Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

---

jeg la merke til en ny Bergene melk her om dagen med karamelliserte cashewnøtter, mandler og pecannøtter.

---

:overrasket::bond::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde tyrkisk pepper-isen var tatt av markedet? Du har ikke spist en gammel is vel?

Kan forresten bekrefte at den nye bergenes melk-sjokoladen er veldug god - til tross for at den kostet over 40 kr på min lokale Coop-butikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popkorn med sjokolade er veldig veldig godt! Elsket det rett og slett :popcorn:

Overraskende godt :enig:

Var ikke fristet til å teste de når jeg så posen, men de delte ut smaksprøver i butikken en dag og da forsvant alt fra hyllene, de var ikke å oppdrive i flere uker etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Trodde tyrkisk pepper-isen var tatt av markedet? Du har ikke spist en gammel is vel?

Kan forresten bekrefte at den nye bergenes melk-sjokoladen er veldug god - til tross for at den kostet over 40 kr på min lokale Coop-butikk...

40 kroner!? koster de store sjokoladene sååå mye!? :overrasket:

har glemt å skrive en ting jeg, så det erke så veldig nytt lenger, men dæven så glad jeg ble:

Kanelknekkebrød er tilbake i Norge :strix: (kanelknekkis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg i allefall hamstre, for denne var goood!

Edit: Google og hjem-is sier: http://www.hjem-is.no/iskrem/E-SHOP/floteis/Tyrkisk-Peber-fra-Hjem-IS-bilen.aspx

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det knekkebrødet inneholder hvetemel? Høres veldig godt ut.

Sjekket pakken nå, 80% hvetemel. Men det går kanskje an å lage noe tilsvarende selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Sjekket pakken nå, 80% hvetemel. Men det går kanskje an å lage noe tilsvarende selv?

Grrrrr! Haha, tror ikke jeg skal prøve å lage det selv, nei. Grunnen ser du i tråden "hva gjorde jeg galt?" :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes knekkebrødene er så gode i seg selv at jeg spiser de som oftest rett fra pakken. De smaker som tørre kanelboller, og hvis jeg spiser det mens jeg holder på med noe annet, glemmer jeg at det er knekkebrød jeg spiser, og tørker fingrene for å få av overfladig sukker som man alltid får av slike kanelboller man får på butikken. Men det er jo ikke noe sukker der, har tatt meg selv i å gjøre dette flere ganger :gjeiper:

Vet ikke om det egner seg for vanlig pålegg, har jeg noe på er det som regel banan eller eple, med ekstra kaneldryss på toppen. Spiser det mest som snacks, og ikke som et måltid. Genialt siden det bare er 65 kcal pr knekkebrød. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for fullstendig avsporing av nye produkter; tips til hva som er godt oppå kanelknekkebrød?

Jeg synes det er veldig godt med brunost og/eller syltetøy! Gulost egner seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for fullstendig avsporing av nye produkter; tips til hva som er godt oppå kanelknekkebrød?

Smør!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg at eplemos (helst hjemmelaget med lite sukker), må være digg oppå kanelknekkebrød!:jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...