Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hei! fikk et fint sia kubbelys i sølv helgen, skulle tenne d nå men så kom jeg til å tenke på om d er noe med at plastikken på lyset skal være på??? føler jeg har hørt noe om d...Noen som vet???
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Eh, nei...D er ik noe md dt lxm... Herregud du kanke brenne plast ik sant !!! D r fali faktiss.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Den innerste litt tykke plasten anbefales å la være på. Har brent lys med den på og klippet vekk etter hvert som lyset brenner ned. Også viktig at lyset brenner minst 3-4 timer sammenhengende.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Den innerste litt tykke plasten anbefales å la være på. Har brent lys med den på og klippet vekk etter hvert som lyset brenner ned. Også viktig at lyset brenner minst 3-4 timer sammenhengende. Hvorfor er det anbefalt at plasten skal være på? Hva om man tar det av? Jeg har flere slik lys, men har tatt av all plast. er det farlig da? Og hvorfor skal det brenne 3-4 timer sammenhengende? jeg pleier ikke brenne det mer enn 1 time pga all duftlukten som følger med. det holder med en time formeg...
Kanutten Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det er anbefalt å beholde den innerste plasten på, for å hindre lyset i å skli utover. Jeg klagde på butikken ang dette en gang, og da sa de det var fordi jeg hadde tatt av plasten. Har hatt plasten på i ettertid, og da har lysene holdt fassongen. Endret 1. februar 2010 av Kanutten
Lourdes Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Det er anbefalt å beholde den innerste plasten på, for å hindre lyset i å skli utover. Jeg klagde på butikken ang dette en gang, og da sa de det var fordi jeg hadde tatt av plasten. Har hatt plasten på i ettertid, og da har lysene holdt fassongen. Plasten på Sia lys skal være på. Da brenner også lyset mye lenger og smelter ikke utover. Klipp plasten etterhvert som lyset brenner opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå