Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Den siste tiden har hotmailen min levd sitt eget liv. Hadde tidligere sikkert hundrevis av mailer lagret i innboksen, men disse har blitt slettet uten at jeg aner hva jeg har gjort, og det blir til stadighet slettet gamle mailer, ca en gang i uka eller hver 14. dag, er ikke helt sikker på hvor ofte det skjer. Lurer på om det kan ha en sammenheng med at jeg la inn et mailprogram på maskinen, mailene har jeg jo der, men de blir altså slettet fra hotmail-innboksen. Er litt vanskelig å forklare problemet, men håper noen skjønner hva jeg mener. Noen som har peiling på hvorfor dette skjer? Pleier jo av og til å logge meg på og skjekke mail fra andre maskiner, så hadde vært greit å få fikset det.
feuerstein Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Det er mailprogrammet ditt som tømmer hotmailboksen. Fra gammelt av har det vært slik at mailer omtrent som fysiske brev flyttes fra den ene plassen til den andre, de kopieres ikke. Avhengig av hvilket mailprogram du bruker er det en mulighet til å slå over på ren kopiering istedenfor flytting, da vil de ikke fjernes fra hotmail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå