orchid1988 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har opplevd de siste to mnd å miste masse hår. Har vært sånn før også at jeg røyter litt, men ikke sånn at jeg har tenkt så mye over det. Nå er det helt ekstremt, det begynner å bli utrolig plagsomt. Kan børste meg en gang og hårbørsten er full i hår. Jeg kan gre fingrene gjennom håret og får MASSE hårstrå i hånden, kan dra litt i håret å kommer alltid hår løst. Hele leiligheten har hårståene mine liggende, er jeg på besøk hos andre kommer det, er utrolig flaut og plagsom. Begynner å bli beskymret :S Derfor lurte jeg på om det har noen sammenheng med pcos (polycystisk ovarie syndrom). Jeg har pcos, sånn at dere vet! Tusen takk for alle svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå