daisy_dee Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Tror dere det er noe godt å smøre litt pesto inni en kyllingfilé? Synes det virker litt spennende jeg, og pestosmaken er jo så god Tenkte å servere med ris, kyllingsaus og stekte grønnsaker som sjalottløk, paprika og sopp..
Gjest Marlo Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Prøv! Det meste smaker lekkert med kyllingfilet :D Selv har jeg fått dilla med en skive brieost i fileten og bacon surret rundt *sikle*
daisy_dee Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2010 Ahh! Da gjør jeg det! men hvordan "snitter" jeg kyllingen da? Bare skjærer litt på langs og dytter inn litt pesto? Og det holder seg der? Tenker at det kanskje renner ut i stekepannen jeg..?
Sølvdugg Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Stek det gjerne i ovnen. Litt enklere når filetene er fylte. Et tips er også å legge inn soltørkede tomater i tillegg. Det peier min svigerinne å gjøre, og det er godt asså
Superlilje Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Du kan banke den litt flat, smøre pesto på og rulle den sammen med bacon rundt. Nam, det tror jeg at jeg skal prøve en dag ihvertfall
daisy_dee Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2010 *sikle* Fantastiske tips! Det blir visst kylling litt fremover kjenner jeg! Sølvdugg: takk for tips, putter den i ovnen idag jeg! Superlilje: neste gang blir det med bacon rundt! =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå