Lilia Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hvordan får jeg fjernet stearin/talg fra duk?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Skrap vekk stearinen. Ha på flekkfjerner og vask på vanlig måte. Virker hos meg.
Gjest navnelapp Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Legg den i frysaren. Då er det lettare å fjerne mest mogeleg av stearinen. Når du har gjort det kan du bruke strykejern og handklepapir for å få bort feittet. Legg papir over og under flekken, og la jernet kvile på papiret så lenge du vågar. ;-) Gjer det gjerne fleire gongar. Så kan du ta på flekkfjernar, og vaske det så varmt som tøyet tillet.
Kanutten Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Legg den i frysaren. Då er det lettare å fjerne mest mogeleg av stearinen. Når du har gjort det kan du bruke strykejern og handklepapir for å få bort feittet. Legg papir over og under flekken, og la jernet kvile på papiret så lenge du vågar. ;-) Gjer det gjerne fleire gongar. Så kan du ta på flekkfjernar, og vaske det så varmt som tøyet tillet. Akkurat som jeg skulle sgt det ev
Lilia Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei, litt sent ute med respons tilbake, beklager det, takk alle sammen for info, skal prøve med flekkfjerner jeg har desverre kastet mitt gamle strykejern Endret 3. februar 2010 av Lilia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå