Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Har seg slik ta jeg har hatt sex med en god venn av meg. Hans penis er ganske stor så hver gang han gikk utav meg så holdt han på kondomet bare i tilfelle. Men så datt den plutselig av og jeg måtte fiske den ut Så jeg burde kjøpe angrepille imorgen tidlig? Hvor lenge kan man gå før den angrepillen ikke har effekt og hva heter den? Pris? Jente på 19
LaFemme Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Man burde ta angrepille innen 72 timer hvis jeg ikke husker feil. Jeg betalte 170 kr. da jeg kjøpe for et par år siden. Gikk bare på apoteket og ba om en angrepille, trenger ikke vite noe navn på den (finnes nok flere forskjellige).
Gjest SmallTalk Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Du får angrepiller på apoteket. Den ene typen mener jeg heter NorLevo eller noe sånn. Du kan også få angrepiller på helsestasjonen for ungdom.
Gjest Glør Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Maks tid er 72 timer, men den bør tas så fort som mulig, siden effekten synker drastisk etter de første 24 timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå