Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 jeg har lest litt rundt om bivirkninger på disse to midlene. er det noen som har erfaringer?
Gjest TS Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 takker for svar med lite matlyst, mener du at du aldri ble/blir sulten eller at maten ikke smaker? noen andre bivirkninger?
Fluffe Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 takker for svar med lite matlyst, mener du at du aldri ble/blir sulten eller at maten ikke smaker? noen andre bivirkninger? spiser lite
PecanPie Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Lillebror har fortalt at han ikke kan ta Concerta senere enn et visst klokkeslett, ellers får han ikke sove om kvelden.
Poppzy Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Har en sønn som går på disse. Han spiser godt til frokost før han tar medisinen. Lite eller ingen mat på skolen. Spiser godt til middag og kveldsmat. Å tilby mat når han ikke er sulten da må det være noe han liker VELDIG godt. Han tar Melatonin for å få sove om natten. Ellers så vet jeg at han innimellom sliter litt med magesmerter (hard avføring) pga lite veskeinntak og noen ganger hodepine. Endret 1. februar 2010 av Poppzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå