Gå til innhold

Fylt kyllingfilé


Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dere det er noe godt å smøre litt pesto inni en kyllingfilé? Synes det virker litt spennende jeg, og pestosmaken er jo så god :)

Tenkte å servere med ris, kyllingsaus og stekte grønnsaker som sjalottløk, paprika og sopp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke. Prøv. :)

Skrevet

Prøv! :)

Det meste smaker lekkert med kyllingfilet :D

Selv har jeg fått dilla med en skive brieost i fileten og bacon surret rundt *sikle*

Skrevet

Ahh! Da gjør jeg det! :) men hvordan "snitter" jeg kyllingen da? Bare skjærer litt på langs og dytter inn litt pesto? Og det holder seg der? Tenker at det kanskje renner ut i stekepannen jeg..?

Skrevet

Stek det gjerne i ovnen. Litt enklere når filetene er fylte.

Et tips er også å legge inn soltørkede tomater i tillegg. Det peier min svigerinne å gjøre, og det er godt asså :)

Skrevet

Du kan banke den litt flat, smøre pesto på og rulle den sammen med bacon rundt. Nam, det tror jeg at jeg skal prøve en dag ihvertfall :spise:

Skrevet

*sikle*

Fantastiske tips! Det blir visst kylling litt fremover kjenner jeg! :spise:

Sølvdugg: takk for tips, putter den i ovnen idag jeg!

Superlilje: neste gang blir det med bacon rundt! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...