skytten-81 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 hei!!! er ganske ny her å lurer på om dere kunne hjelpe meg med en ting.. eg har ei blå simo stelleveske som eg kunne tenkt meg å bruke, men den passer ikkje til vogna mi som er svart og grå.. er det noen som har ett tips til hva eg kan gjøre me den?? eks går det an å: -farge den -sy nytt stoff på den på forrghånd takk for svaret....
Gjest Gjest mormor Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Trodde ikke det var så viktig jeg. Datteren min har da visst heller ikke stellebag som passer. Vogna er mørk blå og stellebagen beige. Har aldri hørt noe om det fra henne. Bruk den du har du.
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Om det er så ille kan du ikke bare kjøpe en ny da? funker ikke særlig og farge noe sånt...
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Du kan ikke farge det stoffet og jeg antar at det er en del jobb å sy på nytt trekk. Tror også det blir vanskelig. Det er jo sånn nå at "alle" har stellebag lik vogna. Ikke bry deg om det du, den gjør jo nytten sin sånn som den er. Har du mulighet til å ønske deg en ny, hvis du synes det er dumt for deg at vogn og bag er forskjellig? Det er relativt mye penger bare for en bag.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Hvis det alikavel ikkje er ei veske du vil bruke hadde æg prøvd å farge den svart?!? mange ganger bedre enn blå.. eg prøvde å farge en baby bjørn bæresele, blei knall fin :O) så skader jo ikkje å prøve om du alikavel ikkje vil bruke den slik som den er nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå