresten bekrefte at den nye bergenes melk-sjokoladen er veldug god - til tross for at den kostet over 40 kr på min lokale Coop-butikk... 40 kroner!? koster de store sjokoladene sååå mye!? har glemt å skrive en ting jeg, så det erke så veldig nytt lenger, men dæven så glad jeg ble: Kanelknekkebrød er tilbake i Norge (kanelknekkis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 8. august 2012 #565 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg spiser kanelknekkebrød nå! Namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 8. august 2012 #566 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Trodde tyrkisk pepper-isen var tatt av markedet? Du har ikke spist en gammel is vel? Kan forresten bekrefte at den nye bergenes melk-sjokoladen er veldug god - til tross for at den kostet over 40 kr på min lokale Coop-butikk... Da må jeg i allefall hamstre, for denne var goood! Edit: Google og hjem-is sier: http://www.hjem-is.no/iskrem/E-SHOP/floteis/Tyrkisk-Peber-fra-Hjem-IS-bilen.aspx Endret 8. august 2012 av Lykkelitenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. august 2012 #567 Del Skrevet 8. august 2012 Hvilken produsent er det som har det kanelknekkebrødet? Er det Wasa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 8. august 2012 #568 Del Skrevet 8. august 2012 Hvilken produsent er det som har det kanelknekkebrødet? Er det Wasa? Jepp. Pakken ser sånn her ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. august 2012 #569 Del Skrevet 8. august 2012 Åå, den må jeg se etter! Nam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 8. august 2012 #570 Del Skrevet 8. august 2012 Noen som vet om det knekkebrødet inneholder hvetemel? Høres veldig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 8. august 2012 #571 Del Skrevet 8. august 2012 Noen som vet om det knekkebrødet inneholder hvetemel? Høres veldig godt ut. Sjekket pakken nå, 80% hvetemel. Men det går kanskje an å lage noe tilsvarende selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 8. august 2012 #572 Del Skrevet 8. august 2012 Sjekket pakken nå, 80% hvetemel. Men det går kanskje an å lage noe tilsvarende selv? Grrrrr! Haha, tror ikke jeg skal prøve å lage det selv, nei. Grunnen ser du i tråden "hva gjorde jeg galt?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. august 2012 #573 Del Skrevet 8. august 2012 Med fare for fullstendig avsporing av nye produkter; tips til hva som er godt oppå kanelknekkebrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 8. august 2012 #574 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg synes knekkebrødene er så gode i seg selv at jeg spiser de som oftest rett fra pakken. De smaker som tørre kanelboller, og hvis jeg spiser det mens jeg holder på med noe annet, glemmer jeg at det er knekkebrød jeg spiser, og tørker fingrene for å få av overfladig sukker som man alltid får av slike kanelboller man får på butikken. Men det er jo ikke noe sukker der, har tatt meg selv i å gjøre dette flere ganger :gjeiper: Vet ikke om det egner seg for vanlig pålegg, har jeg noe på er det som regel banan eller eple, med ekstra kaneldryss på toppen. Spiser det mest som snacks, og ikke som et måltid. Genialt siden det bare er 65 kcal pr knekkebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 8. august 2012 #575 Del Skrevet 8. august 2012 Med fare for fullstendig avsporing av nye produkter; tips til hva som er godt oppå kanelknekkebrød? Jeg synes det er veldig godt med brunost og/eller syltetøy! Gulost egner seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 8. august 2012 #576 Del Skrevet 8. august 2012 Med fare for fullstendig avsporing av nye produkter; tips til hva som er godt oppå kanelknekkebrød? Smør! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 8. august 2012 #577 Del Skrevet 8. august 2012 Og et glass melk ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. august 2012 #578 Del Skrevet 8. august 2012 kaviar og gulost disse knekkisene var ganske dyre synes jeg- men de er vel verdt det (litt over 30 kr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 8. august 2012 #579 Del Skrevet 8. august 2012 Ser for meg at eplemos (helst hjemmelaget med lite sukker), må være digg oppå kanelknekkebrød! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. august 2012 #580 Del Skrevet 8. august 2012 Noen som har sett noen nye varer da? (Kanelknekkis er ikke noe for meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå